Episode 5

727 53 21
                                    

آج منگنی کی فرسٹ اینیورسری کی دعوت تھی۔ صناء اورنج کلر کے فراک میں قیامت ڈھاری تھی۔ کان کے پیچھے سے منہ پر بار بار آتی شریر لٹیں اسے تنگ کر رھی تھی۔ باقی کے بال اس نے چھوٹے سے کیچر میں قید کیئے ھوے تھے۔ وہ کب سے گھڑی دیکھ رھی تھی۔ ۔ ناجانے زیب اپنے ماں باپ کے ساتھ کب آیں گے۔ بالآخر اس کا انتظار تمام ھوا۔ زیب ھاتھ دھونے کے بھانے کچن میں آیا جھاں وہ برتنوں کو سمیٹ رھی تھی۔ ۔

اھم اھم۔ ۔ ۔ زیب نے کھانس کر اپنی موجودگی کا احساس دلایا۔ ۔

جی فرمایے۔ ۔ صناہ نے بھی فارمل انداز اپنایا۔

بدلے میں زیب نے جواب دینے کے بجاے اس کو گھورا تھا۔ ۔

کیا ھے۔ ؟ ایسے کیا دیکھ رھے ھیں۔ ۔ ؟

دیکھ رھا ھوں کہ۔ ۔ ۔ زیب بولتے بولتے رک گیا۔ ۔ ۔

کہ۔ ۔ ؟ زیب جملہ مکمل کریں۔ ۔ اس نے التجا کی۔ ۔ اسے لگ رھا تھا کہ زیب نے اس کی تعریف کرنی ھے۔ اور وہ اپنے تعریف سننے کے لے بے قرار ھو رھی تھی۔

زیب نے صورت ھال سے لطف اندوذ ھوتے ھوے جواب دیا۔ ۔

دیکھ رھا ھوں کہ میری۔ ۔ مرنڈا کی ۵۰۰ ایم ایل کی بوتل ۔ ۔ ڈیرھ لیتٹر کی بوتل بنتی جارھی ھے۔ ۔ موٹی ۔ ۔ وزن کم کرو اپنا۔ ۔

صناہ بری طرح زچ ھوی تھی ۔ ۔ گندی سی شکل بنا کر دوبارا برتن سیٹ کرنے لگ گئی تھی۔ ۔

اچھا نا۔ ۔ ۔ تنگ کررھا تھا۔ ۔

یار اگنور مت کرو۔ ۔ اوکے سوری۔ ۔ سچ بتا رھا ھوں تنگ کر رھا تھا۔ ۔

یہ دیکھو کان پکڑ کر معافی مانگ رھا ھوں۔ ۔ سوری ۔ زیب نے سچ میں کان کو ھاتھ لگایا تھا۔ ۔

ھاتھ دھونے کا بول کر گیا اور یھاں بیوی سے معافیان مانگ رھا ھے۔ ۔ زیب کے والد کی اچانک آمد نے سین بدل دیا۔ ۔

بابا آپ۔ ۔ "وہ اصل میں۔ ۔" زیب کنفیوز ھوگیا۔ ۔ ۔

دونٹ وری بیٹا۔ ۔ میں تو سچ میں ھاتھ دھونے آیا تھا۔ ۔ ۔

صناء اپنی ہنسی کو چھپاتے ھوے کمرے میں چلی گی تھی۔ ۔ ۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

آج زیب بھی وھی تھا۔ ۔ ۔ صناہ بھی وھی تھی۔ ۔ ۔ بس نہ وقت وہ تھا۔ ۔ اور نہ ھی حالات وہ تھے۔ ۔

صناہ کی آنکھ کھلی تو اس نے خود کو ھاسپٹل کے بیڈ پر پایا۔ ۔ اس کے ھاتھ پر ڈرپ لگی ھوی تھی اور دوسرا ھاتھ اور سر سفید پٹی کی قید میں تھا۔ ۔ آنکھ کھلتے ھی اس کے سر میں تکلیف کا شدید احساس ھوا تھا۔

شکستWhere stories live. Discover now