8🥀

4.6K 291 202
                                    

İKİ GÜN SONRA
Hana bu gün taburcu olmuştu. Her fırsatta beni bu durumu yüzünden suçluyordu. Kendilerine bir ev bulsalarda gitseler çekemeyeceğim bunları artık!

Jungkook bana iyi davranmaya başladı. Yani eskiden benimle konuşurken kaşlarını çatıp gözlerime bile bakmaya adam şimdi karşımda bir yavru kediye dönüşüyor. Hana ile olan ilişkilerini bilmesem benden etkileniyor diye düşüneceğim. Çok saçma!

Şu anda koltukta oturmuş dizi izleyen Hana hanımefendinin bacaklarına masaj yapıyordum.

JK: Y/N sen çok yoruldun hem dünde nöbetteydin gidip uyu ben masaj yaparım.

Y/N: ha bunlar senin yapabileceğin şeyler değil. Öyle senin bildiğin masajlardan yapmıyorum.

JK: tamam.

Hana: ay~ aşkım üzerimi değiştirir misin.

JK: kendin yapamaz mısın?

Hana: hayır yapamıyorum!

Jungkook Hana'yı kucağına alıp odaya götürdü. Oy~ oşkom özeromo doğoştoror moson? Mal kadın ya mal! Valla bana sorarsanız bu kız Jungkook'u kullanıyor. Yada ben onların birlikte olmalarına dayanamadığım için öyle düşünüyorum.

Yemeği hazırlayıp masayı kurdum. Yemeğimizi yedikten sonra genelde boş vakitlerimde bahçede çiçekleri sular ve yüzerdim. Önce masayı toplayıp sonrada bahçede çiçekleri sulamaya başladım. Odama gidip üzerimi değiştirdim.

Jungkook ve Hana'ya ayıp olmasın diye açık şeyler giyinmek istemedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jungkook ve Hana'ya ayıp olmasın diye açık şeyler giyinmek istemedim. Ama o Hana kesin bu giyindiklerime de laf eder. Bornozumu giyinip aşaya indim. Hana koltukta oturmuş dizi izliyordu.

Hana: kızım ne geziyorsun ortalıklarda bornozla?! Jungkook'u ayartmaya çalışıyorsun değil mi?!

Y/N: saçmalama! Boş zamanlarımda senin gibi televizyon izleyip telefonla uğraşmıyorum! Yüzmeye gidiyorum canım.

Hana: senin yüzünden yürüyemiyorum ki!

Bahçeye gidip bornozumu çıkarıp suya girip yüzmeye başladım. Akşama kadar havuzda durmak istiyorum insanın bedeni hafifliyor yorgunluğumu alıyor. Yarım saate kadar yüzüp havuzdan çıktım. Bornozumu alıp giyinirken Jungkook gelmişti.

JK: telefonun çalıyor.

Y/N: teşekkür ederim.

Telefonu elinden alıp açtım. Arayan Taehyung'tu ve Jungkook çok sinirli gözüküyordu. Ama ben Taehyung'u isimi ile kaydetmedim Uzaylım olarak kaydettim Taehyung olduğunu nerden anlayacak ki? Belkide başka bir şeye sinirlenmiştir.
Taehyung ile konuştuktan sonra odama gidip Üzerimi değiştirmiştim ve bir kafede buluşmuştuk.


Ben galiba bu hikayeye ara vereceğim çünkü aklıma fazla yazacak bir şey gelmiyor. Ya ara vereceğim yada bölümle bir az geç gelecek
Üzgünüm...

Hikaye ilerledikçe belki daha hızlı yazmaya başlarım. Ama şu bir kaç bölümde takılıp duruyorum yazacak bir şey bulamıyorum😢
Yinede çabalayacağım hikayeyi olabildiğince hızlı ve güzel yazmaya çalışacağım.

GÜVEN/JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin