Hello guys. Stay safe and happy holiday!
Nasiblah ch ni tak sampai 7k. Just nice 6.7k. So, tak payah update dulu minggu depan.Hoho😈
I think cukup kot 6.7k ni utk lepas rindu dgn cite ni. Lama sangat sis x updatekann?
Cause all of me, loves all of you
Love your curves and all your edges
All your perfect imperfectionsGive your all to me,I give my all to you
Your my end and my beginning
Even when I lose I'm winningCause I give you all of me
(John Legend, All of me)Zahra's pov
Kedai agak lenggang petang ini. Cuma ada Kak Ina dan aku saja. Ibu tak benarkan aku jaga kedai waktu malam dah. Satu lagi mesti berteman.
Fuh..Siapalah mamat berhoodie haritu? Kenapa dia nak culik aku?
Lamunan aku tersentak, apabila Kak Ina panggil aku.
"Zahra, akak masuk dalam dulu nak solat asar. Boleh ke Zahra jaga seorang?" soalnya risau. Kejadian itu dah tersebar nampaknya.
"Boleh. Takpe, hari masih cerah lagi. Akak solatlah. Saya ABC." ujar aku. ABC(Allah bagi cuti) itu maksudnya.
Dia pun masuk ke bilik solat. Memang kedai ni serba lengkap. Ada bilik untuk solat serta kelengkapan yang lain.
Aku ambil phone di poket. Kita tengok BTS dekat youtube. NAMJOON!!!!!
Siapa bias dia Rapmon, raise up your hand? God destruction kita?Yeah! Kita geng!
Okay, cukup.
Wow! Kau tengok performance MMA diorang. Amazing! Fantastic! Kebaboom! BTS! BTS! BTS!
Tak dapat nak strim live haritu. Tu yang aku baru tengok ini.
Ting! Ting!
Bunyi pintu kedai dibuka. Maksudnya ada pelanggan. Phone aku tutup.
"Assalammualaikum," salam diberi oleh pelanggan tersebut. Aik? Tak pernah-pernah orang bagi salam bila masuk kedai ni. Aku dongakkan kepala untuk lihat siapakah gerangan yang memberi salam.
"Waalaikummussalam," hampir terlopong aku dibuatnya. Aiman.
Dia pun pandang aku.Dah kenapa dia ni?
Nak cakap pasal haritu, baik tak payah. Aku malas nak ingat. Aku nak buang ingatan tentang hari itu.
Aku perhati langkah dia yang terus berjalan ke arah aku. Kening aku terjongket sebelah.
"Nak apa? Kalau tak nak beli apa-apa dari kedai ni baik tak payah masuk." kata aku.
"Saya nak belilah. Saya nak tanya tuan punya kedai ni favourite cake apa? Itulah yang saya nak." ujarnya dengan senyuman manis. Nasib baik kau pelanggan aku.
"Tuan kedai punya favourite kek ialah tanah." jawab aku sarkastik. Korang tahu kan, tanah warna apa?
Warna coklat. Bukan tanah merah tu.
YOU ARE READING
Oh My Hubby!
RomantizmDulu author buat cite pasal Tengku, Dato' dan seangkatan dengannya tu tak jadi.Dah delete pun dah cerita tu.Kali ini haraplah cite ni jadi pulak. So, author buat cite orang yang hidupnya sederhana tapi penuh bahagia. Terselit juga badai ujian dalam...