თავი 16

873 122 13
                                    


-იცი, აქამდე კიმების მამულში არასდროს ვყოფილვარ... - სკამზე წამოიწია ჰოსოკი და თავი ფანჯარას მიადო. - მეეჭვება, ახლოს მაინც მიუშვან ბინძური სოფლელი გვანგჯუდან, თუკი ეზოს დამლაგებლად არ იმუშავებს.

-მკვდრებს დაგამარხვინებენ, მაგრამ არამგონია მათ პეტუნიებთან ახლოს მაინც მიგიშვან, - თანხმობით უთხრა ჯონგუკმა და მობილური მოსაცმლის ჯიბეში დააბრუნა. ჰოსოკმა მაშინვე უპასუხა, რომ პეტუნიებზე შეხებას, მათზე გადაფსმა ურჩევნია და ჯონგუკიც მაშინვე დაიჭყანა მის პასუხზე. - ეცადე, მსგავსი რაღაცები მათთან ერთად არ თქვა. რაც უნდა მოხდეს, მაინც პანჩურს გკრავენ და გამოგაგდებენ.

-თუ არ უნდათ, რომ შვილი სახლიდან უკბილო გამოვიდეს, მეორე შვილი კიდე იმისთვის ატირდეს, რომ მოდური ჩანთა ჰანის მდინარეში პუდელთან და შანელის შეზღუდულ ტირაჟში გამოშვებულ ვიბრატორთან ერთად მოხვდეს, მაშინ ჩემს ტრაკს მყარად დააყენებენ სახლში.

-ჰოსოკ, დარწმუნებული ვარ, რომ შანელი ვიბრატორებს არ უშვებს, - პიჯაკიდან დარჩენილი უმნიშვნელო ბეწვებისა და არარსებული მტვერის ჩამოშორებით უპასუხა ჯონგუკმა.

-ხო? არადა, დარწმუნებული ვარ, რომ სწორედ ის მოდელი იყო, შენ რომ გქონდა, - სარკასტულად ჩაილაპარაკა და მეგობარს გახედა, რომელსაც მაინც ეტყობოდა უმნიშვნელო ღიმილი სახეზე.

-სერიოზულად, რაც უნდა გასაკვირი იყოს, კიმების ოჯახს ბუსანში ჯერ კიდევ პატივს სცემენ. არ შემიძლია, შეიძლება სამ იონგპა ჩვენს ფეხსაცმელებს ლოკავენ, მაგრამ ისინი არა. ჯერ კიდევ ვცდილობ, მაგათ ბიზნეზთან დაკავშირებას და მორგებას.

-ხო, გავიგე, რომ სამსუნგის შემდეგი მემკვიდრე სოკჯინისთვის უნდათ, მაგრამ ის არ იციან, რომ აქციების ნახევარი დაახლოებით... - თავის საათს დახედა ჰოსოკმა. - ოცი წუთის წინ ვიყიდეთ და დევოს (მანქანების საკმაოდ დიდი კომპანიაა სამხრეთ კორეაში) შემდეგი მემკვიდრე უკვე ნადირობს ამ გოგოზე. დაახლოებით თხუთმეტი წლისაა თუ რაღაც და უკვე ჟიმაობენ.

Taste of Ink Where stories live. Discover now