hoodstuk 5- leon

180 2 0
                                    

P.o.v violetta

We zaten met z'n allen aan het ontbijt, en zoals gewoonlijk was het weer doodstil, ik probeerde een gesprek te beginnen "wat gaan jullie vandaag doen" maar het bleef doodstil. Ik schoof mijn stoel naar achteren en liep naar boven om mijn spullen te pakken. Toen ik boven was hoorde ik voetstappen op de trap het was emely "heey emey ga je het nog aan pap vragen of hij het goed keurt?" "Euhm ik denk niet dat pap het goed keurt." "zal ik anders met hem gaan praten?" "oke is goed" "oke dan doe ik dat als ik terug ben uit de studio, maar moet nu gaan want ik moet gaan repeteren want morgen is de show" "oke is goed, is het goed als ik straks ook nog kom?" "ja ik denk het wel, ga anders nu mee" "nee sorry ik kan nu niet ik heb eerst nog wiskunde en geschiedenis van angie" "oke doei". Ik liep gauw naar beneden want ik was al laat, 'bieb bieb' opeens ging mijn mobiel af, ik pakte mijn mobiel en keek wie het is het berichtje was van diego heey schatje waar blijf je we zijn op je aan het wachten want zometeen worden de winnaars bekend gemaakt van de dansparen, okal zijn we samen geen team hopelijk winnen onze teams xxxx gelijk stuurde ik hem een bricht je terug heey ik kom er aan ik moest nog ff iets aan emely vragen en ja natuurlijk hoop ik ook dat we winnen xxx tot zo gauw stopte ik mijn mobiel weg en vroeg aan roberto of hij mij af kon zetten.

P.o.v emely

Ik liep met mijn boeken naar beneden "waarmee wil je beginnen?" Vroeg angie "doe maar met wiskunde" "oke kom dan gaan we aan tafel zitten". Toen we klaar waren liepen we samen naar de studio, opeens hoorde ik het gebrom van een motor achter ons ik draaide me om zag leon staan ik rende op hem af "LEON hoe is, heey waarom kijk je zo sip" op dat moment kwam angie aan gelopen, "hoi leon emely hoe ken je leon" "nou voordat ik naar engeland verhuisde waren leon en ik hele goede vrienden" "aah zo maar emely als je het niet erg vind ga ik alvast naar de studio" "nee is goed hoor" angie liep weg en gelijk keek ik weer naar leon

E. heey maar nu vertel je me wat er is

L. nou lara die ken je vast iet maar ze was mijn vriendin

E. hoezo was?

L.nou ze heeft het uit gemaakt maar euh trouwens is het goed als we gelijk naar de studio lopen want anders kom ik te laat maar dat is niet alles je kent diego wel

E.ja

L.nou hij bedriegd haar

E.hoe bedoel je

L. Nou ik zag hem met lucinda over violetta praten dat hij haar de waarheid moest vertellen anders zou zij het doen

Leon liet mij een filmpje zien waarop diego met lucinda aan het praten was dat hij helemaal niet verliefd op haar is maar alleen met haar samen is om haar uit de studio te krijgen

E. Dit is toch niet meer normaal

L. Nee dat vond ik ook al maar ja ik heb het gefilmd

E. Maar wanneer laat je het aan haar zien

L. Ik weet het nog niet ik zeg het morgen tegen fran en dan zien we wel verder maar ik heb zo generale voor morgen. Kom je ook kijken

E. Ja maar ik moet eerst nog naar angie om te zeggen dat ik er ben

L. Oke is goed. Tot dadelijk

Ik gaf leon een knuffel en liep richting de lerarenkamer om angie te zoeken

"Angie" "ja emely" "ik ben er" "oke ga je mee naar het podium?" "Ja hoor" samen liepen we naar het podium voor de optredens van francisca en diego en van violetta en leon.

P.o.v francisca

Dadelijk hebben we generale maar ik sta te trillen dat is niet meer normaal, opeens komt diego op mij af gelopen "heey hoe is het heb je er zin in" "mens zie je het dan niet ik sta te trillen van de zenuwen" op dat moment komt vio aan gelopen "heey hoe is het zin in dadelijk" "oo jij ook al" "wat is er" "zie je het dan noet ik sta te trillen dat het niet mooi meer is" "fran dit heb je al zo vaak gedaan ik had niet verwacht dat jij zenuwachtig was" "euhh sorry maar we moeten zo op marotti begint zo" "oke kom" samen liepen we richting het podium we waren net op tijd want marotti kondigde ons al aan. Samen met diego liep ik het podium op starte de muziek, toen we klaar waren liepen leon en vio het podium en ook voor hun starte de muziek. Toen we alle vier klaar waren riep leon mij of ik even kon komen ik liep achter leon aan richting het muziek lokaal. "fran ik moet je iets vertellen over violetta" "ja zeg maar wat is er" "nou je kunt hier beter even naar kijken" ik bekeek het filmpje dat leon mij liet zien "hoe kan hij haar zo bedriegen over alles waar ze hem met lucinda heeft betrapt heeft hij het weer goed gepraat en ze geloofd hem ook nog" opeens zag ik dat hij met open mond en sip naar me zat te staren "is dit echt waar wat je zeg dat ze hem gewoon geloofd" "eeuh ja maar wat is er met jou aan de hand je kijkt zo sip zo ken ik je niet leon" "nou lara heeft het uuit gemaakt" "WAT" "ja ze ging verhuizen naar frankrijk en ze wou geen afstands relatie dus had ze het maar uit gemaakt" "oow sorry dat wist ik niet" "nee niemand weet het ook behalve emely en de jongens" "oow oke" "heey jongens hoe gaat het komen jullie want we moenten even naar de lerarenkamer komen voor de tijden van morgen" "heey vio ja we komen er aan" samen liepen naar de lerarenkamer.

MY DREAM LIFEWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu