Pozdrav.
Nekad imam toliku želju za pisanjem,da mi potisne inspiraciju.
I onda sam u problemu.Ja sam osoba koja više voli pisati nego pričati,a kad počnem,ne znam stati.
Navodno to ljudi vole čitati.
U školi sam zadaćnice rasturala što se tiče same priče.
Zeznula bih kod sitnica,koje su me često koštale čiste petice.Ja sam osoba koja ne voli opise.
Ni čitati ni pisati.
One opise tipa : "Bio je tipični jesenski dan,ķapi kiše su udarale u moje prozore tako divnim,umirujućim tempom" i još toga hrpu.
Zašto?Čemu?
Prijedji na stvar.Ili kad mi netko nešto priča,većinom mama...počne jedno,spomene nekoga slučajno tko je samo prošao ili tako nešto,pa kako je ovo,kako je ono...
Prijedji na stvar!
Ne da mi se slušati.
Sorry,ali ne da mi se.Gdje sam stala?
Aha...poanta je u tome da veći dio života slušam kako lijepo pišem
(Pogotovo kad sam ljuta i kad me spiči adrenalin 😅).
Stariji ljudi su mi prije znali reći da bi trebala napisati knjigu.
Ovi mladji su počeli sve česće,kad komentiram nešto,na nekom portalu,uletavati sa spikama da pišem kakav blog.I spomenem ja to frendici večeras.
Kaže ona meni : Fakat bi trebala.Pošto volim wattpad,odlučila sam pisati ovdje.
Pa da vidimo...Ako vam se svidi,zahvalite Danijeli. 😊
Kojoj ću reći za ovo jednog dana,kad skupim preko 100 pogleda za ovaj prvi dio,za koju godinu 😁Prije nego što krenem sa nekim smislenim pisanjem,komentiranjem nekih stvari,mislim da bi bilo u redu da napišem par stvari o sebi.
Hvala Bogu pa ne moram pričati.
Jer mi to kao osobi koja pati od socijalne anksioznosti (izmedju ostalog 🙄),a pomalo je i introvert,teško pada.• Imam previše godina da bi pisala blog 😂
• Čak sam jedno vrijeme i imala blog,i čitali su ga ljudi,i komentirali,ali pogubila sam lozinku i korisničko ime.Tipično za mene
• Ljudi bi rekli i da je tipično za mene da kasnim 🤦♀️
Uvijek.Zašto?Ne znam.To je nešto neobjašnjivo.
Možda ima i veze s dijagnozom 🤷♀️
• Volim pisati,a volim i čitati.
I volim gledati filmove i serije
• Iako mi je teško,priznam kad nisam u pravu.
Što se rijetko dogodi,ali ipak se dogodi 😏
• Iako ne izgledam tako 🙄, nisam ljubitelj McDonaldsa.I ne razumijem ljude koji su često tamo.
Možda zbog onog mutavog klauna
• Jako sam zimogrozna.Čim temperatura padne ispod 15°,ja sam gotova.Mrzim zimu.Mrzim snijeg
• Vjerujem u Boga,ali ne idem u Crkvu.
Pročitah negdje da je John Lennon izjavio da te odlazak u crkvu ne čini vjernikom kao ni što te stajanje u garaži ne čini autom.Ima smisla.
• Ne volim nepravdu.Zapravo,"ne volim" je poprilično blaga riječ.
• Najviše od svega na ovom svijetu volim svoje dijete.Ona mi je doslovno jedini razlog za život.
• Ne znam pjevati.Ali to ne znači da neću pjevati.Kad sam sama,naravno.
• Mislim da polako postajem i hipohondar.Još jedna dijagnoza,jej 😏
• More liječi dušu i tijelo i nitko me neće uvjeriti u suprotno