last episode

1K 71 40
                                    

واٹ۔ ۔ ۔؟ اس کی ھمت کیسے ھوی میرے بارے میں ایسا سوچنے کی ۔ ۔ ؟ مجھے پروپوز کرنے کا سوچا بھی کیسے اس نے ۔ ۔ ؟ صناہ بری طرح تلملای تھی۔ ۔ ۔ ۔ اور اس کا جملہ سن کر زیب کے جاتے قدم رک گے تھے۔ ۔ ۔۔ فرت جزبات میں آ کر وہ صناہ کی طرف پلٹا تھا۔ ۔ ۔ اس نے جھپٹ کر صناہ کے ہاتھ سے فون لے کر بند کیا تھا۔ ۔ ۔

ھمت کیسے ھوی کسی کی کہ میری بیوی کو پروپوز کرے۔ ۔ ۔ ۔؟

آپ سے مطلب ۔ ۔ ۔؟ اور میرا فون مجھے واپس کریں۔ ۔ ۔

اس نے غصے سے فون صناہ کے بیڈ پر پٹخا تھا۔ ۔ ۔ جس پر صناہ نے طیش میں آ کر کھا تھا۔ ۔ ۔

آرام سے۔ ۔ ۔ ۔ زیادہ غیرت دکھانے کی ضرورت نھیں ھے ۔ ۔

تم کیا چاہتی ھو۔ ۔ ۔ بے غیرت بن کر اپنے سامنے اپنی بیوی کو کسی کے ھاتھوں پروپوز ھوتا ھوا دیکھوں۔۔۔؟

تب کھاں تھی وہ غیرت جب مجھے چھوڑ کر گئے تھے ۔ ۔ ۔ ۔ کھاں مر گی تھی وہ غیرت اس رات جب بھروسے اور پیار کی دھجیاں بکھیری تھیں ۔ ۔ ۔ اب کونسی غیرت آرھی ھے آپ کو۔ ۔ ؟ بس اتنی سی غیرت ھے جو کسی کے پروپوز کرنے سے جاگ جاتی ھے ۔ ۔ ۔ ۔ پر کسی کے الزام لگانے پر اپنی بیوی کو مال غنیمت کی طرح چھوڑ کر جانے پر نھیں جاگتی۔ ۔ ۔ واو زیب۔ ۔ ۔ ۔ ۔ بھت زیادہ ھی غیرتمند ھیں آپ۔ ۔ ۔ ۔!!!

زیب خاموش کھڑا تھا۔ ۔ ۔ ۔ اور بولتا بھی کیا وہ۔ ۔ ۔

اب کھڑے کیوں ھیں ۔ ۔ ؟ پلیز جایں یھاں سے۔ ۔ ۔

جارھا ھوں۔ ۔ لیکن ایک بات یاد رکھنا۔ ۔ ۔ ۔ میں تمھیں کبھی بھی کسی اور کا نھیں ھونے دونگا۔ ۔ ۔ کبھی طلاق نھیں دونگا۔ ۔ ۔ خدا کی قسم۔ ۔ ۔ مطلقہ یا خلع یافتہ ھونے کا سوچا بھی تو اس سے پھلے بیوہ کردوں گا۔ ۔ ۔ وہ تیز تیز قدموں سے باھر نکل گیا تھا۔ ۔ ۔ اس کا دماغ سن ھورھا تھا۔ ۔ ۔ ۔ شدید غصے کے عالم میں اس نے گاڑی نکالی تھی اور وہ جلد از جلد گھر جانا چاھتا تھا۔ ۔ ۔ ۔

ھاں۔ ۔ ۔ میں اس کا مجرم ھوں۔ ۔ ۔ ۔ ھاں میں نے اسے محبت میں ، بھروسے میں شکست دی ھے۔ ۔ ۔ ۔ مجھے وہ چھوڑ دے گی۔ ۔ ۔ ھاں میں بھی تو اسے چھوڑ کر گیا تھا۔ ۔ اب اس کی باری ھے ۔ ۔ ۔ پر نکاح میں وہ میری ھے ۔ ۔ ۔ ۔ایسے کیسے کرے گی ۔ ۔ اس کے خیالات نے اسی سامنے سے آتے ٹرک کو دیکھ کر بریک لگانے کا موقع نھیں دیا تھا۔ ۔ ۔ اس کی گاڑی زبردست طریقے سے ٹرک میں جا لگی تھی ۔ ۔ ۔۔ ۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

خدا نہ کرے۔ ۔ ۔ زیب جو منہ میں آتا ھے بک دیتے ھیں۔ ۔ ۔ باتیں منہ سے نکالتے ھوے بھی نھیں سوچتے۔ ۔ ۔ بس اسے تو بولنے آتا ھے یا چھوڑنا۔ ۔ ۔ ٘معافی تو جیسے ان پر حرام ھے ۔ ۔ ۔ اس کے بابا کے ھوش میں آتے ھی وہ انھیں ساری داستان سنا رھی تھی ۔ ۔ ۔

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 13, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

شکستWhere stories live. Discover now