Thats Miya Qayla(Media)
"Yaa mari makan,mama masak makanan kesukaan yaa sotong pedas dengan ayam goreng."
"wah mama bestnya lama tak makan masakan mama.Hmm rindu mama dangan papa"murung jap hekhek.
"Yaa tu taknak balik,tak sayang mama la tu."Halah-halah mama ni mula la tu buat drama.
"Mana ada Yaa sayang la mama,papa, abang.Cuma Yaa busy la mama"tu la kau Miya kan dah terasa mama aduuu.
"Korang tengah buat drama ape ni?"
"Eh papa,takde la mama ni haa buat drama sedih lakk hihihi.Eh abang bajet hensem ada juga werkkk"
"Ape Yaa panggil abang,,aiiiii nak kena budak ni..Maiiiii siniiii."Bahaya-bahaya nanti habis hidung aku waaa taknak.
"Mama tengok abang ni,nanti habis la merah hidung Yaa,macam tak kenal abang tu suka jadi ketam kat hidung orang.Yaa takuttt".Padan muka abang aku mengadu kat mama huhuhu.
"Dah-dah mari makan nanti sejuk makanan tu tak sedap".Eleh papa sebenarnya taknak aku ngan abang bergaduh.Dah masak ngan perangai papa tu.
Masa aku tengah makan papa tanya aku sesuatu yang buat aku mushkil je.
"Yaa dah ada teman istimewa?"
"Teman istimewa?tak faham la papa"
"Hek eleh tak faham konon werkk"Eii suka je cari pasal ngan orang abang ni nak kena la nanti tengok la aku balas.
"betulla tak faham..eii papa tengok abang tu".
"Dah la nanti kita bincang lagi.Sambung makan tu nanti nak jadi kucing dengan anjing tunggu habis makan eh".sambil papa buat muka.
Eii papa ni macam aku taktau sebenarnya mengata aku ngan abang.Abai la pasal tu.Sekarang kenapa papa tanya macamtu ehh?eiii musykil-musykil.Baik smbung makan lagi best.
...........................................................................................................
"Kau dah cari maklumat pasal dia?"
"Belum,nanti aku cari secepat mungkin".
Kau tunggu aku akan balas balik ape yang kau dah buat kat abang aku.Kau jangan ingat kau boleh hidup senang.Aku akan pastikan kau merana dengan apa yang kau buat terhadap abang aku dan dendam kita 10 tahun lepas.KAU TUNGGU...
...........................................................................................................
"Ryan nak pergi mana tu?taknak makan dulu?"
"Ryan nak keluar jap mommy.Ryan makan kat luar je.daddy mana mommy?"
"Daddy ada meeting katanya tu yang balik lewat.Lama ke Ryan nak keluar?"
"Kejap je mommy.Mommy ok ke duduk rumah sorang-sorang?ke nak Ryan temankan?"
"Mommy ok je,Ryan pergilah jangan risaukan mommy,mommy ok je"
"Ok la,mommy jaga diri eh.Kalau ada ape-ape call je Ryan.i love u mommy"
DI MARKAS
"Boss kita dapat surat dari unknown."
"Unknown?dia tulis ape?"
"Dia tulis'kau tunggu apa yang akan jadi kat kau.Aku tak takut kau mafia ke pembunuh ke perompak ke aku cuma nak kau pergi dalam dunia ni DANISHHHH!!'"
Kurang ajar!!sape yang berani ugut-ugut aku memang cari nahas betul
"Aku nak kau siasat siapa yang hantar surat ni dalam masa terdekat.Aku nak masalah ni selesai dengan segera.Aku taknak semakkan otak aku dengan masalah remeh camni.Banyak lagi kita perlu fikir.Arahkan anak buah yang lain juga!!"Mata helang ryan dah muncul.Memang marah sangat si ryan tu.
"Bbbaikk bos".
"Kalau takde pape aku cau dulu.Esok jumpe aku kat tempat biasa.Jangan lewat!Aku tak suka".
"Ok bro".
#sory kalau typo n xbest
#tolong vote eh,TQ
YOU ARE READING
My Hubby Mafia Sweet
RomanceMiya Qayla seorang gadis manja yang dipaksa berkahwin oleh mama dan papanya dengan seorang jejaka yang tidak dikenalinya. Arryan Danish seorang jejaka yang misteri,dingin dan menakutkan tetapi disebalik semua itu terdapat cerita yang tidak kita keta...