Y/N'İN ANLATIMI
Sabah uyandığımda kendimi daha iyi hiss ediyordum. Banyomu yapıp saçlarımı ördüm ve üzerimi giyindim.Çantamı alıp odadan çıktığımda Hana'da misafir odasından çıkmıştı. Üzerinde bir tek Jungkook'un tişörtü vardı. Ayıp ya birde utanmadan karşımda dikiliyor bu hali ile.
Hana: akşam çok ses çıkardıysak kusura bakma. Jungkook bir az sert davrandı da.
Ha~ bende diyordum rüyamda anıran eşekte nerden çıktı. Bunun sesiymiş meğersem.
Y/N: yok canım 3 gündür uyumadığım için o an top patlasaydı duymazdım. Müsadenle işe geç kalıyorumda.
Evden çıkıp arabama bindim ve hastaneye sürdüm. Odama gidip montumu çıkarıp önlüğümü giyinip yerime oturdum. Sabah sabah yine başıma ağırı girmişti. Başımı ovalamaya başladım.
Tae: Y/N!
Y/N: Taehyung!
Tae: ow.. çok berbat gözüküyorsun!
Y/N: ya ama dalga geçme! Hala çok uykum var.
Tae: Y/N 3 gündür uyumadın. 5 saat uyumakla geçmezki. Sen bu halde hastalara bakamazsın.
Y/N: bir şey olmaz.
Tae: hadi sen eve git dinlen. Ben senin hastalarına bakarım.
Y/N: yok bir sürü hastam var e seninkilerde var. Hem ameliyata girmem gerekiyor benim bu gün.
Tae: bu yüzden diyorum ya git dinlen diye. Ya ameliyatta bir yanlış yaparsan? O yüzden sen şimdi eve git öğleden sonra geri gelirsin.
Y/N: tamam. Bir 5 saat daha uyumaya hayır demem. Hastalarıma iyi bak!
Tae: bende o iş. Sende kendine iyi bak.
Önlüğümü çıkarıp ceketimi alıp Tae ile vedalaşıp eve gittim.
Y/N: kahretsin ya!
Hana ve Jungkookun evde olduklarını unutmuşum. Hiç muhattap olmak istemiyorum. Derin bir nefes alarak kapıyı açtım merdivenlere doğru giderken Hana'nın Jungkook'un kucağında oturduğunu ve öpüştüklerini görmemezlikten gelmeye çalıştım.
Hana: niye geldin?!
Y/N: ığm burası benim evim olduğuna göre???
Bence bu kadar açıklama yeterliydi. Kendi evime istediğim zamanda istediğim saate gelirim. Odama gidip kendimi yatağa attım ve uyumaya çalıştım.... ama olmuyordu. Kalbimde çok büyük bir ağırı vardı...
Size daha önce Jungkooku görür görmez aşık olduğumu söylemiş miydim? Onu ilk görüşte çok sevmiştim. O beni sevmiyordu ama zamanla sever diye düşündüm... bir sevgilisi olduğunu öğrenince aşkımı kalbimin en derinlerinde haps ettim. O ikisini her böyle gördüğümde o haps ettiğim duygu en derinde bile olsa bana acıyı hissettiriyor.
Gözlerimden yaşlar süzülmeye başladı ardından kendimi uykuya verdim.... Uyandığımda artık eski gücüme kavuştuğumu hiss edebiliyordum. Salona indiğimde Jungkook ve Hana yoktular bende mutfağa gidip kendime yiyecek bir şeyler hazırlayıp yedim ardındanda hastaneye gittim.
Hastanedeki son bir kaç hastamı kontrol ettikten sonra eve gittim.