Sziasztok babák! Meghoztam a következő fejezetet is. Most egy kicsit rövidebb részt hoztam, mert akkor lesz csak függővége. Nemsokára hozom a következőt. Most nem tartok mesedélutánt. Remélem tetszeni fog!
Kellemes olvasást!
-Te.
-Szóval én. – mondta elkeseredett hangon.
-Igen. Te. – váltottam arra a hangnemre amire ő is.
-Nem tudsz elfelejteni, igaz? – húzta vigyorra a száját.
-Egy ilyen seggfejt hogyis tudnék? – mosolyogtam rá.
-Hmm… Ott a pont. – kacsintott.
Egy ideig elgondolkodva ültünk egymás mellett, majd Harry törte meg a csendet.
-Akarod tudni, hogy hol voltam Sarah-val?
-Őt is meghúztad valahol? – villantottam egy „éngyőztemarcot”.
-Hahaha… Nagyon vicces vagy. Nem. Na akkor akarod tudni? – felvontam szemöldököm, majd egy aprót bólintottam. – Alá kellett írnom egy papírt és egy nő elmagyarázta, hogy hogy kéne viselkednie egy normális embernek.
-És evvel mégis mire akarsz utalni?
-Nem mondom el.
-Hogy mi? – akadtam fenn. Mi az hogy nem mondja el? Megígérte.
Mit vártál tőle? Megint felfog hozakodni a csókkal és te bele fogsz menni. Idióta. – ha ez az ára, hogy végre kibökje akkor állok elébe.
-Emlékszel arra az egy feltételre?
Mondtam.
Ideje sem volt felfogni mit csinálok, már hajoltam is ajkaira, amire 1 éve vártam. Gyorsan vettetem véget neki, de pont volt ideje, hogy visszacsókoljon. Elhajoltam és megláttam a hatalmas kaján vigyort az arcán.
-Na halljam! – szóltam neki egy kicsit erélyesen.
-A-a ez nem volt rendes. – ingatta fejét.
-Nem volt rendes?! NEM VOLT RENDES?! – akadtam ki.
Tépd meg! – talán most hallgatok rád.
Nem Sage ez nem helyes. Emlékezz mit tanítottak a dühkezelő tanfolyamon. – szállt vitába a józan eszem.
-Hahó! – lengette meg kezeit a szemeim előtt. – Megint máshol jársz.
-Mi? Nem, csak gondolkodtam.
-Arról, hogy megcsinálod megint, csak most rendesen? – jelentek meg gödröcskéi.
-Nem, nem arról. – szűkítettem össze szemeimet.
-Akkor miről? – húzta féloldalas mosolyra száját miközben arcomat fixírozta.
-Semmiről, nem érdekes. – erőltettem magamra valami vicsorítás félét.
-Aham… Persze…
-Megsértődtél? – vonom fel szemöldököm.
-Talán. – próbálta visszafojtani a mosolygását, de nem nagyon jött össze neki. Ezért nevetségesen nézett ki, így felnevettem kinézetére.
-Gyökér vagy! – mondtam két nevetés között és finoman vállba ütöttem.
-A te gyökered. – mondta mire abba hagytam a nevetést és rámosolyogtam.
-Na akkor hol is voltál az előbb?
-Az egyik irodába. Tudod ahol könyvelik a betegek megérkezését és távozását. – befogtam a száját így nem tudta fojtatni.
-Várj csak! Akkor, ha oda mentetek és alá kellett írnod valamit, akkor az azt jelenti, hogy…
-Holnap távozhatok a Creedmoor-ból.