"לילי?" שאלה נטי
"מה?" זה היינו רק שתינו בחדר שינה המשותף לנו, "הכל בסדר?"
" הו לילי! אני נשברת פה! אני לא מסוגלת להתיידד ככה עם כולם, ובסופו של דבר, אנחנו משקרות להם!"
"נטי! תחשבי מה עובר עליי!!! אני הסגולה מבינינו!!"
"מה אם נספר??"
"מה?!?!?!"
"שמעת את האגדה!! אנחנו נהיה המשכינות... החומים הם רוצים שלום, לא יוציאו אותך בלעדיי!"
"את יכולה להעביר לי את הטלפון?"
"למה?"
"אני צריכה להתקשר לסבתא ךהגיש לה לארגן את כולם."
...
מסיסת ההודעה מתרחשת במועדון לעיתים רחוקות.
רק פעם אחת בהיסטוריה מי שערך אותה היה מתלמד חדש. והפעם הזאת, היא עכשיו.
מסיבת הודעה היא כמו מסיבת עיתונאים רק שכל המועדון מוזמן אליה. אף אחד לא מחמיץ אותן.
הקהל רק התאסף והתאסף... ואני אצטרך לדבר מול כווווולם. אני בחיים לא אשרוד!
עוד עשר דקות.
עןד חמש דקות.
עוד שלוש דקות.
עוד דקה.
זהו. סבתא עכשיו עולה עוד שנייה יזמינו אותי, בזווית העין ראיתי שמעלים את השולחן עם הקופסא לעדשות.
"החיים מלאי מסתורין ושקרים, לפעמים השקר הכרחי לפעמים כואב, הלזקים ביותר הם אלא שמגלים, אני רוצה להזמין לבמה את הנכדות שלי, אנסטסיה וליליאנה!"
שקט מצד הקהל, זה הסימן שלנו לעלות.
נטי ואני מתחילות לעלות לבמה עדיין שקט. אני מחזיקה ביד אחת משקפיים ואת דפי הנאום שלי ביד השנייה את נטי.
אני מתקרבת למיקרפון, ואומרת:
"אני ליליאנה או ליליאן ג'יבלי רובכם מכירים אותי וודאי כלילי.
בשבועות האחרונים, התייחסתם אליי כל כך יפה, הכרתי מלא חברים חדשים, וממש התחברתי פה עם כמה אנשים. ולא הייתי רוצה שזה יפסיק... אבל גם הסתרתי מכם משהו, אנחנו הסתרנו." רחש קל בקהל... המשכתי "לפני כשבועיים נסעתי במכונית בדרך לבית ספר, בדרך עברנו תאונה קשה, אבא שלנו וחברי האוטו השני מתו על המקום, אני ושני אחיי נשארנו לבד ביער הזה. לאחר כמה שעות חיפוש מצאנו את רחל, סבתא שלנו.
היה לנו קשה להבין את סיפור המקום הזה, אבל הלכנו אחריה, בכל דבר." עוד רחש "אבל היא אמרה גם משהו מוזר, אני בטוחה שרובכם לא יודעים אבל כבר כמה שנים שאני מרכיבה עדשות, כשהגעתי ליער הרכבתי בפעם הראשונה בחיי עדשה עם צבע." ניגשתי לשולחן הסרתי את העדשות, לבשתי משקפיים וחזרתי למיקרופון "אני סגולה" השארתי את המילים תלויות באוויר, ויצאתי, כשירדתי התחילה המהומה, צעקות, בלבול פחד... הבנתי אותם, באמת שכן.
אחרי כמה דקות סבתא עלתה:
" אני מבינה את ליבכם המלא פחד, אך אלה הן מושיעתינו!! הן טל וירדן!!! אני מבינה שאתם כועסים עליי, אבל.הייתי חייבת שהיא תיכנס למחנה הזה, כמו שאנחנו חייבים שאנסטסיה תיכנס למחנה השני. עיזרו לי להביא את השלום!!!" היא אמרה והוסיפה "בנוסף בעוד כשבוע ר' תחזור לכשבוע... יהיו מוכנים" אמרה וירדה מהבמה .
זהו זה הסוד נחשף...אני סגולה, ועכשיו כולם יודעים, סוד העיניים הגדול נחשף ועכשיו הייתי רוצה לדעת את הסוד השני... מי היא ר'???"