Prolog:

373 32 62
                                    

,,Tohle se ještě nestalo," poznamenala vysoká, černá vlčice s uhrančivýma, fialovýma očima. Nebyla Stínobijec-jediná známá vlčice, s magií Stínobijců byla jedna jejich studentka a ta byla tak slabá, že jí nikdo nepočítal-ale měla velmi silný vztah k temné magii a jako ředitelka školy byla ideální.
,,Stalo," namítl její zástupce, mohutný šedý Stínobijec s hlubokým hlasem.
,,Když se bojovalo mezi studenty, tak ano," souhlasila ředitelka Ajira. ,,Jenže to bylo v rámci souboje. Tohle je vražda"
Oba dva se podívali na bezvládné tělo mladého vlka. Nebyla to velká ztráta, ten vlk se uměl jen vychloubat, ačkoliv byl mizerný Stínobijec. Ale tak jako tak, byl to její žák a ona za něj měla zodpovědnost. Zatím o jeho smrti věděla jen ředitelka Ajira a zástupce Legir. A ona hodlala zařídit, aby to tak zůstalo. Stejně byl konec školního roku, všichni na to zapomenou.
,,Máme nějaké stopy, které by nás dovedli k pachateli?" Zeptala se Ajira. Nebyl tam žádný pach.
,,Jen pár černých peříček," odpověděl Legir.
Černých peříček?

,,Černá Strážkyně se probudila," řekla Ajira svému zástupci, pár dní před začátkem nového školního roku.
Legir vytřeštil oči. ,,To snad ne! Poprvé za sto let!" Odmlčel se. ,,Co budeme dělat?"
Ajira se pousmála. ,,Neboj, už jsem to zařídila. Černá Strážkyně se ještě chvíli prospí a pro dotyčného Stínobijce půjde Modrá Strážkyně"
Legir se zamračil. ,,Taková ohromná moc..." Potřásl hlavou. ,,A kdo je ten vlk?"
Ajira si snažila vzpomenout. ,,Mám pocit, že se jmenuje Lokin"

První kapitola(prolog) je na světě! 😁
Ano, je sice hoooodně krátká, ale je to prolog😂
_Between_Horses_
Foxfang84
Wolfy2743
WendigoQueenCZ
MysticAnimalLover
dennywolfczsk
Theress009

Eldiara: Temná křídla✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat