Mithattan kübra'ya sevgiyle değil !
Aşkla...
1. Gün.
Konuşmak istemiyorum mesajinin gecesi bugün. Şu yaşıma kadar hayat hiç bu kadar anlamsız olmamıştı. Ne gülebiliyorum ne ağlayabiliyorum. Sen gittin ve ben seni kendim yolcu ettim. Bişeyi itiraf etmem gerek ! Ilk buluşmamizi hatirladinmi canimin ici ? Tabiri caizse seni ektiğim buluşma. O gün geldim ben yanına ama sen ağlıyodun. Gecikmiştim huzura mutluluğa . Sırf seni üzerim diye uzak durdum senden. Ikinci buluşma yani bugün beni izlediğini biliyordum. Ama intikamını al mutlu ol diye gelmedim yanına :) aşık olduğum kızla tanıştıracaktim ya seni ? Sendin o ciğer parem . Sana aşığım ben.
2. Gün
Sabahı edemedim. Edemeden ölmek istedim. Belliki hiç umursamadin sen beni. Ama ben aklımdan çıkaramıyorum seni.
ve bisey farkettim ki
İç yanması diye bişey var. Mecaz değil o
3. Gün
Ne zaman geçecek boğazımdaki düğüm ? kimsem yokmuş benim senden başka. Bak yalnızım şuan. Sensizim kimsesizim. Nefes alamıyorum. Inan bana bugün yaşamak gelmiyor içimden !
4. Gün
Güldüğün bi fotoğrafın varya. Benle sabahladı o bugün. Ben seni ezberledim o benim acılarımı. Ama sen hala yoksun ve bu acı geçecek gibi değil. Ruhum sensiz siyahlar içinde !
5. Gün
Ben anladım ki benim için güneş senin gözlerinde doğuyormuş. Bu yüzden bitti artik günler benim için. Sen kalbimdeki en saf yarasın ve ruhumdaki en derin acısın.
6. Gün
Artık bi fotoğrafını değil hepsini ezbere biliyorum ! Bi gülüş ancak bu kadar güzel olabilirdi. Senin gülüşüne gökyüzü devrilmiş be kadın !
7. Gün
Ah be cancağzım. Oluyor sanıyorsun ama olmuyor. Ne bi saniye seni aklımdan çıkarabiliyorum ne de nefes alabiliyorum. Hayat ver bana.
8. Gün
Bugün de seni seviyorum ! Ne mutlu bana :) gel artık ben senden başka gidecek bir yer bilmem ki.
9. Gün
İşten çıktım bugün. Seni bana getiren fotoğraflar olmayacaksa fotoğrafçılık neden var ki zaten ? Ve farkettimki mevsimler değişiyor. Ama ben değişemiyorum sana kör kütük halimden..
10. Gün
Sen benim yarım kalan cümlelerimsin.
Hiç söylemediğim söyleyemediğim o sözlerim.
Sen benim hiç ısınmayan ellerimsin.
Hiç unutmayan unutamayan o kalbim.
Sen benim eksin kalan yerimsin.
Kapattığım pencereler, güneşlere çektiğim o perdelerim.
Sen benim terk ettiğim şehirlerimsin.
Düştüğüm çukur, uzanan ellerim hiç tutunamadığım gidenlerimsin.
Sen benim kovulduğum cennetimsin.
.
.
.
18. Gün
Sen hala yoksun ve ben hala seni bekliyorum. Hayat buya işte . Kanatlanıp gitmek dururken dört duvar içine hapsolursun. Yaşamak için sebep ararken ölmek için bulursun.
.
.
.
27. Gün
Ben seni sevdim, kırılmış olan kalbimlede sevdim. Ben Sen olmadanda severim. Belki bilmek istersin ; bugün özledim, yarın da özledim. Gel, nerede bıraktıysak sevmeyi oradan devam edelim.
.
.
.
32. Gün
Sen benim kimselerde bulamadığım huzurumsun. Sen yokken bile gitgide alışıyorum sana hiç bir alışkanlık bu kadar güzel olamaz.
.
.
.
41. Gün
41 kere maşallah bize , benim gururuma , senin beni umursamamana . :) sanırım yalnızlık senden daha çok seviyor beni.
.
.
.
50. Gün
Defterin ve yolun yarısı. Az kaldi defteri bitirmeye. Defterle beraber içimdeki seni de bitirip vereceğim bu defteri sana. Benden bi parça. Ama unutma noktadan sonra bitmeyen yazılar , tamamdan sonra bitmeyen konuşmalar , geçti artık dedikten sonra geçmeyen acılar var.
.
.
.
58. Gün
Kalbimin senin tarafından kırılması bi onurdu. Hem kırarken bi parçasına dokunmuştur o güzel ellerin değil mi ?
.
.
.
65. Gün
Kış geldi. Ve çok üşüyorum. Ama bence mevsimlerle alakası yok , senin olmadığın heryer soğuk. Önceden içim üşüyordu şimdi bütün bedenim.
.
.
.
77. Gün
En güzel sen acıttın beni. Bağırdım ama sesim yetişmedi sana sustum. Sustukca parçalandı içim. Sen sarmadıktan sonra kanayan yaraları neyleyim.
.
.
.
83. Gün
Ne çok gece, ne çok uyudun bensiz. Böyle bi uzaklığı hayal bile edemiyor kalbim. Pişmanım seni ellerimle gönderdiğime.
.
.
.
91. Gün
Ne hasta bekler sabahı
Ne taze ölüyü mezar
Ne de şeytan bir günah
Seni beklediğim kadar.
92. Gün
Sen benim sarhoşluğumsun.
Ne ayıldım ne de ayılmak istedim.
Gel, hayal kırıklıklarımdan öp beni.
.
.
.
99. Gün
Bugün mesaj attım sana :) numaramı bile silmişsin , ben senin zerreni içimde silememişken. Asıl acıyı öğrendim bugün. Ayağını bi cam parçasıyla kesip eczanede dikiş artırmak değildi bu. Acı insanin birlikte ölmesi gereken şeydi. Kollarda başta en ufak güç bırakmayan, yastıkda kafayı bir yandan öbür yana çevirme cesaretini yok eden şeydi. Ve anladım ki hiç bir soğuk bana bu davranışın kadar üşütemezdi içimi. Ama olsun en masum şekilde sevdim ben seni. bu yüzden bizi güzel hatırla.
Sen benim canımsın işte bu yüzden ölemiyorum. Gidiyorum bende . Senden gidiyorum . Seni seviyorum ve unutma en güzel vedamsın sen benim.
Aşık olduğum kadına tüm çaresizliğimle...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANAL AŞK.
Teen FictionHerkesin facede instagramda tumblrda dikkatini çeken biri olmuştur. Sanal da aşk olmaz demeyin ! Kalp birbirini sevdikten sonra her yerde aşk olur. Huzur mutluluk sizinle olsun !! iyi okumalarr :D