Yeni bir sene,yeni bir gece,yeni bir gün.Günler saatleri,saatler dakikaları,dakikalar saniyeleri kovalarken ben yine fotoğrafın ile uyumuşum iki gözüm.Sakın unutma;Aşkın bir ömür sürecek bende.Unutulmuyacaksın.iyi yada kötü,hep anacağım seni.Sen beni sevsende sevmesende.
Eğer gerçekten seviyorsan;Hiç kimsenin bakmadığı gibi bak.Gözünün hareketlerinden anla ne hissettiğini.Dünyanın tüm gücünü kollarına almışcasına sarıl.Eğer sarılamıyorsan sarıldığını hissettir.Kimseler duyamazken onu,sen omzunu ona ev yap.İster gelsin ister gelmesin.Yüzünün bir gülüşü için mesafeler kat et.Minik hayaller yaratacak hediyeler bul ona.Herkes gibi ismiyle seslenmek yerine,özel kelimeler koy kalbine.Hiç kimse gibi ama kimsesiz gibi sev onu.En doğal haline tut gözlerini.Milyarlarca ihtimalden biri olduğunu hep belirt.Onun senin olma mucizesine sahip çık.Ait ol,sahiplen.Şefkatle yüreğini yüreğine koy.Sevginin en büyük dilidir merhamet.Üzdüğünde unut.Git sarıl,sarılamıyorsan gör geçsin.Onun sana yaşattığı his ne olursa olsun asla hafife alma.Ve gözlerini ondan başka yöne ayırma.Güven en önemli bağlaçtır.Bir kez olsun o zinciri kırma.Onun hayallerine sız.Onun hayallerinden bahset.Ona hayaller kurdur uzun uzun.Güzel sofralar uzasın geceniz,gündüzünüz.Kokusunu ezberle.Çünkü o koku senin kaderinin içidir.Kimseye sızdırma kendin dışında.Eğer seviyorsan;rakamlarla aranı iyi tut.Özel günlerinde yeri çoktur kalpte.Bir küçük harcama,bir ömürlük hayat sağlar sana.Onunla eğleneceğin şeyler yarat.Balık tut,piknik yap,görmediğin yerler bul.Ansızın çık karşısına.Bir neden yokken bir çiçekle bir gülüşle.Sarıl ve haykır içini.Her şeyden öncesi eğer gerçekten seviliyorsan değerini bil.Çünkü senin gördüğün sevgiyi göremeyenler var.
"Bütün şairler sana mı aşıktı ki her okuduğum şiirde sen varsın"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbiyle Sevenler Aklıyla Unutamazlar
RomanceBir kitapta okumuştum ;Herkesin yastığının yanında hayat vereceği bir başucu kitabı olmalımış hayatında.Ona dokunduğunda duygularını,hisle rini,kalbini hissedebileceği.Tüm dünyadan kendini soyutladığında,onun ka ...