Jennie ve Chaeyoung yağmur sebebiyle içerdeki antrenman odasında çalışmaya başlamadan önce hazırlık yapıyorlardı. Onlar hazırlanırken Nayeon yüzündeki endişeyi saklamaya çalışarak içeri girdi.
-Jennie, seninle bir dakika konuşabilir miyiz?
Jennie Nayeon'a baktığında yüzündeki endişeyi görmüştü.
-Tabii ki. Bir şey mi oldu? İyi görünmüyorsun.
-Özel olarak konuşsak olur mu?
Sonra Jennie'nin bileğinden tutup onu başka bir odaya götürdü. Kapıyı kapatırken onu gören biri oldu mu diye koridora baktı.
-Neler oluyor? Beni endişelendiriyorsun. İyisin değil mi?
-Jennie, beni iyi dinle bu söyleyeceklerimi bir başkası duymamalı. Kimseye söylemeyeceğini bildiğim için sana anlatıyorum. Baban biriyle konuşuyordu kim olduğunu bilmiyorum yabancı birisi... Jennie galiba baban krala isyan etmeyi planlıyor.
-Ne? Nasıl yani?
-Yanlışlıkla duydum eğer duyduğumu öğrenirlerse bana ne yaparlar bilmiyorum. Başka bir klanının daha isyan planladığını söylediler. Galiba onlarla iş birliği yapacaklar.
-Ne?! Ama babam krala sadıktır. Böyle bir şeyi asla yapmaz. Doğru duyduğuna emin misin?
-Evet. Çok geç olmadan krallığa haber vermemiz gerek Jennie. Bu yüzden lütfen bir şeyler yap. Senin krala asla ihanet etmeyeceğini biliyorum. Benim durup dururken dışarı çıkmam çok dikkat çeker bu yüzden sen gitmelisin.
-Peki. O zaman yarın saraya gidiyorum. Bu konuşma asla yaşanmadı tamam mı?
-Asla.
Nayeon Jennie'nin saraya gideceğini duyunca rahatlamıştı. En fazla ne kadar rahatlayabilirse tabi.
Jennie ise nasıl gideceği hakkında düşünmeye başlamıştı. Kesinlikle yarın gidecekti ne kadar ertelerse başarısız olması o kadar olağandı.
İkisi de ayrı ayrı odadan çıktılar. Jennie Chaeyoung'un yanına giderken koridordaki herkesi süzdü. Antrenman odasına girdiğinde camdan dışarıyı izlermiş gibi yapıp etrafta onların konuşmalarını duyabilecek biri var mı diye kontrol etti. Gerçekten de odanın camına çok yakında duran bir bankta orta yaşlı bir adam oturuyordu. Belki biraz paranoya yapıyordu ama böyle bir şey için risk almak çok sorumsuzca olurdu.
Chaeyoung Jennie'nin bir şeyler düşündüğünü fark etmiş ve yanına gelmişti.
-Bir şey mi oldu? Yoksa Nayeon'un söyledikleriyle mi alak...
Jennie eliyle Chaeyoung'a susması için bir işaret yaptı. Sonra fısıldayarak
-Sesli tepkiler vermemeye çalış. Şüpheli bir şey yapma.
Chaeyoung sessiz olması gerektiğini anlamıştı. Fısıldayarak konuştu.
-Neler oluyor Jennie?
Jennie onu duymamış gibi yaptı. Esneyerek camdan uzaklaştı.
-Hazırsan artık çalışmaya başlayalım.
Chaeyoung da bankta oturan adamın onlara baktığını fark etmişti.
-Hazırım. Önce neyle başlayacağız?
Bu şekilde antenmana başlamış oldular. Jennie bir hareketke Chaeyoung'u havada savurup yere sermişti. Elinden tutup onu geri kaldırırken kulağına yaklaşıp "Yarın Lisalara gideceğiz ama ben daha geç çıkacağım. " dedi fısıldayarak.