1🌸

305 17 42
                                    

Güzel bir bahar günüydü ağaçların arasında genç bir adam küçüklüğünden beri çok sevdiği o kiraz ağaçlarıyla dolu bahçeye yürüyordu. Önceden annesiyle buraya gelmeye bayılırdı bu yüzden baharı iple çekerdi. Bir anlığına durup kesilmiş bir ağacın kütüğünde oturan kıza baktı, elindeki kitaba oldukça dalmış gözüküyordu. Aklına annesi geldi, o da burada oturup Taehyung'a kitap okurdu, istemsizce yüzünde bir tebessüm oluştu. Yalnızca bir adım atmıştı ki kız şaşkın ve masum bir yüz ifadesiyle Taehyung'a baktı

-Yerinize mi oturdum yoksa?

Kız yerinden kalkmak üzereyken Taehyung onu omzundan tutup geri oturttu.

-Hayır benim yerim değil, hem tüm halka ait olan bir şeyi sahiplenmek doğru bir haraket olmazdı değil mi?

Cümlesini bitirince kıza içten bir tebessüm yolladı. Kız da ona karşılık vererek konuştu

-Evet olmazdı. Kim Jisoo, dedi elini uzatırken.

-Kim Thaeyung.

Bir ayağını geriye alıp eğildi ve Jisoo'nun ona uzanan elini tutup öptü Jisoo'yu izkerken.

-Memnun oldum.

Jisoo ise genç adamın harekti karşısında yalnızca kıkırdayabildi. Taehyung doğrulup gülümsedi ve yandaki kütüklerden birine oturdu. Bir süre sonra Jisoo tekrar kitabına gömülmüştü. Elinde kitabıyla pembe kiraz ağaçlarının arasında çok güzel gözüküyordu.

Derken Jisoo bir anda kalktı. Her ne kadar Taehyung fark etmese de aradan saatler geçmiş güneş ufka iyice yaklaşmıştı.

-Tekrar görüşmek dileğiyle Tae-hyung, dedi içten bir gülümseme eşliğinde.

Taehyung gülüsedi.

-Tekrar görüşmek dileğiyle Jisoo, dedi. 

Kız gidene kadar arkasından ona baktı. Jisoo ilgisini çekmişti şimdiye kadar tanıdığı insanlar gibi değildi, ona annesini anımsatmıştı. Kendisini tanımasa bile ona sıcak davranmıştı.

***

-Hadi ama Jennie ne olur sanki ben de gelsem, hem hiç bir şey de yapmam köşede otururum lütfen, dedi sevimli bir ses. Ardından Jennie diye seslendiği kişiye yavru köpek bakışı atmaya başladı.

-Sana daha kaç defa söyleyeceğim Chaeyoung, o bakış ben de işe yaramaz, dedi Jennie, Chaeyoung'un onu delip geçtiğini hissettiği sert bakışlar atarken sonra sözüne devam etti.

-Hem hiç bir şey yapmayacaksan neden gelmek istiyorsun ki?

-Ya lafın gelişi işte anla beni. Lisa ile Jungkook'u uzun zamandır görmedim ve kaç gündür klanın sınırları dışına çıkmıyorum lütfen.

-Suçlusu sensin ayrıca sana verilen cezaları esnetmek gibi bir yetkim yok ama babamı ikna etmeye çalışırım.

-Teşekkürler Jennie sana ne kadar teşekkür etsem azdır.

-Bana teşekkür edeceğine bir dahaki sefer ceza almamaya çalış

-Ama o derslerin hiç bir mantığı yok, klanın başına geçecek olan sensin. Zaten diğer türlüsünü istemem de.

SPRİNG DAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin