ပါးတစ်ဖက်လျှော်ကြေး😌အပိုင်း (၁၁)
''လိုက်သွားလိုက်ပါ သမီးရယ်
ဒါက သမီးတို့ ဟန်းနီး မွန်းလို့လဲ ပြောလို့ရတာပဲ. . . မင်္ဂလာဆောင်ပြီးထဲက ဘယ်မှလဲသွားကြရတာမဟုတ်ဘူး. . . . . .
အခုက ဟိုမွာ သူတို့ Hotel လဲရှိတယ် . . .
သမီးလဲရောက်မှမရောက်ဖူးတဲ့နေရာလေ. .''မလိုက်ချင်ပါဘူး လူဆွေစုပြုံပြီး ကားပေါ်တင်သွားမယ့်နေရာ . .
မာန လူအမ်ားနဲ့ ကားမစီးနိုင်တာ ဖေဖေ သိရဲ့သားနဲ့. . . .'''အျမဲ ဒီလိုနေလို့မရဘူးလေ. .
အခုက သမီး က အိမ်ထောင်ကျသွားပြီ. .
ကေလးဆန္လို့မရေတာ့ဘူး . .
အရင်လို တစ်ယောက်ထဲ မဟုတ်တော့ဘူးလေ . .
သူငယ်ချင်းအပေါင်းအသင်းတွေနဲ့ပျော်ပျော်ပါးပါးနေသင့်တယ်. . . ခုလို ခရီးထွက်တာမျိုးပေါ့. . . .''အဲ့တာဆိုလဲမာန ကိုယ့်ပါကိုကားမောင်းပြီးလိုက်သွားမယ် . . .
''မဟုတ်တာပြောပြန်ပြီ. . .
ခတ်တော့တာပါပဲ. . . .''မန မွ မလိုက်ချင်တာ. . .
''အဲ့ ဒီလိုမလုပ်ရဘူးလေ သမီးရဲ့ . . .
အခု မောင်မင်းထက်ရဲ့ အေဖက ပျော်ပျော်ပါးပါးသွားစေချင်လို့အကုန်အကျ ခံ စဖီစဉ်ပေးထားတာ သမီးတို့၂ယောက်အတွက် . . .
သမီးကဘာလို့ငြင်းနေတာလဲ. .
အခု ဦးမင်းထိုက်က သမီးရဲ့အေဖဆိုလဲ မမှားတော့ဘူးလေ. . .
လိုက်သွားလိုက်ပါ. .''စိတ်ရူပ်လိုက်တာ. . .
မာန အပေါ်ယံ ဟန်ဆောင်ရတာတွေကိုမုန်းတယ်. .''ဖေဖေ သိပါတယ် ဒါပေမယ့် ဖေဖေ က သမီးကို အခြားသူတွေလိုပဲ ဘဝ ကိုပျော်ပျော်ရွင်ရွင်ဖြတ်သန်းစေချင်တာ. . . .
မာန ဘာမှမပြောချင်တော့ . .
ဦးမင်းထိုက်စီစဉ်ပေးသည့် ပျော်ပွဲစားခရီးစဉ်မှာ မာနပါရတော့မှာပေါ့. . . . .
မာန မာန့်တော်ဝင်စံအိမ်ကိုစောစောပြန်လာခဲ့သည်
ခရီးက မနက်သွားကြမှာလေ. . .
ပါမွာက မင်းထက်သူငယ်ချင်းတွေတဲ့. . .
လက်ထပ်တဲ့နေ့ကတစ်ခါမြင်ဖူးသည့်လူတွေပဲဖြစ်မှာပေါ့ . . . . . . . သေချာတာက ဟို စပ်စလူးစိန်မလဲပါလာမှာပင်. . . . . . .ဖေဖေ ရဲ့ပြောပြချက်အရ နိုင်ငံခြားက မင်းထက်ဒယ်ဒီနှင့်ဖတ်စပ်ကုပ္မဏီထောင်ထားသည့်သူ၏သမီးဖြစ်ပြီး မင်းထက်နှင့်အတူကျောင်းတက်ခဲ့သည်ဟူသိရသည်. . .