Kim kaderin Züleyha'yı köle etmek için
önce Yusuf'u pazarlara düşürdüğünü tahmin edebilirdi ki?🍃 Aşk-ı Kıyamet 🍃
-Anne ?' dedi Aras şaşkınlık içinde . Öyle ya , en son görüşmelerinden bu yana aylar geçmiş ve annesi hiç haber vermeden evine gelivermişti . Hemde denk geldiği manzara ziyadesiyle yanlış anlaşılmaya müsaitken . Zeynep Hanımda şaşkındı aslında . Ve birazda mahcup .. Çünkü bu kez oğluna danışmadan yanında ahretliğin kızı Güzide'yi de getirmişti . Ah zavallı kız , neyseki az evvelki manzaraya o şahit olmamıştı . Eğer görseydi buraya gelirken içinde taşıdığı tüm ümitler tükenip gidecekti. Hümeyra yaşadığı utançla Balkız ve Aras'ın yanından uzaklaştı. Yüzü kıpkırmızı kesilmişti . Üstelik kadının onu dikkatle süzen gözleride cabası ..
-Ben..'dedi ve bozuntuya vermeden gülümsedi Zeynep hanım . 'Ben sizi çok özledim , atladım geldim oğlum .' Aras içten içe yaşadığı hoşnutsuzluğu belli etmemeye çalışarak kucağındaki Balkız'ı yere bıraktı . Zeynep hanım torununa sevgiyle kollarını açarken , Balkız çoktan koşarak babaannesine sarılmıştı bile .
-İyi yaptın , hoşgeldin anne .'dedi Aras ve beklenti içinde Hümeyrayı süzen annesine artık bir açıklama yapması gerektiğini farketti .Hafifçe öksürük boğazını temizledi . Ah ne çok isterdi aslında şimdi annesine 'bak bu senin gelinin' demeyi . Ve annesinin yıllardır başının etini yediği şeyi artık , Hümeyra ile gerçekleştirmeyi .. Fakat ne onda bunu söyleyecek cesaret vardı , nede Hümeyra'da Emir'i unuttuğuna dair bir belirti .. Dört ay geçmişti halbuki Emir'i başka kızla göreli .. Belki de çoktan evlenmişlerdi ..Düşüncelerini zihninin gerisine atıp annesine doğru bir adım attı. Balkız babaannesine bir oyuncağını göstermek niyetiyle odasına koşmuştu ve bu fırsatta Hümeyra'yı tanıtabilirdi .
-Anne seni Su Hümeyra ile tanıştırayım .'dedi ciddi bir ses tonuyla . Zeynep hanımın bakışları memnuniyetle Hümeyra'ya dönmüştü . 'Kendisi Balkız Hüma'ın dadısı . Ancak Balkız ona anne demeyi tercih etti .'
Zeynep hanımın kaşları hayretle havalandı . Ne ummuş ne bulmuştu yine . Halbuki oğlu Güzide ile evlenmeyecekse en azından bu kızla evleniyor olsaydı . Hem hanım hanımcık birine benziyordu . Laf aramızda , adı gibi , sahiden bir içimlik 'Su'ydu .
-Memnun oldum güzel kızım . Bende Aras'ın annesi Zeynep .'dedi gülümseyerek .Hümeyra bir parça rahatlayarak başını salladı . Kadın hoşgörülü biriydi belli . Yoksa o gördüğü manzaradan sonra böyle güzel konuşmazdı .
-Hoşgediniz efendim . Bende çok memnun oldum tanıştığımıza.'dedim mahcubiyetle . Ve gözü salona giren genç hanıma takıldı . Pudra rengi dizlerinin iki karış altında bir pardüse , başında beyazlı ,altınsarılı bir eşarp vardı . Beyaz teni nurani beyazlıktaydı . Gözleri ise açık bir yeşil .. Makyaj namına birşey yoktu kızın yüzünde . Ve ziyadesiyle güzeldi .. Masum .. ve çok güzel . Değil erkeklerin , kadınların bile dikkatini çekecek doğal bir güzelliği vardı .
-Selamun aleyküm.'dedi kız salona girerken . Zeynep hanım mutlulukla dönüp ona baktı .
-Gel Güzidecim.' Güzide mahcup adımlarla girmişti salona . Ve karşısındaki Aras'la göz göze geldiğinde başıyla selam vererek hemen bakışlarını çevirmişti . Birlikte büyümüşlerdi oysaki , ama Güzide hiç bir zaman Aras'tan başkasını sevmemişti. Hatta Aras evlenmiş , ve düğünlerinde en çok Güzide koşturmuştu hiç gocunmadan . Neden gocunsun ki , sevdiği mutluydu .. Onun canından can gitsede her nefeste onlara hayırlı evlilik versin diye dua etmişti . Ancak kader bu ya Aras'ın karısı vefat etmiş , şimdi Zeynep hanım gelin olarak onu istiyordu oğluna . Ve elbet torunu Balkız Hüma'ya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Göklerdeki Nikah (Tamamlandı)
Spiritual-Beni istiyorsan O'dan iste . Beni seviyorsan seni sevmemi benden değil O'dan iste . Değişmek istiyorsan O'nun için değiş benim için değil .' Genç kız umut dolu gözlerini genç imamın üzerinde gezdirdi . -Peki ben bendimi bulana kadar ya seni kaybed...