hoofdstuk 4- de studio

189 4 0
                                    

P.o.v emely

"EMELY OPSTAAN WE GAAN ZO NAAR DE STUDIO!!! Toen ik het woord studio hoorde vloog ik mijn bed uit. "Ik kom er aan" ik wist niet wat ik aan moest doen dus stond ik wel tien minuten voor mijn kast te loeren " Emely schiet op anders komen we te laat" riep vio. " euhh ja ik kom" help dacht ik bij me zelf  toen werd er op de deur geklopt "binnen riep en de deur ging open "lukt het, moet ik je helpen? Vroeg  vio. "Ja graag als je dat wilt doen ben je mijn redende engel". "Oke hop naar die kledingkast dan" Een paar minuten later waren we klaar en gingen we samen naar beneden daar stond angie al op ons te wachten. "Oke zullen we gaan meiden. Vroeg angie. "Ja hoor" "oke kom" samen liepen we de straat uiten liepen we richting de studio. "Euhh ik ga hier heen want ik ga diego nog even op halen" zei vio. "Ja hoor is goed tot straks" en samen liep ik met angie naar de studio.

P.o.v violetta
"Oke doei" en ik liep naar het huis van diego toen ik bij zijn huis was belde ik aan en daad hij open"heey schatje" "heey" is er iets dat je er nu al bent "? Vroeg hij. " nee hoor ik wou je gewoon verrassen, zullen we gaan""Ja hoor, wacht pak even mij  tas". Hij pakte zijn tas en liepen toen samen naar de studio onderweg kwamen we fran en marco tegen en cami. "Jongens hoe is het"? "Goed hoor en met jou cami, want je kijt zo sip? "Ooh nee met mij is er niks". "Oke mooi zo"

p.o.v angie

toen we bij de studio aankwamen liepen we samen naar de lerarenkamer. "Hallo hoe is het antonio"? "goed hoor, aah dit zal dan wel emely zijn"? "ja idderdaad emely dit is antonio de directeur van de studio". "Hallo,ik ben emely Gastillo". "Ooh haha ik ben antonio, dit is pablo hij is muziek leraar en dit zijn gregorio en jackie zij zijn dansleeraren. Toen antonio iedereen had voor gesteld liepen we naar het podium, hier worden soms optredens gehouden. "emely wij moeten even iets tegen de kinderen zeggen ga jij anders maar even bij violetta staan". "Oke angie" we liepen met z'n allen het het podium op en antonio begon te vertellen.

"Jongens en meisjes stilte graag ik wil jullie is vertellen, jullie kennen vast federico van vorig jaar nog wel toch"? En gelijk begon iedereen jaa te roepen en door elkaar te schreeuwen. "Stilte stilte jullie weten nog niet eens wat ik ga zegen en jullie beginnen al door elkaar te roepen". Zei antonio. "antonio komt hij dan terug naar de studio" vroegen een paar kinderen. "Jaa federico kom je" riep antonio. "Hallo allemaal" "FEDERICO" "heey allemaal hoe is het met jullie" "super" "federico kom even hier dan kunne we zeggen bij wie je in de klas zit" zei antonio. "Ja ik kom er aan". Toen we iedereen hadden uit gelegd in welke klas hij komt ging de bel en moest iedereen naar de les. "Angie angie wacht even" "ja wat is er emely"? "Euhhm waar moet ik naar toe"? "Ga maar met violetta mee zin hebben nu dansles". "Oke dankje" em weg was ze en ik liep naar mijn lokaal en begon mijn les.

P.o.v federico

"Heey echt leuk dat ik bij jullie in de klas zit" zei ik tegen vio, fran en cami er kwam een meisje met blond haar en ze was net iets kleiner dan ik "wie is dat meisje" vroeg ik. "Oo h dat is emely zij is mijn zusje zij is 14 en heeft eerst in engeland gewoond samen met mijn vader en ze is gister aan gekomen" zei vio. "Ooh cool komt ze hier ook naar school"? "Euhm dat weet ik niet vraag het haar zelf wacht EMELY KOM WE ZIJN HIER" "aah vio kan je het nog harder roepen mijn oren doen pijn" "ooh federico doe noet zo raar" en ze gaf mij een duw ondertussen was emely bij ons komen staan. "Heey emely hoe is het vind je het hier een beetje leuk"? "Euhm ja hoor hoi allemaal hoe is het met jullie"? "Goed hoor" "heey vraagje kom je hie ook naar school" vroeg camilla. "Euhhm dat weet ik nog niet, maar volgens mij moeten jullie beginnen" "oja bedankt doei.

P.o.v mark(is de vader van emely en violetta)

OLGA, ROBERTO "ja meneer mark wat is er?" "Hebben jullie emely gezien" "ja ze is samen met angie en violetta naar de studio gegaan hoezo?" "Ooh gewoon maar bedankt". Waarom neemt angie altijd mijn kinderen zonder iets te vragen overal mee naar toe oke het is mischien wel gied dat ze de stad beter leert kennen maar denk maar niet dat zei ook naar die school gaat. "OLGA ZORG JIJ ER VOOR DAT HET ETEN STRAKS KLAAR IS ALS IK TERUG KOM?" Ja meneer mark u hoeft niet zo te schreeuwen" 'ding dong'  ik doe wel open en ik liep naar de deur en maskte hem open "hoi pap ik ben weer thuis" "hoi emely hoe was het?" "Goed hoor, doei ben naar mijn kamer" en voordat ik iets kon zeggen was ze al weg maar nog geen seconde later kwamen angie, violetta en diego binnen lopen, ooh wat mag ik diego niet maarja ik laat het maar als zij gelukkig is ben ik dat ook, ookal mis is Maria zo.

MY DREAM LIFEWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu