Sebulan selepas Itachi dan Sakura melakukan pernikahan di kuil Yugakure.
Itachi melatih Sakura sesuai keinginan Sakura untuk berlatih bersama Itachi.
Pagi itu Sakura sedikit bersemangat namun saat baru mahu memulakan latihan Sakura mendadak ingin mual.
Sakura bersandar pada sebatang pohon sambil meneguk tea yg di bawanya dalam bekas minuman panas sementara Itachi mengulas belakangnya.
" Itachi-kun."
Sakura terkejut saat Itachi menyelak pakaian yg dipakai olehnya.
" Sharingan."
Kata Itachi dan Sakura hanya memerhatinya sahaja.
Belum pun Itachi selesai melakukan kerjanya memeriksa keadaan Sakura, Sakura telah bergegas mencipta jarak antara mereka dengan pergi ke balik belukar dan dari balik belukar Itachi mendengar suara Sakura muntah.
' mengapa dengannya? '
Tanya Itachi terhadap dirinya sendiri.
Manakala ditempat Sakura, Sakura masih lagi muntah2 sebelum terfikir untuk memeriksa keadaan dirinya memandangkan Sakura seorang anggota Medic.
Dengan memusatkan titik chakra medic pada telapak tangannya Sakura menyentukan pada area dada tangannya yg telah bercahaya hijau sebelum beralih pula pada perut.
' apa2an ini..mengapa ada kekuatan lain dalam perut Ku.. Apa jangan2 aku terkena..tidak mungkin..aku harus menyingkirkannya..tapi aku tidak akan bisa melakukannya seorang diri..aku perlukan bantuan..'
" Sakura. "
Tegur Itachi yg telah menyusul Sakura kerna cemas dengan kepergian Sakura yg terasa lama.
" Itachi-kun.."
Sakura berpaling dengan wajah yg terkejut bercampur cemas.
" Kita pulang sekarang ya..ada hal yg aku mahu katakan pada mu tapi tidak di sini."
Ujur Sakura lalu menarik tangan Itachi untuk pergi ke apartment yg Itachi sewa buat mereka kerna mereka telah mengambil keputusan untuk tinggal dalam beberapa tahun di desa tersebut.
" ada apa Sakura? "
Tanya Itachi saat mereka telah tiba di dalam apartment.
Sakura tidak terus menjawab sebaliknya menanggalkan pakaian yg dipakainya.
Itachi cuma memandang kelakuan Sakura sedikit bibirnya ternaik." kau mahu aku menyentu mu? "
Kata Itachi dengan wajah yg tersenyum2.
" mesum..aku bukan maksudkan itu..baka."
" lalu.."
Tanya Itachi sambil menatap tubuh Sakura yg telah menimbulkan bentuk masih kelihatan jelas tompok merah pada dada Sakura yg Itachi lakukan pada malam tadi saat mereka melakukan hubungan badan.
" Apa bisa kau pastikan kekuatan apa yg terdapat dalam perut Ku dengan sharingan mu,aku merasakannya saat aku memeriksa keadaan kesihatan Ku tadi."
Kata Sakura lalu duduk di samping Itachi.
" aku takut sekali dengan kekuatan ini ianya terlalu kuat."
Itachi lalu kembali serius. Perut Sakura yg kelihatan sedikit menonjol Itachi sentuh serta merta matanya yg berwarna hitam menjadi warna merah dengan di hiasi tiga titik hitam yg melingkarkan.
" Bagaimana? "
Tanya Sakura saat Itachi kembali ke mode mata hitamnya.
" Itachi-kun."
Sakura kehairanan dengan kelakuan Itachi yg tiba2 memeluk tubuhnya.
" Arigato Sakura. "
...
KAMU SEDANG MEMBACA
ItaSaku no Akatsuki🔞
FanfictionItasaku no akatsuki. .... Sesuatu merasuki Sakura ketika itu sesuatu yg di sebut sebagai gelora nafsu.🔞 Tidak sedar Sakura melingkarkan kedua tangannya pada leher Itachi dan menghilangkan jarak mereka yg tersisa. Perbuatan mereka berlanjutan sehing...