Мери's POV
28.08.2019
Днес е денят. Рожденият ден на най-добрия ми приятел Димитър. Чакам този ден от месеци и не само защото му купих подарък на стойност 1000 лева, това е друг въпрос. Той обеща на мен и останалите ни приятели, че ще го отпразнува в най-модерният клуб за последните десетилетия, а именно "Black Night." Още не мога да повярвам как е навил родителите си да му дадат пари, за да наеме цял етаж само за нас. (И да не забравяме огромния басейн на покрива) В този момент телефонът ми позвънява.~~~
*Имате ново съобщение*
The Black Sheep
Валентина: Хора от колко часа беше партито?
Виолета: Човек, сериозно ли забрави?
Мери: От 19:00
Валентина: Благодаря ти.
Виолета: Някой ден и главата ще си забравиш.
~~~Тъй като има още един час до партито, а и Димитър обеща, че шофьорът на баща му ще ни закара реших да си взема душ и да се приготвя.
*40 минути по-късно*
Вече съм готова за излизане. Облякох си тясна, черна рокля и си вързах косата на висока опашка, също така си обух новите обувки на токчета. Попринцип не съм по този вид обувки, но за днес правя изключение.
Чувам отдолу клаксон на кола и така разбирам, че Димитър е долу. Слизайки до паркинга на няколко пъти да се пребия, но нали знаете поговорката "Трай бабо за хубост."
-Ехе, много подрани.-казва ми саркастично Мен.
-Съжалявам, че се забавих.
-Няма проблем.-отговаря Димитър. Е, кога ще ми дадете подаръците?
-Еее, потърпи де. Когато пристигнем тогава.-казва Мен.Най-накрая пристигаме в клуба и се качваме на последния етаж.
-Уау, тук изглежда уникално.-възклицава Виолета. Клубът беше изпълнен с пъстроцветни светлини, а от таваните висяха огромни кристални полилеи. Атмосферата на това място веднага допадна на всички ни.
-Да нали, и целия етаж е само за нас.-отговаря Валентина.
-Така и така вече сме тук, ще благоволите ли да ми дадете подърците си?
-Ех, че си меркантилен. Ето аз искам да връча подаръка си първа.-заявлява Мен.
Димитър взима малката кутия, която Мен му връчи и внимателно я отваря. От нея изкача един шут, който успява да изплаши всички ни...освен Мен разбира се.
-Хахаха, да си бяхте видели израженията само!-казва Мен.
-Много забавно, нямам думи.-отговаря Димитър. Виждам, че си ми направила този подарък с много любов.
-Така си е.
-Ето и моя.-казвам аз.
Той отваря плика и вижда една малка кутия, в която стои новия Iphone 11 pro.
-О, Боже! Наистина ли си ми купила новия Айфон?
-Дам, нали много го искаше?
-Така е. Много ти благодаря!
-Пф, моя подарък беше по-хубав.-казва Мен.Той включва новия си телефон и се свързва с Wi-fi-я на клуба. Влиза си в месинджър и забелязва, че има едно ново съобщение.
-Някакъв непознат профил ми е писал.
-Кой? Дай да видя.-отговарям аз.~~~
Анонимен: Здр
Димитър: Здравей, познаваме ли се?
Анонимен: Вече да.
Димитър: Добре? Как се казваш?
Анонимен: Това не е от значение. Искаш ли да поиграем една игра?
YOU ARE READING
Предизвиквам те да
Teen FictionВ тази история се разказва за една група приятели и как съобщението на един непознат номер ще промени живота им завинаги.