Opposite Attractions 42

553 36 5
                                    

Z pohľadu Olivii:

Pohľad mi padol znovu nižšie a srdce sa mi rozbúchalo. Miestami som si nebola istá či to naozaj chcem spraviť a bála som sa či to zvládnem.

„Máš strach? Nemusíš to robiť ak nechceš.“ Prehovoril Justin a presne opísal moje pocity, ktoré som sa snažila zakryť.

Pokrútila som hlavou a konečne stiahla trenírky, pod ktorými sa objavila celá jeho pýcha. Trasúcou rukou som prešla po celej jeho dĺžke, Justinova tvár sa skrčila a vydal zo seba len hlasné vydýchnutie.

Sklonila som sa nebezpečne nízko, znovu si olízala pery a pootvorila ústa. Pery sa mi pomaly skĺzli po žaludi a na svedomí som mala jeho hlasný, zrýchlený dych.

Ústa som stlačila ešte viac k sebe a Justinova ruka v momente padla do mojich vlasov. Začala som sa kĺzať hore a dole, mohla som cítiť navreté žily, po ktorých som prechádzala jazykom a dráždila som každý kúsok jeho údu.

Justin hlava padla dozadu a rukou v mojich vlasoch sa mi snažil pomáhať udržiavať tempo. Pohľadom som prešla na jeho tvár, ktorá ma s prižmúrenými očami slastne sledovala. Zuby mal zaťaté, načo sa jeho sánka a lícne kosti pekne tvarovali.

„Kurva, Olivia!“ zavrčal a v momente jeho hlavou myklo do strany. Bolo zábavné dívať sa na neho. Jemne som znovu prešla po citlivom mieste, keď mi Justin prešiel rukou po vlasoch a jeho krásny hlas sa rozišiel po celej izbe. Jeho telo sa zatriaslo a ja som cítila, že je na konci.

Teplú, bielu tekutinu, ktorá sa mi liala po brade som utrela rukou a zvyšok som prehltla. Prevalila som sa vedľa neho a nechala som Justina predýchať to, čo sa teraz stalo. Po chvíli si trenírky vytiahol späť, otočil sa ku mne a s otvorenými ústami sa na mňa pozrel.

„Vletí ti tam mucha.“ Zasmiala som sa a rukou som mu jemne buchla do brady aby zatvoril ústa.

„To som ti mal povedať asi pred minútou.“ Zagúľal očami a poškrabal sa na zátylku. „Ak mi teraz povieš, že si to robila prvý krát, neuverím ti to.“

„Čo si o mne myslíš? Že doma cvičím na banánoch?“ vyhodila som rukami do vzduchu a zasmiala sa.

„Neviem čo kurva robíš vo svojom voľnom čase ale toto by si mohla robiť častejšie.“ Zaškeril sa,  prehodil cezo mňa prikrývku, posadil sa tesne za mňa a silno ma zozadu objal.

„Zapodievam sa s chalanmi ako si ty.“ Prehodila som očami a preplietla si prsty s Justinovými.

„Počkať, čo tým myslíš s chalanmi ako som ja? Neviem o niečom?“ zamračil sa a položil si bradu na moje rameno.

„Čo máš na mysli?“ zmraštila som obočie a otočila hlavu aby som videla Justinovu tvár.

„Či chodíš von s nejakými bastardmi.“ Odvrkol a pozeral sa pritom pred seba.

„Vyzerá to tak?“ nadvihla som obočie a Justin mi pohladkal ruku.

„Máš pravdu, ak by to tak bolo, už by som bol všetkých postrieľal.“ Usmial sa sám pre seba a dal mi pusu na líce.

„Jediný bastard s ktorým sa stretávam si tak akurát ty.“ Pomrvila som sa načo ma Justinova ruka k jeho hrudi pritlačila ešte väčšmi.

„Hej! Nezabudni, že toho bastarda miluješ.“ Nahodil urazený výraz a už keď som šla niečo povedať, vbehla mi do izba malá skákajúca postava.

„Olivia! Olivia, už si doma?“ vyskočil na posteľ môj strapatý brat a hodil sa ku nám. Justin sa odo mňa trochu odtiahol a Anthonyho vtiahol medzi nás dvoch.

Opposite AttractionsWhere stories live. Discover now