Ден трети

24 4 0
                                    

30.08.2019
Мен's POV
Тъкмо ставам от леглото си и отивам в банята, за да си взема душ. След това се отправям към кухнята, за да си приготвя закуска. В този момент се позвънява на вратата ми.

Отваряйки входната си врата на изтривалката виждам един пощенски плик. Какво клише само. Отварям плика и в него какво да намеря? Някаква малка бележка и една гривна, която ми е до болка позната. Това е любимата гривна на Мери, но какво прави тук?
Бележката гласи:
"Много жалко, че отказа да играеш с нас."
Какво? Тъй като съм съвсем объркана решавам да се обадя на Мери и да и поискам обяснение.
-Ало, Мери. Трябва да те питам нещо.
-Мен, тъкмо навреме се обаждаш. Днес в 12:00 ще се събираме групата в кварталния парк. Ще обсъждаме нещо важно.
-Ами, добре тогава. До после.

*11:56*
В момента вървя към парка където ще се проведе въпросната важна среща. По пътя срещам Виолета и Валентина и ги заговарям:
-Здравейте!
-Здрасти Мен.-казва Виолета.
При нас се присъединява и Мери.
-Къде е Димитър?-питам аз.
-Сегя ще ти обясним.-отговаря ми Мери.

На кратко ми разказват как въпросния Анонимен крийпър ги шантажира онлайн и те са му се вързали. Чудя се обаче каква е въпросната тайна, която Димитър крие.
-Знаете ли какво мисля да му пиша.
-Не, недей да го правиш! Мисля, че имам подозрения кой е.-отговаря Мери
-Нищо аз искам добре да си поговоря с него.
-По-добре да не се въвличаш в целия този фарс.-казва Виолета.
-Не се тревожете имам идея.-отговарям аз.

~~~
Мен: Хей
Анонимен: О, хей Мен. Тъкмо на време се включваш за днешното предизвикателство.
Мен: Нямам намерение да играя. Имам едно предложение за теб.
Анонимен: Слушам.
Мен: Тъй като намеренията ти са ми пределно ясни искам да се присъединя към теб.
Анонимен: О, нима? И какви са намеренията ми?
Мен: Очевидно е, че харесваш Мери. Опитваш се да ги разделиш с Димитър и да се сближиш с нея, но подхода ти не е правилен.
Анонимен: Признавам си разкри ме, но според мен подходът ми е много добър. Нали поне върши работата.
Мен: Така е, но щом мине тази една седмица какво ще стане?
Анонимен: Не се притеснявай за това, всичко съм подготвил. Аз също имам един въпрос към теб. Защо искаш да работим в комбина?
Мен: Да кажем, че изпитвам чувства към Димитър и не бих желала Мери да се навърта около него.
Анонимен: Хмм, май ще ни се получат нещата. Добре тогава вече си от моя отбор.
Мен: Радвам се да го чуя.
~~~

Предизвиквам те даTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon