Πιστεύω ότι δεν υπάρχει κάτι ακόμα να γράψω σε αυτή την ιστορία. Για τν ακρίβεια αυτά που ήθελα να γράψω υπάρχουν μέσα και για τη στιγμή το αποτέλεσμα με ικανοποιεί.Ακολουθούν άχρηστες πληροφορίες σχετικά με εμένα και την ιστορία αυτή. Όποιος δεν θέλει να μάθει για αυτές, θα παρακαλούσα να συνεχίζει να διαβάζει από την επόμενη παράγραφο!
Η ιστορία αυτή ήταν ιδέα μετά από μια δύσκολη περίοδο που άρχισε και δυστυχώς συνεχίζεται ακόμα. Υπήρχαν διάφορες σκέψεις στο μυαλό μου που με απασχολούσαν. Ήθελα αυτές οι σκέψεις να μπουν σε μια σειρά. Ήθελα να βρω έναν πιθανό τρόπο που θα μπορούσαν να είχαν εξελιχθεί. Η ιστορία αυτή με απασχόλησε αρκετά. Έβαλα πολύ την φαντασία μου να δουλέψει και είναι ένας συνδιασμος από σκέψεις, προσωπικές εμπειρίες καθώς και γνώσεις που απέκτησα με διάφορους τρόπους σχετικά με το περιεχόμενο της. Ήταν όμως και κάτι καινούριο για εμένα, καθώς είναι τελείως διαφορετική από την ιστορία που έχω γράψει πριν από αυτή (όχι δεν κάνω διαφήμιση :)) καθώς και από τις ιστορίες και τα βιβλία που συνήθιζα να διαβάζω πριν από αυτη.
Παρακαλώ, διαβάστε από εδώ και κάτω....
Όπως είπα και πιο πάνω, είμαι ιδιαίτερα ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα της. Βέβαια θα ήθελα πολύ να μάθω τη γνώμη σας σχετικά με την ιστορία καθώς και το θέμα της ιστορίας. Αν δεν σας είναι κόπος θα ήθελα είτε σε αυτό το κεφάλαιο, είτε να επιστρέψετε πίσω και να γράψετε την γνώμη σας και αν θέλετε πράγματα που σας απασχόλησαν. Σε αντίθεση με την προηγούμενη ιστορία μου ( όχι, ούτε εδώ κάνω διαφήμιση παιδιά :)) θα προσπαθήσω να σας απαντήσω στα σχόλια καθώς και τα ερωτήματα (γιατί ναι, ξέρω πως είναι κάπως μπερδεμένη και μπορεί να μην καταλάβετε μερικά πράγματα)
Ευχαριστώ πολύ όσους έχετε μείνει ως εδώ, όσους γράψατε το οτιδήποτε και πάνω απ'ολα όσους κατάφερα να βάλω σε σκέψεις. Εννοώ όμως με τον καλό τρόπο. Ξέρω πως δεν βρίσκομαι στην θέση να μιλήσω για αυτό, αλλά να ξέρετε πως πάντα υπάρχει κάποιος να μιλήσετε.
Και πάλι ευχαριστώ για τον χρόνο σας και για την υποστήριξη <3
Ily🖤...
YOU ARE READING
-W H Y ?-
RomanceΕίπαν να μείνω μακριά του. Πως όλα είναι ένα λάθος.... Μα πως γίνεται κάτι λάθος να είναι τόσο σωστό; Πως ένας έρωτας μπορεί να ξεπεράσει τα όρια σου; Πως όλα μπορούν να αλλάξουν μέσα σε μόνο δέκα λεπτά..... ________________________________________...