ပါးတစ်ဖက်လျော်ကြေး😌
အပိုင်း (၂၃)
'''ဟုတ်တယ် အဖြား. . . . .
သား ကျောင်းမပြောင်း ခင်က ကောင်မလေးတစ်ယောက်ကို ပေးခဲ့တာ. . . .
သားမှာလဲဆင်တူရှိတယ် . . . . .
အဲ့ ဒီကောင်မလေးက လူအရမ်းကြောက်တက်တာ. . .
သားကိုပဲ ခင်တွယ်တာ. . .
သူ့ကိုအချိန်အတော်ကြာတဲ့အထိ ရှာခဲ့သေးတယ်
နာမည်ကလဲမသိတော့ဘူး. . .
ကွဲသွားတာလဲကြာပြီ ဘယ်လိုမှအဆက်အသွယ်မရခဲ့ဘူး. . , . . .''ဒါက မာနပစ္စည်းပါ . . . . . .
သူပြောတဲ့ အောင်စစ်ပိုင် ဆိုတဲ့ကောင်လေးက ပေးထားတာတဲ့. . .'' တကယ် လို့ ဒါ မာန ရဲ့ပစ္စည်းဆိုရင်လူလွဲနေပြီ
အောင်စစ်ပိုင်ဆိုတဲ့ကောင်က ဘယ်ကပေါ်လာတာလဲ. . .''အဖွားလဲမသိဘူးလေ အဖွားသိတာဒါလောက်ပဲ. . . .
အဲ့တာတွေထက် မြေးမလေးက ဘယ်တော့ပြန်မှာလဲ. . .မင်းထက် အဖြေမရှိ. . .
''မသိဘူးလေ အဖြား. . .
''မြေးရယ် . . အဖြား အတန်တန် ပြောနေရက်နဲ့. . .
စကားကို နားမထောင်ဘူး. .
ခုတော့ ကေလးမွာ မိတကြဲ ဖတကွဲဖြစ်နေပြီ. . . . .မင်းထက် ခေါင်းငိုက်စိုက်ကျသွားသည်
အရာအားလုံးက သူ့ကို ထိမ့်လန့်စေသည်
လက်ထဲမှ ခဲတံရယ် ဖန်လက်စွပ်လေးရယ်. .
ပြီးတော့ အိပ်ပျော်နေတဲ့ သမီးလေးရယ်. . .
snow လေးက သူ့ရဲ့သွေး သမီးအရင်းလို့သိလိုက်ရသည့်အချိန်မှာ သူ့နွလုံးသားတစ္ခုလုံး နာကျင်မူကိုခံစားလိုက်ရသည်သမီးလေးအပေါ် သူအရမ်းရက်စက်ခဲ့တာ. . .
ဒယ္ဒီ ဒါကြောင့်သူ့ကို ဒေါသထွက်ပြီး ထိုးခဲ့တာ. . .
မာန သူ့ကို ဒေါသထွက်တာ. . .
အားလုံးရဲ့အဖြေက သူ့ကြောင့်. . . .
ပြင်လို့မရတဲ့အမှားတစ်ခုပြုလုပ်ခဲ့မိတယ်. .
အခု မာန က အဝေးထွက်သွားပြီ. . .
လူ မမ ယ် ကလေးတစ်ယောက်နဲ့ သူ ဘယ်လိုရှေ့ဆက်ရမလဲ. . . .
မိခင်မေတ္တာနဲ့ အေးချမ်းနေတဲ့ သူမ ဘဝေလးကို ဖျတ်စီးမိပြီ. . . . သူ သမီးလေးကို မာန လို ကောင်းကောင်း မွန်မွန်စောင့်ရှောက်နိုင်ပါ့မလား. . .ပြီးတော့ အောင်စစ်ပိုင် ဆိုသည့်လူက ဘာလဲ. . .
မင်းထက် ပေးခဲ့ဖူးတဲ့ လက်စွပ်နဲ့ ခဲတံလေးက မာန မဟုတ်ပဲအခြားတစ်ယောက်လား. . . ဒီလောက်တိုက်ဆိုင်မူ ဟုတ်ပါ့မလား. .
တကယ္လို့ မာန က သာ သူ လက်ထက်ခွင်တောင်ူခဲ့ဖူးသည့်မိန်းကလေးဆိုရင် အောင်စစ်ပိုင် ဆိုသည့် လူက ဘယ္ကေရာက္လာတာလဲ. .