hoofdstuk 9- violetta's verjaardag

115 2 0
                                    

P.o.v leon

Ik reed op mijn motor naar de studio toen ik het park in reed zag ik de jongens, fran en cami staan , ik vroeg of de meiden al een tekst hadden maar die konden niks verzinnen "hebben wij eigenlijk al een melodie?" Vroeg ik aan de jongens maar voor ik antwoord kreeg schrok ik me kapot van emely "LEON LEON" "wat is er emely ik schrik me kapot" "ik mag toelatings examen doen" "wat echt gaaf wanneer" "nou eigenlijk zou ik dat gister al mpgen doen maar... leon wat sta je zo stom te lachen" terwijl emely haar verhaal aan het vertellen was stond iedereen te huilen van het lachen maar ja natuurlijk sprak ze mij weer als eenigste aan. "Nou je staat daar heel serieus alles te vertellen maar het ziet er eerder lachwekkend uit dan serieus" op dat moment kwam violetta aan gelopen "heey jongens hoe is het met jullie" "GEFELICITEERD" en iedereen stromde op vio af ik liep naar haar toe en feliciteerde haar "ohw jongens bedankt maar zullen we naar de studio gaan want we horen de volgorde van de schow en waarschijnlijk hebben we generale" zei violetta "heey emely moet jij trouwens biet allang in de studio zijn voor je examen" "oja helemaal vegeten" ze liep weg maar ik hield haar tegen "heey je gaat de verkeerde kant op" "ooh oeps" "kom spring achter op" "oke" en ze sprong achter bij me op de motor en samen reden we naar de studio, onderweg naar de studio praten we over het feestje voor violetta van vanavond. "heb jij al iets geregeld?" vroeg ik "heey wie heet hier nou emely castillo" "euhm jij" "nou dan natuurlijk heb ik al wat geregeld als jij je vrienden vraagt, is het dan goed als ik onze twee favorite nichtjes uitnodig?" "Ja hoor maar gaa nu maar naar binnen anders kom je te laat" ze stapte van de motor af zei nog even gauw gedag en liep toen naar binnen, ik reed verder en zette mijn motor toen weg en ging toen ook naar binnen.

MY DREAM LIFEWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu