Gözlerinin Karası Diye Bir Yer Var

4 0 0
                                    

 Bir dili olmalı bu gülüşünün.Beni bir o anlıyor.Gülüşün diyorum kardelenim;Dertlendiğim de yüzümü gülümseten,sana aşık olduğumda yüreğimi titreten,mutluluk aradığımda bulamadığım tek limanım.

 Kardelene sormuşlar bütün çiçekler sıradan yerlerde açıp insanlara yakın dururken sen neden böyle yüksek dağlarda ve özellikle uçurumun kenarında açarsın demişler.Kardelen şöyle cevap vermiş.Gülü seven dikenini,menekşeyi seven rengini,beni seven ölümü göze alır.Papatya değilim diyordun.Kusura bakma çok sonra farkettim kardelen olduğunu.

 Ne zordur ıslak gözlerle uyumak.Dokununca kanayan bir kalp taşımak,hasret dolu gözlerle etrafa bakmak.Ve ne zordur mutluluğu bir türlü bulamamak.Bana sorarsan tam bir mutluluk yoktur bu hayatta.Yani nasıl desem herkesin kendine göre bir derdi vardır.Kime sorsan hep bir şeyler yarım,hep bir şeyler eksiktir.Hani demiş ya adam;"Kiminin ekmeği bayattır,kimininse pırlantası ufak".Bana göre de yarım bir battaniye gibidir hayat.Üstüne çekersin ayakların üşür,ayaklarına çekersin kolların üşür.Ne tarafa çekersen çek,hep bir tarafın eksik kalır.

 Şimdilerde altından geçtiğim,Bütün ağaçlar yapraklarını döküyor.Havada ayaz var,Yüreğimde hüzün.Bu kış da bir şekilde geçer ama Sende gördüğüm ayazı unutmam.

"Hayal kurmak için değil,hayat kurmak için sevdim seni"

Kalbiyle Sevenler Aklıyla UnutamazlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin