15.

2.3K 73 9
                                    

Moja sestra je oteta. Ta misao mi se vrtila glavom, dovraga kao da smo u filmu, a ne obični ljudi. Ko bi uopće imao profit od ovog?

"Trebao sam biti s njom", Adrijan je cmoljavo sjedio na mom kauču.

"Da li mi možeš ispričati ispočetka što se dogodilo? Doista sam zbunjena to je moja sestra ispričaj mi."

Nervozno je otpuhnuo i ruke zabio u kosu čupajući je. "Adrijane, smiri se time ništa nećemo postići molim te kaži mi."

"Osjećam samo krivicu", tužno je izustio.

Mislim da on osjeća što šta, ali ne želi da kaže.

"Ne interesuje mene djeveru šta ti osjećaš mene zanima jebeno kako si saznao da mi sestra nije tu?", suze su mi se uveliko spuštale niz lice i bila sam bijesna.

"Došao sam po nju kao i uvijek da odemo na brzaka kafu međutim kad sam ušao unutra pronašao sam samo njezinu narukvicu na podu. Vratio sam kamere i vidio da su je četiri maskirana muškarca odvela, borila se Kristina kao lavica grizla ih je znaš Zlatu ratoborna opire se svemu oko nje, ali odveli su je", lupio je šakom u zid.

Coknula sam i potrčala po led iz frižidera. "Darko molim te smiri ga", rekla sam Darku koji je ušao za mnom u kuhinju.

Otišao je do Adrijana dok sam ja spremala led. Zašto sebe smatra krivim?

"Adrijane, zašto sebe smatraš krivim?"

"Rekla mi je da dođem malo ranije imala je neki ružan osjećaj čitav dan, a ja nisam vjerovao joj. Dovraga, mi smo u običnoj Srbiji zašto bi neko nekog otimao ovdje? Nismo u američkom filmu. Jebem ti trebao sam otići ranije s kafom niko je ne bi oteo niti išta."

"Došao si prvo kod nas zar ne?", pronicljivo sam ga gledala.

Digao je glavu iz šaka. "Vjerujem u svog brata i u njegove veze pronaći ćemo je. Onda ću je nalupati jer mora se naučiti više braniti."

"Zlata je zamalo kastrirala bivšeg iskreno mora da su bili baš jaki. Sestra mi je, ali je najjača žena", počela sam da jecam.

Dala bih sve samo da je vrate. Kucanje na vratima me trgnulo. "Zlata!", dreknula sam se i potrčala padajući na koljena brisajući suze. "Neću plakati ona ne voli kad ja plačem."

"Ljubavi to nije Zlata došao je Srđan da nam pomogne pronaći je shvataš? Hajde sjedi smiri se u redu?"

Srđan je ušao u sobu. Vidjelo se da ima veze s policijom. Bio je visok, njihov računarski najbitniji čovjek, visok, vojnički ošišan, širokih prsa, tamnih očiju i snažnog dojma.

"Koju ljepoticu tražimo?", našalio se i počeo otvarati tri laptopa ispred sebe.

"Ti tražiš Zlatu, ne nikakvu tvoju prijateljicu pa da je tako nazivaš", Adrijan je ustao i sjeo pored njega.

"Zagrizao a?", Srđan se nasmijao šeretski.

Darko je slegnuo ramenima. "Ne miješamo se. Nego Srki ima li nade da je pronađemo bez miješanja policije direkt?", Darko mu je uputio neki pogled.

"Potrudit ćemo se sačekati ćemo poziv i locirati vi već budite spremni na okuki Beograda da krenete kad vam javim. Ko ide sve?"

"Idemo brat i ja", Adrijan se oglasio.

"Idem i ja."

"Ostaješ ovdje."

"Idem i ja Darko da li je to jasno?", namrštila sam se.

"Dobro ideš i ti."

Šta ti je reći pogled.

"Zovu", vrisnula sam na glas od sreće.

Javila sam se na telefon. "Slušaj me pažljivo donosiš novce tamo gdje ja kažem inače ću ti sestru još više mučiti", čula sam Zlatin vrisak i zamah nečega pretpostavljam biča.

Zadrhtala sam, ali mi je Srki pokazao da se smirim i da mu treba još malo vremena.

"Ostavite moju sestru na miru koliko tražite?"

"Dvadeset i pet tisuća eura."

Otvorila sam usta. Nisam imala tolike novce i počela sam da plačem. "U redu naći ću te novce samo...samo joj nemojte nauditi molim vas."

"Začepi gubicu i donesi te novce na adresu na koju ti pošaljem."

Srki je rekao da ih je uhvatio i locirao da krenemo brzo, Darko je pozvao nekoliko policajaca i objasnio situaciju. Adrijan je šetao gore dolje i razbijao, šakom je lupio u ogledalo koje se raspršilo u milion dijelova.

"Jebo te rekla sam da ne lupaš više."

"Nju lupaju tamo."

"Krenut ćemo po nju upravo sad sve će biti u redu, ponovo ćeš sa Zlatom ispijati kafe na brzaka", zadignula sam obrvu. "Ponovo ćete se družiti obećavam molim te i meni je teško", brada mi je zadrhtala.

"Možemo da krenemo."

Krenuli smo da spasimo Zlatu, ali i zasadimo tragove nove ljubavi.



A/N

THE END 🌻.

Bilo je lijepo družiti se s vama, ali nemam snage više pisati Zlatu i Adrijana.

JUST KIDDING LJUDIII. KEKEKEKEKEK

  DOSTUPNA JE KNJIGA ADRIJANA I ZLATE, VEĆ SADA :)💛

🌻 "IZAZOVI ME".🌻

Volim vas druženje nastavljamo tamo obećavate?








Smiri me 🔚Where stories live. Discover now