U ovoj državi posao je bio obavezna stvar. Posao sam morala imati kako bih prehranila sebe, a ne živjela na tuđoj grbači. Iako mi je Aleksej milion puta rekao da će mi pomoći s Ivanom dok se ne snađem, ali ne želim obavezati nikoga jer oni imaju svoj život.
"Šta se dešava s tobom? Je li sve u redu?", moja šefica mi je prišla.
Klimnula sam glavom. "U redu sam, malo sam zbunjena priznajem, ali ispravit ću se", nasmiješila sam joj se.
Bila sam kozmetičarka i frizerka i posao sam našla u svojoj struci. "Ljepotice, onaj smeđokosi ljepotan nije vrijedan tvoje tuge."
"Ne razumijem?", zbunjeno sam je gledala.
"Pričala si nam da te muči osoba odavde otkad si se preselila. Neki dan je bio ovdje i tražio te", Nina je veselo progovorila.
Namrštila sam se. To je moglo biti jedino onaj dan kada se nikome nisam javljala.
"Oh nisam znala za to. Ispričavam se u njegovo ime ako je bio nepristojan", nasmiješila sam se.
"Opušteno draga moja, ja sam uvijek za ljubav", namignula mi je. "Imaš još jednu mušteriju danas skoncentriši se i idi kući odmori se malo. Važi?"
Klimnula sam glavom. "Hvala ti Nina", ona je zaista predivna žena.
Mušterija mi je bila jedna mlađa djevojka koju sam morala sređivati za spoj s dečkom. Napravila sam joj lagani makeup i kosu sam joj spojila šnalom jer je imala kovrčavu kosu.
Izašla sam vani i pješke krenula do stana. Moja duša je umorna time mi i tijelo umara i ne želi da ga pusti na miru. Moje misli putuju daleko u neka ljepša vremena, jedino u tome vidim spas svoje duše.
Ulazim u stan i spuštam torbu na pod. Sjela sam na trosjed i osjetila se usamljenom po ko zna koji put.
Zvono na mojim vratima me trglo i otišla sam da otvorim vrata.
Ispred mojih vrata je stajao moj otac koji već par godina nema pravo na taj naziv.
"Tata?"
"Jadnice jedna ovdje si se sakrila kod šest godina starijeg čovjeka. On te štiti zar ne? Kučko jedna vrati se kući i ne lomi majci srce meni ga ne možeš slomiti jer ga nemam kao ni ti. Fuj šta sam ja stvorio", uhvatio me za ruku privlačeći me sebi i unoseći mi se u facu.
"Ne štiti mene niko. Pusti me to me boli!", dreknula sam se na njega. "Da stvorio si mene i uništio si me batinama. Odjebi od mene."
"I ona će me dobro čuti sve ste se vi uzdigle glumite popularne beogradske djevojke. Vi niste za ove ovdje ljude, Vojin je Ivanu pustio ja tebe neću ugledaš se na nju", dreknuo se na mene.
"Ne ugledam se ni na kog nemoj da vrijeđaš Ivanu, a Zlati se prikuči polomit ću te kunem ti se."
"Šta ćeš ti?", lupio mi je šamar i momentalno sam pala na pod. "Pitao sam šta ćeš ti?", zgromio je na mene i uhvatio me čvrsto za ruku.
"Pusti me na miru boli me to", derala sam se kroz plač.
Ponovo prolazim kroz ovo iznova.
"Ostavi je istog trena", naježila sam se od ovog glasa. Darko je osoba koja zrači autoritetom i stavom "Bit će onako kako ja kažem."
"Ko si ti? Aha ti si taj jebač koji je prehranjuje nisi li? Šest godina si stariji od nje da li te je stid?", otac je zaudarao na alkohol i zato sam se stidjela Darka u ovom trenu.
"Spasio sam ti kćerku silovanja zbog toga je pobjegla ovamo jer je nisi znao odbraniti. Slušaj me nešto pažljivo", odvukao ga je od mene držeći ga čvrsto prikovanog za zid.
Sjedila sam i plakala na podu lomeći se iznova i iznova. Preživljavala sam zajedno s majkom i Zlatom očevo nasilje čiji je uzrok bio alkohol, mami nikada nije naudio fizički zato nama dvjema jest. Prošlost mi se ponavlja, drži me zakovanu čvrsto za zemlju.
"Hej", Darko je čučnuo pored mene.
Lice sam zabila u svoje ruke.
"Ljepotice, pogledaj me molim te", trepnula sam pogledavši ka dolje pogled sam dizala postepeno prema njemu.
"Nemoj da se stidiš u redu? Tvoji roditelji nemaju veze s tvojom ličnošću shvataš? Nemoj da se stidiš jednog govnara koji se, ako me dobro razumio, neće više pojavljivati ovdje."
"Darko otiđi", spuštene sam glave gledala u pod.
Darko me povrijedio u srce to je gore nego bilo kakve batine. Ja sam sebe povrijedila, vjerujući u nas dvoje.
"Kristina", rukama je obuhvatio moje obraze i dignula sam pogled prema njemu.
Ne mogu ni zamisliti kako izgledamo trenutno, kao kakvi kreteni sjedeći na pločicama pred vratima ja raščupana s masnicama on u košulji uredan.
Približio mi se i svojim usnama pokupio sve moje suze koje su padale po obrazima. Zažmirila sam od užitka.
"Neću otići", prošaputao je dok je njegov dah udarao u moje usne.
Trgnula sam se iz ove iluzije. Ne želim ovo ovako iz sažaljenja niti dok sam skrhana. Radi to samo zato što mu je žao mene i moje prošlosti uostalom i on me povrijedio puno puta pa nije bio tu kad sam plakala, a trebao je biti i znao je da plačem.
"Idi", ustala sam i zatvorila mu vrata ispred nosa zaključavajući ih.
"Kristina! Otvori vrata", lupao je šakama po vratima.
"Prestani i odlazi. Bit ću dobro neću nauditi sebi nisam poremećena."
Otišla sam u kuhinju i pustila ga da lupa rukama kao luđak. Kad se lupanje umirilo sjela sam na fotelju.
Otključavanje mojih vrata me trgnulo iz misli. Skočila sam na noge s fotelje i krenula zatvarati vrata od dnevne sobe, ali je Darko bio jači.
"Da li si ti normalna? Želiš da umrem od straha jebem ti sve ludo", vrisnuo je na mene i gurnuo me na trosjed.
Pala sam i lupila glavom od stranicu. "Ti želiš da ja umrem? Kako me ovo guraš kao kakva seljačina ako me mrziš ne moraš me ubiti jednostavno odjebi od mene kao što sam ti i rekla", dreknula sam se na njega i krenula ustajati, ali je sjeo na moje butine.
"Plačeš ovdje ne znaš gdje ćeš sa sobom i odbijaš moju pomoć",
"Plakala sam i zbog tebe pa gdje si tad bio? Gdje si bio Darko? Svi dajete lažne nade dajete puno prijedloga, ali gdje su djela? Gdje su Darko?", dreknula sam se i počela da se koprcam.
"Prestani da se koprcaš ženska glavo", zarežao je. "Kad si ti to plakala zbog mene? Kad sam ti dao nadu?"
"Milion puta si flertovao sa mnom i davao mi nadu. Odjebi od mene Darko samo odjebi ne obraćaj mi se zaboravi da živim ovdje ponašaj se kao da sam nevidljiva da li je to u redu?"
"Prestani da se koprcaš rekao sam ti i začepi dosta više! Ne upravljaj mojim životom i ponašanjem kad znaš da neću uraditi ništa od toga što kažeš."
"Ušuti, samo šuti Darko molim te", rukama sam poklopila lice i zažmurila.
"Idemo jesti nešto ustani", ustala sam i prešli smo u kuhinju.
Nesvjesno sam jela, moji problemi su u odnosima.
A/N
Šta mislite koji lik će biti za Zlatu? Do sad je govorila da ne voli dominantne i one koji naređuju što mislite ko će on biti, čiji će biti i kakav?
Volim vas 💛