Nem, nincs köze a Gyűrűk Urához.
Ez egy sztoritájmos rész lesz.
Még annó nyár végén lehetett kapni ilyen HP-s ceruzadíszeket az Auchan-ban. Nekem mind megvannak (kivéve a láthatatlanok és a világítósak, mert szerintem azok bénák). Aki nem tudja, miről beszélek, itt van egy kép.
(Rettentő furák, már azzal elrontották, hogy Harrynek nem zöld a szeme...😒... de Harry Potteres valami, szóval kell!)
Na, ők az én drágaszágaim. Az év elején még a ceruzáim tetején laktak (mert tudjátok, ez a szerepe a ceruzadíszeknek)
Sajnos problémák adódtak a tolltartóm behúzásával meg egy csomó drágaszágnak nem jutott ceruza, de miután a szülcsinapcsimra kaptam egy pénztárcát (amit egy normális ember pénztárcának használna) abban tartom most őket.
Kiderült, hogy ez így sokkal jobb.
Georgina(akinek nem ez a neve), miután felfedezte, hogy Harry nem Hermione- vel jön össze, megutálta Ron-t és Ginny-t (😭).
Mindegy, az a lényeg, hogy csukott szemmel kihúzunk két embert, és ők lesznek egy pár. Képzelhetitek, hogy milyen párok születtek... (mondjuk el kezdtem gyanakodni, mikor már harmadjára húztuk ki Cedric-et és Voldy-t...)
Olyat is játszottunk, hogy szétválogattuk a felnőtteket, és a gyerekeket, majd húztunk 2-2, és ők lettek egy család (kedvenc: McGalagony, Dumbi, Harry, Hermione) Mikor már csak 1-1 felnőtt és gyerek maradt, akkor pedig ilyen single parent megoldás lesz (kedvenc: Piton és Draco)
Apukámmal olyat játszottunk, hogy ha valamit el kell dönteni, akkor nem pénzt dobunk fel, hanem kihúzunk két karaktert, és aki húzta az erősebbet, az nyer. Akkor kezdődtek a bajok, mikor én Neville-t, apa pedig Voldy-t húzta.
Én magyarázom, hogy Neville az erősebb, apukám pedig Voldy pártját fogja.Szerintetek ki az erősebb?
Fun story:
Ennek a párosos húzogatós megoldásnak az az elődje, hogy Georgina hoz össze 2 karaktert. (Persze Harry- t és Hermione-t mindig összehozta😒)Ebbe beszállt még pár osztálytársam is, és kiderült, hogy tök kevesen shippelik a Romione-t (😭).
Volt:
Hermione x Piton
Hermione x Draco
Hermione x Harry
Hermione x Dobby (?)
Hermione x BellatrixDe mindegy. Szóval ez történt:
Georgina: Majd én összepasszolom őket! Harry TERMÉSZETESEN Hermione-vel van.
Én: És akkor ki lesz Ron-al?
Georgina: Hm... Luna!
Én: O... oké... és Ginny?G: Frank és Alice fia. (Neville, csak ő így hívja)
És ez így ment tovább... aztán elérkeztünk Lupin-hoz...
G: Vajon ki legyen vele...
Én: Sirius! Ha már nincs Tonks...
G: Neeeeem! Ő Bellatrix-xal van!
Én: De hát ők... mindegy. És mi lesz Cedric-kel? Ő neki még nincs senkije!
G: Ő meghalt, szóval ő nem számít!
Én: Oh, akkor így állunk! Rendben!
Én: *Elveszem Fred-et, Lupin-t, Sirius-t, Dumbledore-t, Tudjukkit, Bellatrix-ot, Hedvig-et, Dobby-t és Pitont*
Én: Látod, a halottak nélkül semmit sem ér ez a játék!
G: ...
A drágaszágokkal kapcsolatban, pedig mondjuk szerintem a láthatatlan meg világítós kiadások feleslegesek voltak (meg Cedric is egy nagyon nagyon kicsit). Lett inkább volna Umbridge (Tudjátok... levezetni a feszültséget), a Teszlek Süveg, Seamus, Dean, Wood, Dursley-ék, Lockhart, Weasley-ék, Malfoy-ék, Krum, Fleur (ha Cedric is van...), Pettigrew, Tom Denem, Baziliszkusz, az alapítók, TONKS!!!!!, RÉMSZEM!!!!!(ők miért csak a végén jutnak eszembe😅) a szellemek, SÁRKÁNYOK(főleg a magyar mennydörgő😏😏😏)
Szóval ja, lenne még egy csomó ötletem, de az Auchan-os megoldás is tetszik.
VOUS LISEZ
Page 394
Comédie~Ez a könyv a félvér herceg tulajdona~ Üdvözlet kedves varázslók, boszorkányok, muglik, kviblik és minden értelmes varázslény! Eme remek, több mint 100 részen át tartó irományban mindent megtalálnak, mi akaratlanul kirobbanó vagy éppen szánt szándék...