تو چلا گیا میرے ھمسفر۔ ۔ زرا دیکھ مڑ کر ایک نظر۔ ۔۔
میری کشتیاں ھیں جلی ھوی ۔ ۔ تیرے ساحلوں سے زرا پرے۔ ۔
وہ ایرپورٹ میں اتنے لوگوں کے ھجوم میں اسے پھچان سکتی تھی ۔ ۔ ۔ زیب۔۔۔۔ زیب۔ ۔ ۔
زیب بات سنین میری۔ ۔ ۔ وہ زیب کو دیکھ کر پکارنا شروع ھوگی تھی۔ ۔ ۔
لوگوں کے متوجہ ھونے کی وجہ سے زیب نے اپنے قدم روک دیے۔
کیا مسلہ ھے ؟ اب کونسا تماشہ لگانا ھے تم نے۔ ۔ ۔ ؟
زیب۔ ۔ بتایا بھی نھیں۔ ۔ مل کر تو جاتے۔ ۔ صناہ نے اس کے روکھے انداز کو نظر انداز کر کے شکوہ کیا۔
مجھے نھیں ملنا تم سے ۔ ۔ ۔ واپس پلٹ جاو۔
زیب۔ ۔ اس نے التجا بھرے لھجے سے زیب کی جانب دیکھا۔
صناہ واپس پلٹ جاو۔ ۔ بھت روکھے انداز میں زیب نے اس کو کہا تھا۔ ۔
ایسا مت کریں زیب۔ ۔ ۔ اتنا بھی بھروسہ نھیں ھے مجھ پر۔ ۔ ۔ اس نے اپنے آنسو چھپانے کی ناکام کوشش کی تھی۔
صناہ۔ ۔ واپس ایسے ھی جاو گی یا سب کے سامنے طلاق لے کے جاو گی۔ ۔ ؟ زیب کا وار بھت شدید تھا۔ ۔ ۔
صناہ نے حیران ھو کر زیب کی جانب دیکھا تھا۔ ۔ ۔
آفٹر آل مونٹی کے ۔ ۔ اس سے پھلے کہ زیب اپنا جملہ مکمل کرتا۔ ۔ صناہ نے بھرپور انداز میں چلا کر اسے شٹ اپ کا ل دی تھی۔ ۔
شٹ اپ۔ ۔ جسٹ شٹ اپ۔ ۔ ساتھ ھی وہ بھاگتے ھوے پلٹ گی تھی۔ ۔ ۔ اس کے آنسو اسے عوام میں تماشہ بنا رھے تھے۔ ۔ جھاں سب اجنبی تھے۔۔۔ اس کا زیب بھی اجنبی۔ ۔ زیب کا انداز بھی۔ ۔ زیب کے الفاظ بھی ۔ ۔ ۔ اور شاید اس کے جزبات بھی۔ ۔ ۔
بنایا گیا تھا ھمیں خلوص کی مٹی سے۔ ۔ ۔
ھمیں خبر نہ تھی وہ بد گمان ھوگا ۔ ۔ ۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
اس کا چہرہ ۔ ۔ روتی آنکھیں سب بتا رھی تھی جو کچھ بھی ھوا۔ ارسلان صاحب نے صناہ سے کچھ نھیں پوچھا۔ ۔ ۔ اور پوچھ کر بھی کیا کرتے۔ ۔ ۔
صناہ بد ترین ڈپریشن کا شکار ہوئی تھی ۔ ۔ اسے ھوش نھی ھوتا تھا۔ یا تو وہ پورا دن روتی رھتی تھی یا پھر سوتی رھتی تھی ۔ ۔ ۔ کانوں میں ھینڈزفری لگا کر وہ سیڈ سونگ سنتی تھی۔ ۔ پر اس کا دل اسے سکون نھیں دیتا تھا۔
شدید پیاس کی وجہ سے ایک رات اس کی آنکھ کھلی۔ ۔ اٹھ کر پانی پینے کے بعد ناجانے اس کے دل میں کیا خیال آیا۔ ۔ ۔ اس نے کچن میں موجود سنک سے وضو کیا۔ ۔ جانماز بھچائ اور دو رکعت تہجد ادا کی۔۔ اس نے ساری نمازیں پڑھنا چھوڑ دی تھی پر آج ناجانے کیوں اس نے اپنا درد دنیا کے سب سے بڑے بادشاہ کے سامنے رکھنے کا فیصلہ کیا۔ ۔
YOU ARE READING
شکست
General Fictionیہ کہانی ہے بھروسے کی، مان کی، پیار کی۔ یہ کہانی ہے زندگی کی حقیقت کی۔یہ کہانی ہے دھوکے کی۔