6🥀

4.2K 231 187
                                    

JUNGKOOK'un anlatımı
Aklımda hala Y/N'in gözleri vardı. İlk defa gözlerini görmüştüm hemde o kadar yakından. Böyle bir şeyi söylemek hata aklımdan bile geçirmek istemiyorum ama nedensizce Y/N'in gözleri Hanın gözlerinden daha güzeldi. Daha fazla onu düşünmek istemiyordum hemde sevdiğim kadın bu haldeyken.
Yatağın karşısında ki koltuğa oturup gözlerimi kapattım.

Sabah uyandığımda Hana hala yatıyordu. Uyandırmayıp odadan çıktım tam o sırada odaya bir hemşire giriyordu.

Hemşire: hastayı kontrole gelmiştim.

JK: uyuyor.

Hemşire: sorun değil. Kafemiz aşağı katta dilerseniz bir şeyler yiyip içebilirsiniz.

Başımı sallamakla yetindim. Hemşire odaya girdikten sonra bende aşaya inip kendime bir kahve alıp dışarıda bir banka oturup içmeye başladım.

Y/N: yanında oturabilir miyim?

JK: ah tabi otur.

Yanıma oturup o da kahvesini içmeye başlamıştı. Uzaktan gelen kişiyi gördüğümde kaşlarım çatılmıştı.

Tae: merhaba Jungkook.

Gözlerimi devirip kahvemden bir yudum içtim. Ne işi vardı bunun burda?

Y/N: a siz bir birinizi tanıyor musunuz?

Tae: a tanımaz olur muyuz ilk okuldan beri en yakın arkadaşımDI.

Y/N: gerçekten mi? Ya keşke benimde öyle ilk okuldan beri arkadaş olabileceğim birileri olsaydı.

JK: çok heveslenme... zannettiğin kadar güzel bir şey değil. Bir gün o ilk okuldan beri arkadaş olduğun kişi tarafından ihanete uğrayabilirsin!

Tae: evet bencede. Hatta büyük bir ihanet!

JK: bana bak!

Ayağa kalkıp üzerine yürüyecekken Y/N aramıza girdi.

Y/N: durun ne yapıyorsunuz?! Ne oldu sizin aranızda? (Aşk😈 Taekook😂sry)

Tae/JK: yok bir şey!

JK: ne işin var senin burada?

Tae: asıl senin ne işin var benim iş yerimde? Ha yoksa yıllar önce yaptığın şeyi düzeltip özür dilemeye mi geldin?

Daha fazla dayanamayıp yüzüne sert bir yumruk yapıştırdım. O da bana karşılık vermeye başlayınca durmadan birbirimizi vurmaya başladık. Y/N güçsüz kolları ile zorda olsa bizi ayırmıştı.

Y/N: ne yaptığınızı sanıyorsunuz burası bir hastane!!  Taehyung görmüyor musun Jungkook daha dün gece kaza yaptı ona böyle vuramazsın!

JK: bu beceriksizi birde doktor mu yaptılar. Hah hastalara çok üzüldüm.

Tae: Jungkook elimden bir kaza çıkmadan git burdan! Adam hem suçlu hem güçlü şuna bak!

Y/N: YA YETER!!!! Taehyung sen odana git Jungkook sende benimle geliyorsun.

Bir kaç saniye Taehyunga sinirli bir şekilde baktıktan sonra arkamı dönüp yürümeye başladım yanımda Y/N yürürken birden durup arkasına dönüp onun yanına geri gitti. Kısaca arkamı dönüp baktığımda yaralanan yüzüne baktığını gördüm önüme dönüp yürümeye devam ettim. Ardından Y/N'da bana yetişip benimle yürümeye başladı.

Y/N: önce yaralarını temizlemem gerekiyor.

JK: gerek yok Hana'nın yanına gitmeliyim uyanmıştır.

GÜVEN/JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin