Pov Francisca
We liepen door het winkelcentrum naar een winkel waan Angie heen moest om haar jurk op te halen "meiden kom we gaan hier naar binnen, hier gaan we de jurken op halen" "oke" en we liepen achter Angie aan naar de winkel waar ze naar binne liep, ze liep naar een man die achter de balie stond en zei wat tegen hem en kwam toen weer terug naar ons gelopen "meiden ik ga even net deze man mee om mijn jurk te passen en dan komen wij zo terug met jullie jurken" "oke is goed" ze liep achter die man aan naar binne tot op eens Camilla iets riep "meiden kijk deze sieraden" we liepen met z'n allen naar Camilla die bij allemaal sieraden stond te kijken na een paar minuten kwam Angie terug met een super mooie jurk aan dat kon je aan ons wel zien want we stonden met open mond te kijken "wouw Angie die jurk is prachtig" ze had een witte jurk aan met op de achterkant de A van Angie in glitters op haar rug "meiden hier zijn jullie jurken" ze gaf ons onze jurken ze waten beige met ook op de achterkant onze eerste letter dus bij mij de F, bij Camilla de C, bij Nadia de N en bij Lucinda en de oma van Violetta de L "Angie die jurken zijn prachtig" "nou ga ze dan passen" toen ze dat zei rende we als een gek naar de paskamer.
*ondertussen bij Violetta thuis*
Pov Violetta
"Aah Leon plak die plakband op de foto's niet op mij" "nou schatje kom hier" ik stond op en rende door de kamer "pak me dan" schreeuwde ik "ooh gaan we het zo spelen, aah hier komen jij" na een paarminuten had hij mij te pakken en smeekte ik om genade maar ik kon niks zeggen want ik had plakband op mijn mond "wat zeg je schatje" "mmmmmm" "wat" hij haalde de plakband van mijn mond "ah eindelijk Leon" biep biep mijn mobiel ging af dus liep ik er naar toe ik las het berichtje "dat berichtje was van Fran ze zijn over een half uurtje terug" "aah mooizo dan kan ik nog even plakband op je plakken" "aah nee leon genade alsjeblieft" hij accepteerde de genade niet en kwam als (volgens hem) een monster naar me toe gelopen "aah Leon alsjeblieft genade" 'kuch kuch' "ooh hai Fran ben je nu al terug" "euhm ja en wat zijn jullie aan het doen" "ja dat is een lang verhaal maar heb je de jurken bij, die we aan krijgen bij de bruiloft" "ja kijk" ze liet me prachtige jurken zien met een grote F op de achter kant "dat is zeker de F van Francisca" "ja en kijk jou jurk" ze liet mij een witte jurk met een paarse V op de achter kant "waarom is mijn jurk anders als die van jullie" "omdat Angie zei dat jij een soort dochter voor haar bent en ze zei tegen ons dat jij er overal bij mocht zitten" "ooh wat hou ik van Angie" "kuch" "ja ik hou ook van jou hoor schatje" "mooizo" en Leon gaf me een kus" "trouwens hoe is het met Emely" vroeg Fran "ik heb geen iedee die heb ik niet meer gezien naa dat pap haar naar haar kamer had gestuurd" blijf je hier anders ook slapen Fran" "ja is goed, hoe laat is het eigenlijk" "half 7" "oke" "zullen we anders je matras halen" ze zei dat het goed was en we haalde de matras van zolder en gingen op bed liggen en we vielen tegen half 10 in slaap naa veel films te hebben gekeken.
Heey lezers weer een hoofdstukje
Sorry dat hij er even af was maar was iets verkeerd gegaan sorry
Xx
JE LEEST
MY DREAM LIFE
AléatoireEmely een meisje van 14 verhuisd met haar vader terug naar buenos aires naar haar zusje Violetta en Roberto en Olga maar wat als ze Tom een nieuwe jongen ontmoet is hij wel te vertrouwen. Wat gebeurt er als Violetta onder stijldansen gaat. Loopt dit...