Yeni kitabıma hoşgeldiniz. Welkome to may new bok.
Şaka bir yana umarım beğenirsiniz.💜
N'olur beğenirseniz vote atmayı unutmayın🥺Adım Y/N 23 yaşındayım ve 1 yıldır evliyim. İkimizinde aileleri aşırı zengin. Ailelerimiz belli olmayan bir sebepten dolayı bizi zorla evlendirdi. Bir birlerimizi ilk düğündeyken gördük. Yüzüme bile bakmıyordu. Ama bende onun bu kadar yakışıklı olmasını beklemiyordum. Düğünden sonra beni eve bırakıp kendiside gitti. Ayda bir iki kere eve uğrar ama 1 saaten fazla kalmaz.
Bir sevgilisi olduğunu öğrendiğimde ne yapıcağımı bilememiştim. Sonuçta sevdiği birisi var ve ben onların arasına girmiş oluyorum. İzlediğim bir filmden etkilenmiştim. Zengin bir adam fakir kıza aşık oluyor ve onları ayırmaya çalışan zengin bir kız. Aslında bütün filmler ve diziler aynı şeyleri gösteriyorlardı. Hep zenginler kötü fakirler iyidi. Ama zengin bir ailede doğmam benim seçeneğim değildi.
Kötü biri olmadığımı biliyorum ama bazenleri içimde bir şüphe oluşuyor. Jungkook ve sevgilisi Hana benden nefret ediyorlar bunu bakışlarından anlayabiliyorum. Onları takmamaya çalışıyorum. Aslında ben ve Jungkook hiç karı koca gibi değiliz yani benimde bir sevgilim olsa kimsenin umurunda olmaz.
Daha önce bir kaç sevgilim olmuştu ama evli olduğumu öğrenir öğrenmez kayboluyorlardı. Jungkook'un sevgilisi neden ayrılmadı o zaman? Belki onlar önceden sevgili oldukları için olabilir. Jungkook'ta böylece her şeyi ona düğünden önce açıklamıştır. Doktor olduğum için evde çok kalmıyorum geceleri hastanede nöbet tutmam gerektiği için.
Akşam saat 23:00 da eve yorgun ve bitkin bir şekilde geldiğimde ışıklar açıktı. Jungkook gelmiştir kesin yine bir şeyler unuttu almak için gelmiştir. Montumu çıkarıp askıya astım. Merdivenlere doğru giderken salonda koltukta televizyon izleye bir Hana beklemiyordum açıkçası. Bana sert bakışlarını yönlendirip sonrada gözlerini devirerek televizyon izlemeye devam etti.
Burda ne işi var diye sormayı çok isterdim ama 1 dakika bile ayakta duracak halim yok. Merdivenlereden çıktım ve karşımda elinde küçük bir battaniye ile Jungkook çıktı.
JK: biz Hana ile bir kaç günlüğüne burda kalmak zorundayız. Rahatsız olmayacaksan.
Y/N: aman zaten sabah akşam hastanedeyim sizin varlığınızı bile hiss etmem. Müsadenle.
Şu anda sarhoş gibi gözüktüğümün farkındayım ama çok uykum var. 3 gündür nöbetteyim. Odaya girer girmez üzerimi bile değiştirmeden yatağa kendimi attım ve attığım gibide uykuya daldım.
JUNGKOOK'un anlatımı
Hana ile birlikte Y/N'in daha doğrusu benim ve Y/N'in evine gelmek zorunda kalmıştık. Hananın inatçı ev sahibi kaç gündür bizi kovmak için bir bahane arıyordu ve sonundada kovdu. Hanaya bir hotele gitmemiz için ne kadar ısrar etsemde gitmek istemedi. Bizde benim eve gitmek zorunda kalmıştık.Eve geldiğimizde ışıklar kapalıyı anlaşılan bu gece hastanede nöbet tutacak. Hana ile bir şeyler yiyip bir film açıp izlemeye başladık. Saate baya geç oluyordu. Ama onunlayken zamanın nasıl geçtiğini anlayamıyorum. Ev sıcak olmasına ramen yinede Hananın üzerindeki incecik kumaş parçası ile oturup üşütmesini istemedim. Yukarı kata çıkıp dolapları karıştırdım ve sonunda küçük bir battaniye bulmuştum.
Merdivenlerin başına geldiğimde yorgun, bitkin ve uykulu gözlerle Y/N'i beklemiyordum. Ona...
JK: biz Hana ile bir kaç günlüğüne burda kalmak zorundayız. Rahatsız olmayacaksan.
Dedim oda bana...
Y/N: aman zaten sabah akşam hastanedeyim sizin varlığınızı bile hiss etmem. Müsadenle.
Diyip gitti. İçmişmi bu? Gözleri bile açılmıyordu ayakta uyuyordu kız resmen. Arada bir duvarada çarpıyordu. Aşaya inip Hana'nın yanına oturup battaniye ilede üzerini örttüm.
Hana: ne konuştunuz?
JK: bir kaç günlüğüne burda kalmamız gerektiğini söyledim.
Hana: sana yavşamadı dimi?
JK: yok yok muhattap bile olmadı. Sen kıskandın mı beni ha?
Hana: ay ne kıskanıcam ben o sü....
JK: şşş benim sevgilime böyle laflar yakışmıyor.
Dudaklarımı onun o yumuşacık dudaklarına bastırıp üzerine çıktım....