Azt hiszem ez volt életem legszebb nyara. Az egészet Vandával tölthettem. Ballagáson rengeteget sírt az egész osztály. Nem volt a legjobb közösség dehát végülis együtt nőttünk fel
A nyarat sülve főve együtt töltöttük. Ha bármi családi program volt arra biztos hogy Vandát is vinni kellett. Egyre többet aludt nálunk és fordítva. Hajnalig tudtunk beszélgetni bármiről. Annyit nevettünk... bár ha vele vagyok mindig csak nevetek és be nem áll a szám. Egyszerűen önmagam lehetek mellette és ez teljesen felszabadít...oh de nagyon szeretem.
A halálomon voltam mikor egy egy estére el kellett válnunk. De szerencsére chaten tartottuk megállás nélkül a kapcsolatotA szüleim elég sokat veszekettek. Így olyankor Vandához menekültem a szörnyű kiabálások elől. Mindig tart karokkal várt és kisirhattam magam neki. Anya túlságosan hirtelen haragú és eléggé kiszámíthatatlan. Ezért néha engem is eléggé váratlanul ért.
De Vandára bármikor számíthattam. Vagy mondhatnám mikor a nagyszüleimhez Mamáékhoz. Az egy kész rémálom volt. Volt hogy egész álló nap csak szidtak hogy miért nem hallgatok anyára miért nem oda jelentkeztem ahova mondja. De Vanda segített átvészelni
...
Miért tetszik ha Vanda a szerelmével van a mesében? Miért izgat fel? Ez okés? Nem nem tuti nem az. Nekem a fiúk tetszenek. Miért bizsergek ha megölel? Miért forrósodik fel a testem ha hozzám ér? Ne nézd már az öltözőben!
...
Egy idő után szabadjára engedtem a belső dolgaim és hagytam szabadon az érzelmeim...mi lenne ha elmondanám neki ezeket? Csak megértené
Szóval elmondtam először is hogy próbáltam már ki magamnak. Ezen eléggé meglepődött de érdekelte nagyon is a téma szóval elkezdett kérdezősködni felőle. Először nagyon zavarban voltam de egy kis idő elteltével feloldódtam. Pár napra rá pironkodva elárulta hogy a hatásomra ő is megcsinálta először. Elbeszélgettünk arról ki milyen fogásokat vett be próbált ki, kinek mi hogy tetszik. Hmm... én csináltam már rá is...vajon mit szólna hozzá? Hosszú ideig nem mertem neki elmondani mert tudtam mit gondol a lány kapcsolatokról. Taszítónak találja. Mi van ha engem is annak fog találni?
VOCÊ ESTÁ LENDO
Veled Egy Világ Ellen
RomanceEbben a könyvben az érzelmeim fogom leírni. Hogy alakult át ez a különleges barátság szerelemmé. Milyen viszontagságokon keresztül vezetett az út. Jó szórakozást kívánok