Jeff s Benem pomalu dobýhali Clocky. Došli zpátky domů a šli rovnou do Slendyho kanclu. Když otevřeli dveře, uviděli Slendyho, jak něco s Tobym řeší. „Toby, prostě to uklidíš a nazdar!" vykřikl Slenderman. Když si všiml trojici u dveří, hned se jim začal věnovat. „Tak co, našli jste aspoň nějakou stopu?.." „Ne tak docela, ale Ben našel v její pokoji zastavené hodiny přesně na půlnoc.." vysvětlila Clocky. Slenderman se zarazil „Zastavené hodiny?.." zadivil se. Všichni tři jen přikývli. Opřel se víc v křesle a zamyšleně se díval na stůl „Zvláštní..." zašeptal „Taky mi to přišlo zvláštní, ale víc zvláštní je, kdo ty hodiny mohl zastavit?.." zamyslel se Ben. Všichni se podívali na Clocky „Já jsem u ní nikdy nebyla, takže já to nebyla.." bránila se. „Kdo jiný umí zastavit čas v hodinách kromě Clocky?.." zeptal se Jeff. Slenderman se narovnal a opřel se o stůl „Jedna osoba, kterou nesnáším tak, jako vy.." zašeptal. Ben se naklonil „A to je kdo..?". Jeff s Clocky čekali na odpověď, když v tom do dveří vletěl Splendor. „Bráško? M-máme problém.." zakoktal a nervózně se poškrábal na zátýlku. „O co jde?.." zabručel. „Ten loutkář zdrhl.." zašeptal.
Sklep
Slenderman, Clocky, Jeff, Ben a Splendor došli do sklepa. Uprostřed sklepa stál Offenderman, který se díval před prázdnou židlí a na zemi byl rozvázaný provaz. „Zdrhl..." zašeptal Offendy a dal ruce v kříž. Slendy k němu přišel, ostatní zůstali ve dveřích. „Jak dlouho to je?.." „Pár minut.." zabručel. Natáhl ruku a položil jí na Offendermenovo rameno „My ho najdeme..-" „Jak ho chceš najít? Bůh ví, kam zdrhl. Určitě půjde po Alex a ublíží jí!" vyjekl a dal pryč ruku z jeho ramene. „Záleží ti na tobě ta holka?" „Jo, záleží narozdíl od tebe!" zavrčel a odešel ze sklepa. „Pojďte děcka..." zašeptal zklamaně Splendor a šel s ostatními pryč ze sklepa. Slenderman zůstal nehybně stát na místě.Puppeteer se zastavil u vysokého stromu a lapal po dechu. Narovnal se a díval se do dálky. Najednou za stromem se zjevila Judge Angel. „No, to ti trvalo..Už jsem si myslela, že tě budu muset zachraňovat, loutkáři.." zašklebila se. Puppeteer se na ní uraženě podíval „Pomohl bych si sám, ale díky.." zazubil se. Judge Angel se opřela o strom „Už jsme chytli tu holku..". Nechápavě se na ní podíval „Jakou holku?.." „Jakou asi? Tu blondýnu, co je od Slendermana.." zabručela. Puppeteer se zarazil a zadíval se do prázdna „Alex..." zašeptal si pro sebe. „Co je? Ty jí snad znáš?.." zeptala se. „Jo..N-n..NE..Ugh, neřešto.." zazmatkoval. Jen zakroutila hlavou a oba dva se teleportly zpátky za Zalgem.
Mezitím z pohledu Alex
Unaveně jsem otevřela oči. Ocitla jsem se v měkkém křesle. Necítila jsem svou levou ruku. Když jsem otočila hlavu na levou stranu, vedle mě seděl zase Dark Link. Daroval mi jen svůj úšklebek „Jak pak ses nám vyspala, princezno.." zazubil se. Neměla jsem chuť můj odpovědět a otočila jsem hlavu na druhou stranu. „Moc se nechceš bavit, co?.." zabručel, ale stále se šklebil. „Můžeš mě aspoň jednou nechat na pokoji?!" vyjekla jsem a zle jsem se na něho podívala. „Rád bych, ale Zalgo mi nařídil, ať na tebe dohlížím.." zazubil se. „Tak řekni Zalgovi, aby poslal někoho jinýho.." zamračila jsem se. Dark zakroutil hlavou „Všichni mají až mooc práce na to, aby si vyměnili semnou stráž..". Jen jsem protočila očima a když jsem pohla rukama, ozval se chrastivý zvuk. Zděšeně jsem se podívala na ruce a zjistila jsem, že mám želízka. „Dej to ze mě pryč!" začala jsem panikařit. „Klídek, kotě. Už to máš stejně za sebou.." usmál se a zvedl se z okraje křesla. „To mi chceš říct, že to monstrum už poslalo mého klona do světa?!" zařvala jsem. „Už to tak bude, ale netrap se. Tvého proxy znaku už se zbavil.." mrkl na mě. Do dveří přišel Jason. „Ale, ale, ale...Loutkář se nám vrátil. Jaké to tam bylo?.." zašklebil se. Jason se zamračil „Velmi..Útulné.." zazubil se.Dark se jen pousmál „To, abych se tam na týden šel podívat.." dořekl a odešel z pokoje. Když odešel, Jason si ke mě sednul a díval se na mě starostlivým pohledem. „Alex, není to tak, jak si myslíš.." smutně se na mě díval. „Proč si mi to neřekl..Že jsi s nimi?!" vyjekla jsem. Z kapsy vytáhl klíč a sundal mi z ruk želízka. „Věděl jsem, že na to jednou stejně příjdeš, tak jsem ti to nechtěl komplikovat..". Prohmatávala jsem si ruce a silně obejmula Jasona „Chyběl jsi mi.." zašeptala jsem. Jason mě též obejmul „Taky jsem na tebe nemohl přestat myslet.." usmál se. „Víš, co chce Zalgo semnou udělat?.." začaly mi téct slzy lítosti a zklamání. Jason jen přikývl „..Slibuju ti, že tě v tom nenechám. Jak budu moct, uteču a pomůžu ti.." zašeptal mi do ucha. Ještě víc jsem ho obejmula a poděkovala mu.
ČTEŠ
Girl Of Creepy Boys ✓
ParanormalJak to vlastně doopravdy je? Mají CreepyPasty city, někoho milovat, oplakávat nebo nesnášet? Nebo to je jen výmysl? Nikdo neví.. Alexandra je holka, která příjde o matku. Mluví o sobě, že je blázen. Všude okolo sebe vidí proxy znak. Když se přestěhu...