Budim se. Tama koja je trajala sve do sad je postala bistra. Zašto sam u Darkovom stanu?
Ustajem i izlazim u kuhinju. Ispred mene se na kauču nalazio Darko koji je skvrčen spavao s rukom na glavi.
Nakašljem se, ali ništa.
Produžim do sobe i uzmem ćebe kojim pokrijem svoj bol.
Sjećam se da sam se tresla nakon svađe s Lidijom i dalje mi je tama. Prekid filma.
Sjednem u kuhinju i odlučim sebi napraviti kafu. Nakon što sam je napravila nisam imala mira niti deset minuta Darko je ušao u dnevni boravak.
"Dobro jutro", rekao je hrapavim glasom praveći i sebi kafu.
"Jutro", progovorila sam mučno.
Sjeo je nasuprot mene i gledao me.
"Ovaj, šta ja radim ovdje? Imam mali prekid filma od jučer."
"Dovezao sam Bojanu na tvoju šminku, vidio sam da si plakala da si molila da umreš da te neko olakša života i bola. Dotrčao sam, Bojana te smirivala, a onda je Mirjam izašla i rekla kako te gospođa, žena bogataša iznervirala. Ubrzo je ta gospođa izašla i dobila šamar od Bojane. Posvađao sam se tom gospođom. Uzeo sam te u naručje Bojana je bila uz nas svo vrijeme i pošto smo bili previše zbunjeni da tražimo tvoj ključ doveli smo te ovdje."
"Hvala ti", spustila sam pogled tužno.
"Saznao sam sve šta ti je rekla. Ti znaš da od tog ništa nije istina zar ne?"
"Ja sam svjesna da sam niska i da nisam vitka osoba, ona i ide uz tebe prelijepa je, visoka ima kvalitete žene, a ti i ja smo već pričali o svemu."
"Slušaj bez obzira u kom smo odnosu ti i ja ona to nema pravo da radi. Predstavlja se kao žena bogataša kojeg bogataša? Ne bih joj ostavio bogatstvo kad bi mi to bila posljednja stvar. Prije bih svom izgubljenom bratu dao."
"Izgubljenom bratu?"
"Slušaj, Bojanina mama, ja i Darijan moj brat smo odrastali zajedno. Problem je nastao oko nasljedstva ja nisam želio ništa imao sam svoj restoran, Darijan je bio bijesan jer se pojavila polusestra Anita, a Bojanina mama je ostala neutralna. Darijan je inače eksplozivan, dominantan i ne podnosi da mu neko nešto govori nema kompromisa po njegovom je. Anita je dobila dio, otac je mrzio Darijana od malena i on više to nije mogao podnijeti da otac pravi razliku i otišao je. Nikad se više nije vratio nit sam se čuo s njim. Ja sam ostao povrijeđen odrasli smo zajedno i otišao je moj brat. Otac je počeo da pije i maltretirao je mamu često, a onda je pobjegao otišao je Anitinoj mami i više se nije vratio. Ne kažem da je Aniti život lagan, ali eto."
"Žao mi je Darko zbog svega toga što si proživio. Život je takav vidiš i ja sam sama bez igdje ikoga. Ali živim jer to je život moraš biti sam i zadovoljan sa samim sobom i takvim životom kakvog imaš."
"Slušaj izvini, možda sam i ja pretjerao onu noć. Rekla si mi svašta, ali ipak bih volio da budemo u korektnim odnosima ako je to moguće."
"Mislim da nije moguće ne treba mi ponižavanje tvojih djevojaka više. Vidiš kako sam sad? Vidiš li i ko je kriv za to?"
Tužno je spustio pogled. "Oprosti mila moja. Neće se ponoviti obećavam."
Zagrlio me i utonula sam u vlastite ponore. Pomoći ću mu naći brata. Moram mu naći brata to je dio njega, dio koji mu fali.
A/N
Mislila sam da će Zlata i njen lik biti zadnji dio ovog serijala, ali ljudi nešto me ideja baca i na Anitu. 😉
Šta mislite o tome?
Ko će biti Zlatin hm? Sjetite se rekla je ne voli dominantne, a jednog takvog joj spremam.
Volim vas ljudi 💛🍀