18..

568 35 2
                                    

Slenderman sešel schody. Na gauči ležel Masky s prázdným výrazem a vedle něho seděl Hoodie. „Je po něm..” zasípal Hoodie a dal si tvář do dlaní. Liu ho objal, aby se uklidnil. „Je mi to líto, Hoodie..Ale určitě ti najdu nějakou náhradu za Tima..” zašeptal Slendy. „Nechci žádnou posranou náhradu! Tim byl jediný, koho jsem měl rád a byl můj nejlepší parťák!..” zařval. „Měl by si ho nechat chvíli být..” navrhl Liu. Slendy jen pokrčil rameny. Ozvaly se rychlé kroky, které šly po schodech nahoru. Byl to Jeff. „Slendy, máme malej problém..” zašeptal a nervózně se zazubil. „Ještě mi řekni, že i ona zdrhla?!” vyjekl tak, že to znělo, kdyby hysterčil. „Ne, to ne. Mele o Zalgovi. Prej chce, aby Alex byla na jeho straně...”. Slenderman se rozešel do sklepa a s ním i Jeff.
Ozýval se rachot řetězů. Alex tam byla přivázaná řetězy, jako kdyby jí měli už pomalu zabíjet. Ozývaly se jakýsi skřeky a chichotání. Slenderman přišel k ní blíž. „Co víš? Mluv..” nakázal jí. Jeff zůstal v zadu a nakukoval. „Všichni zemřete...A Zalgo ovládne všechno kolem sebe!”  zašeptala tak tiše, že to mohl slyšet jen Slendy. „Nařídil mi, abych vás zabila..A to taky dokončím..” zachechtla se a z ničeho nic jí začaly červenat ruce až z nich planul kouř. I její oči zrudly v plamen a její úšklebek se rozšířil. Slenderman ustoupil a z jeho zad vystřelily chapadla na útok. Železo se roztavilo a židle, na které seděla, začala hořet. Zvedla se a pomalým krokem šla k němu. „Pamatuj...Pokud zabiješ mě, zabiješ i pravou Alex..” ušklebila se a jednu kouli plamene a lávy vyhodila po Slendermanovi, který utrpěl jen menší popáleniny. Sebral Jeffa do chapadel a teleportl se ze sklepa pryč. Alex se zastavila na schodech. Zaslechla hlasy, které byly kousek od sklepa. Pousmála se a s lávovými rukami vyšla schody rovnou do domu.

Mezitím v pokoji Alex

„Alexandro, vstávej. Už jsi v pořádku..” ozval se hlas sestřičky. Unaveně jsem otevřela oči. Hned jsem zvedla ruku a hmatala si břicho. Měla jsem obvaz a zašitou ránu. Hbitě jsem si sedla, ale bolest v břiše mě přemohla a musela jsem si lehnout. „Nedělej průdký pohyby, mohla by se ti rána zase otevřít a vykrvácela by si..” upozornila mě. To už radši zemřu než abych tu byla celou věčnost. „Jak dlouho tu jsem?” zašeptala jsem a párkrát jsem mrkla. „Jsi tu 6 hodin..Ale pro tebe to uteklo jako 20 minut...” otočila se a uklízela nějaké složky. 6 hodin?? Chvíli jsem se rozhlížela po místnosti. „Kdy můžu odejít?” „Brzy...” odpověděla. Do dveří vyšla holka se žlutými krátkými vlasy a černýma očima. „Anno, můžeš jí pustit dneska? Zalgo chce, abych jí trénovala..” zabručela. Anna jen pokrčila rameny „Jak chceš, ale nesmí dělat prudký pohyby v okolí břicha a trupu..”. Holka se zamyslela „To půjde..Alex, převlékni se a přijď do haly..”. Přikývla jsem a Anna mi pomohla vstát. Dala mi moje oblečení a šla jsem do šatny se převléct. Když jsem vycházela ze sesterny, u jednoho ze sloupů stála ta holka. „Tak pojď ty lidský červe..” zabručela, vzala mě za paž a vedla mě do nějakého portálu.

Viděla jsem na krátkou dobu bílo. Pak jsem zaostřila zrak. Než jsem se stačila zeptat kde to jsme, táhla mě pořád za paž dál. Pak se ze mě konečně vyhrnula otázka „Kde to jsme? V lidském světě?” „Jop. Zalgo mi řekl, ať tě trénuju tady, tam nebylo místo...”. Došli jsme na nějaké opuštěné pole. Podala mi menší kudlu a popošla odemně dál. Nechápavě jsem na ní zírala s kudlou v ruce. „Zkus na mě zaútočit..” vyzvala mě. Zakroutila jsem hlavou „To neudělám! Nejsem žádnej vrah!” vyjekla jsem. Dala si ruce v kříž a dívala se mi přímo do očí. „Kdo si myslíš, že je zrůda..My nebo Slenderman a ostatní?..”. Nad touhle otázkou jsem se zamyslela. Sice je pravda, že mi už dva málem ublížili, ale příjdou mi docela fajn. Jen jsou až moc šílení.. Když se ale podívám tam, kde jsem teď, příjde mi, že oni mi chtějí nějak pomoc. Ale nevím čím. Když to tak rozhodnu, Slenderman a ostatní ze mě chtějí udělat vraha, ale Zalgo chce, abych byla s nimi. „Slenderman..a ostatní..” řekla jsem nejistě. Trochu se pousmála „Pokud se chceš před nimi ubránit, musíš teď hned na mě zkusit zaútočit..”. Stiskla jsem více kudlu a podívala se na ní. Ta jen trpělivě čekala, až vystartuju. Nadechla jsem se a rozeběhla se k ní.

Girl Of Creepy Boys ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat