2

425 34 6
                                    

Jackuv pohled:
Když skončila poslední hodina tak jsem šel na oběd, pak do nějaký třídy, kde seděla jedna holka s černo-růžovými vlasy byla úplně vzadu tak jsem se posadil do prostřed. Najednou se rozrazily dveře a já se trochu lekl, byl tam nějaký kluk s kudrnatymi vlasy a krásnýma očima nemohl jsem se na něj přestat dívat byl tak krásný <3

Finnuv pohled:
Rozrazil jsem dveře do třidy, seděl tam nějaký kluk byl chudák vyděšený. Dlouho jsme si koukali do oči, já pak naše oční kontakt přerušil a sedl jsem si před něj a čekal co přijde dál.

Wyattuv pohled:
Šel jsem směrem do třidy potkal jsem Jaedena. Jeaden je školní dealer i když chodí do druháku jako já. Párkrát jsem si od něj něco koupil. Šel jsem k němu blíž a řekl ahoj zeptal jsem se ho kam jde on že je po škole tak jsem se zeptal za co a on ze....

Jeadnuv pohled:
Asi když byla třetí hodina tak jsem šel na záchod zapálil si při mém štěstí tam byl nějaký prvák který mě napráskal, takže jsem po škole. Šel jsem směrem do třídy, kde jsem měl strávit 3 hodiny potkal jsem Waytta řekl mi ahoj tak jsem řekl taky aby bych byl slušný na svého klienta, ten se mě furt na něco ptal. Když jsme konečně došli do třidy tak jsem si sedl někam do zádu přes uličkou byla nějaká holka neřešil jsem to lehl si na lavici.

Maddie pohled:
Po skončení poslední hodiny jsem šla rovnou do třidy, kde budu trávit tři hodiny s nějakýma lidma který vůbec neznám, fakt super odpoledne. Přišli nějaký 4 kluci a já si myslela ze to nemůže bejt horší.

Elli pohled:
jsem hodně výbušný člověk, proto když nám učitelka řekla ze budeme psát zítra test, tak jsem na ní zařvala proč píšeme s ní každý den testy, kdo se na to má furt učit? No a skončila jsem po škole, když jsem přišla do té hrozné třidy byli tam 4 kluci, jedna holka. Sedla jsem si k Finnovi protože potřebujeme dořešit pár věcí ohledně kapely.

Učitel:
Takže dobrý den studenti nevím co jste udělali, že teď musím strávit celé odpoledne s vámi, ale jdu do kabinetu jestli tady uslyším hluk nebo řev tak budete všichni zítra zase po škole, takže vám radim bejt sticha!







Omlouvám se za chyby! Zajímalo by mě koho máte zatím nejraději jinak děkuji za všechnu odezvu! <3

V sedmém nebi Kde žijí příběhy. Začni objevovat