Z pohľadu Justina:
Díval som sa na Oliviinu tvár, ktorú mala v kŕčoch a môžem povedať, že bola vážne rozkošná. Mohol som len dúfať že pani z recepcie od smrti jej muža vymenila posteľné obliečky.
„Chcem viac.“ Zalapala po dychu.
Chcel som jej dať viac, no nie tu. Nechcem aby to mala prvý krát v tejto odpornej izbe. Chcem aby to prvý krát mala tak, aby na to mohla spomínať, aj keď toto miesto si určite zapamätá až do smrti.
„Justin.“ Zamraučala a položila si svoju ruku na tú moju, ktorá ešte stále bola medzi jej nohami.
Rozhodol som sa. Spravím niečo iné, no nebude to oveľa horšie.
Rukou som ju trochu nadvihol a jedným ťahom som jej stiahol teplákové nohavice. Moje oči sa nemohli nabažiť čiernej čipky, ktorú mala na svojom guľatom zadočku.
Naklonil som sa k jej krku a tvoril som jej mokrú cestičku bozkov až k miestu tesne pod uchom. Prstami som ju mučil trochu dlhšie a prechádzal som jej hore-dole po vnútornej strane stehna. Jemne som jej zahryzol do krku a Olivia jemne zakňučala. Naďalej som jej dráždil stehno tesne od miesta kde som vedel, že je od túžby až to bolí.
„Justin?“ zašepkala a keď som sa jej pozrel do tváre, videl som že sa pozerá do stropu. Okamžite som prestal.
„Áno, miláčik?“ povedal som a chytil som ju za ruku aby vedela, že všetko je v poriadku. Ako som si obzeral jej tvár, vyzerala vystrašene. Chvíľu mlčala no potom sa odvážila.
„Je to prvýkrát.“ Zašepkala a pohľad mala stále zaseknutý v strope. Vzal som si jej ruku a pobozkal som jej ju.
„Nechcem aby si to mala prvý krát tu. Mám na pláne niečo iné, ak mi to dovolíš.“ Povedal som a stále som neprestával hladkať jej ruku aby som ju upokojil.
„Čo?“ podoprela sa rukami a vystrašene sa na mňa pozrela.
Otvoril som ústa no hneď som ich aj zatvoril. Hocičo čo by som povedal by to len pokazilo.
„Ou.“ Jemne zamrmlala, pravdepodobne jej to už došlo.
„Nemusím to robiť ak nechceš.“ Vzápätí som pokrútil hlavou, cítil som sa ako nejaký úchyl. Chcel som ju robiť šťastnou, no teraz tak vôbec nevyzerala.
„Nie. Chcem to.“ Bez rozmýšľania povedala a ja som ostal zaskočený. „Pokračuj.“
Počúvol som ju a moje prsty sa posunuli znovu na látku jej nohavičiek, zatiaľ čo som celý čas sledoval jej tvár. Oči mala zatvorené, pravdepodobne sa už uvoľnila.
Cez tenkú čiernu látku som cítil, že bola vlhká. „Mám prestať?“ vyšlo zo mňa, chcel som vedieť že to nerobím proti jej vôli.
Jemne pootočila hlavou a ja som sa už nenechal zastaviť. Látku som odtiahol a môj palec v momente dopadol na jej klitoris, ktorý som začal pomaly dráždiť. Oliviino zakňučanie hovorilo za všetko.
Prstami som jej prechádzal hore a dole a odrazu som to už nemohol vydržať a strčil som do nej jeden prst. Najprv som ním vôbec nehýbal, no potom som ním začal točiť a krútiť.
Olivia nenechala svoje boky v kľude a jej vzdychanie a zrýchlený dych sa ozýval na celú izbu. Nebola jediná, ktorá bola v tejto izbe vzrušená. V boxerkách som začal cítiť mierny tlak.
Bieber, ty prasa! Vzrušovalo ma to aká bola nevinná.
Strčil som do nej aj druhý prst a Olivia si zahryzla do pery aby jej stonanie nebolo tak hlučné. Robil som s ňou veci, ktoré pravdepodobne ešte so žiadnym chlapcom nezažila a to bolo dobre, pretože pri predstave ako sa jej dotýka niekto iný by som zabíjal. Tesne pred tým ako som videl že už je skoro blízko, som z nej prsty vytiahol, chcel som sa ešte trochu pohrať.
Oliviu to na chvíľu zaskočilo.
Prsty som si vložil do úst aby som mohol vysať vlhkosť môjho dievčaťa. Olízal som svoje mokré prsty a hlavu pomaly dal medzi jej nohy, zatiaľ čo som sledoval jej tvár a čakal som či nebude namietať. Nemohol som sa dočkať kedy ju ochutnám.
Priblížil som sa a špičkou jazyka som sa jej začal jemne dotýkať, vedel som že ju to zabíja, lebo chcela viac. Jemne zavzdychala a jej ruka padla do mojich vlasov.
„Justin.“ Zakňučala a ja som sa na to jemne usmial. Už som ju viac nechcel mučiť.
Prisal som sa na jej intímne miesto a začal som lízať a sať každý milimeter. Prsty mi zarývala do hlavy a typoval som že jej stony je počuť až na recepciu.
Môj jazyk sa jej nemohol nabažiť.
Netrvalo dlho, kým posledný krát zavzdychala a vedel som, že moja práca je skončená. Jazykom som vysal poslednú kvapku radosti a nasadil jej nohavičky a tepláky.
Obtočil som si okolo jej ramien ruky a jemne som ju objal. Cítil som ako sa stále chveje. Mala na tvári šibalský úsmev.
„Páčilo sa ti to?“ podpichol som, zatiaľ čo som si k nej priľahol a oboch nás zakryl starou perinou.
„Robíš túto chvíľku ešte trápnejšu než je.“ Zamrmlala a dala si perinu na tvár. Bola roztomilá.
„Čo na tom bolo trápne?“ zasmial som sa a pritiahol som si k sebe kôpku periny, pod ktorou bola Olivia.
„Všetko.“ Počul som tlmene z pod kôpky látky pod ktorou bola. Stiahol som jej perinu z tváre a chytil ju za bradu, aby som jej otočil hlavu tak aby sa na mňa dívala. Jej krásne modré oči sa na mňa zapozerali a červeň na lícach jej medzi jemnými pehami svietila.
„Si nádherná. Nemáš sa začo hanbiť.“ Usmial som sa načo sa usmiala tiež. Dal som jej jemnú pusu na líce a odrazu som za sebou len počul ako sa nám rozleteli dvere do izby.
Vo dverách stála stará žena z recepcie a na tvári mala nahnevaný výraz. Ihneď som zoskočil z postele.
„Čo tu robíte taký krik? Myslela som si že tu niekoho režú, prepánajána.“ Drela sa starenka a my dvaja sme len zadržiavali smiech.
„Videla som pavúka prepáčte.“ Povedala Olivia a zo mňa vyšlo jemné zasmiatie sa.
„Toľko kriku pre jedného pavúka? Tá dnešná mládež.“ Krútila hlavou stará žena a a jej pohľad skončil na mne.
„A čo ty? Čo si robil na tej posteli s dámou?“ zajačala.
„Len som sa uisťoval že je prikrytá, máte tu dosť zimu. Samozrejme, že dnes spím na gauči.“ Zaklamal som a ukázal na starý gauč v miestnosti.
Žena len pootáčala hlavou a zmizla za dverami. Spustili sme nekontrolovateľný smiech a ja som sa znovu všupol do postele k Olivii, ktorá si položila hlavu na môj hrudník. Hral som sa s končekmi jej vlasov a počúval ako dýcha.
„Milujem ťa.“ Zašepkal som jej do vlasov.
„Aj ja ťa milujem, Justin.“
Upozorňujem, že takéto časti mi vôbec nejdú a je mi pravdepodobne trápnejšie ako Olivii :D:D
Len som chcela oznámiť, že od zajtra nastupujem na prax do kuchyne do jednej hnusnej reštaurácie ak sa to tak vôbec dá nazvať tak netuším kedy budem mať čas na ďalšiu časť, ale určite sa posnažím ešte tento týždeň :)
Ďakujem za čítanie ženy moje a každý komentár, prečítanie či hlas ma poteší ^_^