Kanlar içinde yatarken uyandım.Yavaşça yerden kalktım ve karımın soğuk cesedine baktım.Yüzünde en ufak bir duygu yoktu.Odama gittim,ve hemen polisi aradım.
Polisi beklerken ağlamaya başladım.Karımın ölmesinden kendimi suçluyordum."Yardım et!"Çığlıkları kafamda beni kemiriyordu adeta.Polis on dakikada gelmesine rağmen bana bir ömür gibi geldi.
Polisler evime geldiği zaman saat tam 8.05 ti.Polisler benden olayı anlatmamı istediler.Olayı anlatırken ağlamaya başladım.Polisler zamanla atlatacağımı söylediler ve onlarla karakola gelmemi söyleyip cesedi aldılar.
Onlarla Karakola gittim ve ifademi aldılar.Olay olurken saatin kaç olduğunu,katili görüp görmediğimi sordular ve olay inceleme ekibinin belli bir süre evimde olacağını söylediler.ifademi verip karakoldan çıktım,bir tekele uğrayıp birkaç şişe bira alıp eve döndüm.Odama çekilip arkadan ağır bir müzik açıp içmeye başladım,olay incelemenin evimde olması çok rahatsız edici idi.
Çok sarhoştum ve aniden birinin "Leonard!"Diye seslendiğini duydum.Kapıya dönüp baktığımda karımı gördüm!Şok içindeydim ve ayağa kalkıp onu takip etmeye başladım.Bacaklarım titriyordu ve kalp atışım gittikçe hızlanıyordu.Ve Karım bir anda gözden kayboldu.
"İyi misin?Bir şeyi takip edercesine koşarken bir anda durdun"dedi İnceleme ekibindeki bir adam.ona iyi olduğumu söyleyerek odama geri döndüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tramva
Mystery / ThrillerEşi öldükten sonra çaresiz kalan Leonard,Direk alkole sarılır.Eşinin ölmesi sonucu yaşayacağı olaylardan kurtulabilecek midir?