Sakura mengulas perutnya.
Ucapan Itachi sebentar tadi masih Sakura ingat.Beberapa waktu lalu Itachi memberitahu Sakura akan asal kekuatan itu.
FB.
" Arigato Sakura. "
" ..Itachi-kun?"
" jaga diri mu dengan baik mulai saat ini..dan biarkan kekuatan itu membesar dalam tubuh mu?"
" tapi Itachi-kun..aku tidak mahu..bagaimana bisa kekuatan ini kita biarkan hidup sedang kita tidak tahu asalnya..kekuatan ini terlalu bahaya bisa mengundang resiko pada penduduk desa..aku akan menyingkirkannya. "
Kata Sakura yg membuat Itachi memandang kearah Sakura dengan pandangan super mengerikan.
Mata Itachi telah berubah pada mode Sharingan dengan lingkaran hitam yg membentuk bintang.Sakura terasa ngeri dengan pandangan itu dia berundur menghindar dari Itachi.
" Jika Kau Berani Menyakiti Kandungan Mu Aku Tidak Akan Segan2 Membunuh Mu? "
Kata Itachi.Sakura terdiam dia memberanikan diri memandang kearah Itachi.
"Apa maksud mu?"
Soal Sakura.
" Dengar Sakura kekuatan yg berlingar dalam perut mu adalah kekuatan Ku,iaitu kekuatan klon Uchiha..dan sekarang kau sedang mengandung anak ku..yg juga akan menjadi penerus Generasi Uchiha aku mahu kau menjaganya dan jangan coba2 menyakitinya."
Perintah Itachi yg lebih kepada amaran mematikan.
Sakura mencernah setiap perkataan Itachi dengan baik serta merta Sakura menitiskan air mata dia memegang perutnya.
" aku..aku hamil.."
Kata Sakura sambil menangis.
" bagaimana bisa aku tidak merasai kehadiran anak Ku sendiri.. Bodoh sekali diri Ku.."
Kata Sakura mengutuki dirinya.
Itachi yg melihat hal itu lalu mendekat pada Sakura dan memeluk tubuh Sakura dengan kemas.
" Itachi-kun aku..aku jahat sekali.. Bagaimana bisa aku ungkapan perkataan itu pada darah dagingku sendiri. "
" sudahlah Sakura..kau cuma di kelabuti dengan rasa kekuatan itu."
" maafkan aku.. Maafkan aku Itachi-kun."
Sakura menangis dan menyesali dengan perkataannya.
" tenanglah semua akan baik2 saja.. Jangan menangis lagi kau akan menjejaskan kesihatan anak Kita. "
Kata Itachi dan Sakura pun bergegas mengesat air matanya.
" gomena.."
Kata Sakura sambil memegang perutnya bersama senyuman manis.
EFB.
" Mama janji mama akan menjaga anak mama dengan baik selepas ini."
Kata Sakura tidak sedar perkataaannya didengari oleh Itachi.
...
KAMU SEDANG MEMBACA
ItaSaku no Akatsuki🔞
FanfictionItasaku no akatsuki. .... Sesuatu merasuki Sakura ketika itu sesuatu yg di sebut sebagai gelora nafsu.🔞 Tidak sedar Sakura melingkarkan kedua tangannya pada leher Itachi dan menghilangkan jarak mereka yg tersisa. Perbuatan mereka berlanjutan sehing...