زندگی دوکان کھلونوں کی۔ ۔ ۔ ۔ اور وقت بگڑا ھوا سا ۱یک بچہ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔
۔ ۔ ۔ ۔ یو۔ ۔ آر لکنگ گورجیس ھنی ۔ ۔ ۔ ایک نامعلوم نمبر سے۔ اسے میسج آیا۔ ۔ ۔ وہ گھبرا گی۔ ۔ ۔ صناہ نے گھبرا کر ءونیورستی کے کیفے میں موباءل دیکھا۔ ۔ ۔ یہ زیب تو ھو نھی سکتے۔ ۔ ۔ شاید کسی نے غلطی سے میسج کردیا ھوگا۔ ۔ اس نے خود کو مطمین کرنے کی کوشش کی جو اگلے ھی لمحے دوسرا میسج آنے پر ختم ھوگہی جس میں لکھا تھا کہ صناہ ارسلان یو آر لو۔ ۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
سر مجھے لیو چاھیے۔ ۔ اس نے آفس آکر اپنے باس کا موڈ دیکھتے ھوے التجا کی۔ ۔ ۔
کیوں مس صناء۔ ۔ ؟ سر نے اس سے سوال کیا۔ ۔
اسلآم آباد جانا ھے۔ ۔
مس صناہ آپ اچھی طرح جانتی ھیں کہ اس وقت ھمارا سیزن چل رھا ھے اور آپ کو سیر سپاٹے کی پری ھے۔ ۔
پر سر۔ ۔ ۔
نو مور آرگیامنٹس۔ ۔ جا کر کام کریں۔ ۔
سر۔۔
جست لیو راءٹ ناو۔ ۔ ۔ ۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
آسمان کو تکتے ھوے زیب جھولے پر بیتھا تھا۔ ۔ پورے چاند کی رات تھی اور اس کا چاند غلطفھمی اور انا کے بادلوں میں کھیں گم تھا۔ ۔ ۔ وہ تنھا تھا۔ ۔ ۔ پر اس کی وجہ سے صناہ بھی تو تنھا تھی۔ ۔ کسی کو اپنا بنا کر پھر دھتکار دینا کیا ھوتا ھے وہ کب جانتا تھا یہ درد۔ ۔ ۔ وہ تو یہ درد دینے والوں میں سے تھا۔ ۔ ۔ اس کا دماغ اس کے بس میں نھیں تھا۔ ۔ آج کا چاند اسے پھر ماضی میں لے گیا
YOU ARE READING
شکست
General Fictionیہ کہانی ہے بھروسے کی، مان کی، پیار کی۔ یہ کہانی ہے زندگی کی حقیقت کی۔یہ کہانی ہے دھوکے کی۔