4

306 31 5
                                    

Jackuv pohled:
Když jsem došel do pokoje. tak jsem si uvědomil, že mám pořád Finnovu mikinu na sobě. Rozhodl jsem se mu ji dat zítra ve škole. Pak jsem se šel osprchovat, vyčistit si zuby a spát.

Finnuv pohled:
Slyšel jsem pípání, po chvilce jsem si uvědomil, že je to budík, tudíž jsem musel otevřít oči a vstát, udělat hygienu, obléct se jít se nasnídat. Dal jsem si chleba se sýrem a k tomu čaj. Potom, co jsem dosnídal, rozloučil jsem se s mamkou a šel do školy. Před školou jsem potkal Jacka, usmíval se od ucha k uchu, řekl mi ahoj a zeptal se mě, jestli mi včera večer nebyla zima, když jsem odcházel od něho. já se na něj nechápavě podíval a on řekl, že jsem si u něho zapomněl mikinu. Už jsem chápal, po chvilce ji vytáhl z batohu, já se na něho usmál a poděkoval jsem mu. Potom jsem se ještě zeptal, jestli po škole někam nezajdeme, on jen řekl, že moc rád, pak jsme oba šli do třídy.

Jackuv pohled:
po škole jsem chvilku čekal na Finna. když přišel, tak mi řekl, že půjdeme k němu, tak jsem jen přikývnul. Cestou jsme si povídali o našich rodinách, Finn má staršího bratra Nicka, který u nich doma už nebydlí. pak jsme se ještě chvilku bavili a došli jsme k nějakému baráku. Finn vytáhl klíče a odemknul. Dali jsme si věci do jeho pokoje. samozřejmě, že jsem mu pochválil jeho pokoj, měl zdi bílé, velkou postel u ní stolek. všude měl plakáty různých skupin a měl dokonce i gramofon. po chvilce se Finn zeptal, jestli nemám hlad, nebo žízeň. musel jsem se usmát, připomínal mi moji babičku. tak jsem mu řekl, že mám hlad a šli jsme tedy do kuchyně. rozhodli jsme se udělat vajíčka, protože ani jeden moc neumíme vařit, tudíž jasná volba, ale stejně jsme to připálili. Ale stejně jsme to oba dva snědli a šli zase do jeho pokoje. zeptal jsem se co budeme dělat Finn řekl, že si můžeme pustit film. souhlasil jsem, pustili jsme si STAND BY ME. Když skončil film, tak se mě zeptal Finn, jak se mi to líbilo, já řekl, že hodně. Finn se na mě usmál, potom se zeptal jestli tu nechci přespat, že jeho máma odjela na týden na služební cestu. Odpověděl jsem „proč ne, stejně je pátek", tudíž jsem napsal mamce, ta souhlasila. byl jsem rád. Hodně jsme si povídali a pak to přišlo! Ta hrozná věta: „Jacku kolik si měl holek?", najednou jsem cítil, jak mě pálí oči, snažil jsem se nerozbrečet, ale bohužel nejprve ukáply dvě slzy a pak více a více slz. Finn mě objemul a utěšoval mě. a tak jsem po několika minutách usnul.

Finnuv pohled:
když na mě Jack usnul, dal jsem ho do postele, převlékl se do pyžama a lehl jsem si vedle něj. Najednou jsem slyšel „Finne?", řekl jsem „Ano Jacku?" on řekl, že se za sebe stydí, nechápal jsem proč. Potom řekl, že je gay. Když to říkal, v jeho hlase byl slyšet hrozný smutek, tak jsem se k němu přiblížil a objal jsem ho ze zadu, řekl jsem mu, že mi to vůbec nevadí, že jsem rád, že se mi svěřil. Po chvilce řekl, že moc děkuje a já j se přitulil ještě víc k Jackovi a tak jsme usli.












Omlouvám se za chyby doufám že vám nevadí že se Jack už přiznal.Jinak viděl tady někdo STAND BY ME ?
💜💜🧚🏻‍♀️
Vaše Vanda

V sedmém nebi Kde žijí příběhy. Začni objevovat