"Šta si to rekla?", začuđeno sam upitala.
"Da rekla sam ti da je otac došao i tražio novce od mene jer je došao u probleme s kockanjem."
"Bože Zlato nisi mu valjda dala te novce?"
Nešto je lupilo u pozadini i čula sam Zlatu kako govori nekome da sačeka. "Zlato, može li video poziv?"
"Ovaj, može", upalile smo kameru.
"Gdje si snajka kako mi je brat?"
"Opa djeverčiću tu si idi radi nešto izlazi odatle, brat spava. Sestro, nisi mu dala novac zar ne?"
Adrijan je naškiljio oči. "Kakav novac?"
"Naša privatna stvar", Zlata mu je odbrusila.
Treptala sam. "Odgovori mi jebeno da li si dala te novce jebo te?"
"Morala sam prijetio mi je Kiko."
"Ko ti je prijetio jebo te ne kontam ništa?", Adrijan se miješao kao vegeta.
"Ušuti više", dreknule smo se u isti tren.
"Jutro ljubavi zašto si ustala?", Darko me povukao na krevet.
Uhvatila sam telefon u zraku. "Sačekaj pričam sa Zlatom."
"Je li to moj brat?"
"Gdje si Adrijane? Šta ima?"
"Ništa došao da popijem kafu s budućom svastikom, ali spominju neke novce ništa ne shvaćam."
Darko je naškiljio oči i uhvatio me za ruku. "Zlato vidimo se poslije Kristina mora da ide." Prekinuo je poziv umjesto mene.
"Kakve novce Kristina?"
"Tata je došao i prijetio Zlati tražio je od nje novac vjerovatno je čuo da radi u bolnici pa vjeruje da ima lovu. Žao mi je Zlate tako je sama."
"Nije sama Adrijan je u bolnici, koliko god je samoživ ne bi dozvolio na žensko."
Tužno sam spustila glavu. "Oduvijek smo imale problem s njim. Mama ga i dan danas trpi, komšije osuđuju nas dvije što smo otišle, on i dalje pije i kocka, nas je tukao vječito mamu nikad. Želim samo da spavam."
Bacila sam se u krevet i zabila glavu u jastuk. Počela sam da plačem od straha jer nigdje se ne možemo sakriti, a da nas šugava prošlost ne pronađe. Ne možemo pobjeći jer je u nama.
"Hej, hej srećo ne smiješ da plačeš. Molim te pogledaj me", Darko se spustio do mene i šaptao mi uz lice.
Pogledala sam u njega. "Šta ako naudi Zlati?"
"Neće joj nauditi, neka dođe kod nas."
"Ne znam više šta da radim ako se tako uvalio u dugove, a od nje traži novce on neće znati kad je dosta odakle više da odvojim to? Da dignem kredit da bih njemu davala samo kako mi ne bi ubio sestru?"
"Zar misliš da puštam tebe i Zlatu bez da vas neko prati i pazi na vas?"
Otvorila sam oči širom. "Molim?"
"Uglavnom ne brini na Zlatu i tebe uvijek neko pazi iz daljine cilj je da ga ne vidite on je mračna sjena potegao sam veze iz policije i ne trebate ništa da brinete. Jesi li sada sretnija?"
"Da, laknulo mi je. Hvala ti puno što brineš o nama."
"To je moja dužnost, a sad diži se idemo da se nahranimo."
Život u dvoje i nije tako loš.
A/N
Još jedan nastavak, žuriiim da idemo na Adrijana i Zlaticu.
💬⭐?