Čim smo ušli u klub krenuli smo se probijati kroz ljude do bara.
''Piješ?'' Lou mi se izderao u uho,ali zvučalo je kao šapat zbog glasne muzike koja je tutnjila.
Odmahnula sam glavom.
''Hoćeš probati?''
Slegnula sam ramenima kao da mi je svejedno te smo sjeli na visoke barske stolce. Dok se Louis nagnuo preko šanka da konobar čuje njegovu naredbu ja sam skrenula pogled na plesni podij na kojem su si ljudi doslovno trgali kralježnice. I twerkali. Da sam zadržala pogled još dvije sekunde povratila bi. Na šanku ispred mene je sada stajala staklena čaša sa narančastom tekućinom,kišobrančićem i crnom slamkom.
Osjetila sam toplu ruku na koljenu. Louisovu ruku.
''U redu je,to možeš popiti. Od mene je.''
''Što je to?''
''Sex on the beach. Doslovno,vodka i sok.'' Objasnio mi je.
Otpila sam gutljaj i isprva mi je bilo odvratno no nakon drugog i trećeg gutljaja postajalo mi je sve finije.
''Idemo na neko tiše mjesto?'' Upitao me,a meni se srce popelo u grlo. Nep. Nep. Nep. Gledala sam previše filmova da nasjednem na ovakvu glupost. Ali opet…to je Lou. Poznajem ga od malena,nije on kadar nešto takvo napraviti.
Pružio mi je ruku i pomogao sići sa stolca. Uputio mi je jedan ljubazan osmijeh na što sam uzvratila istim.
Vodio me do nekakve prostorijice te me kavalirski pustio da uđem prije njega. Kad je ušao,zatvorio je vrata i zaključao ih i spremio ključ u džep. Pogledala sam ga zbunjeno i možda malo uplašeno.
Osjetila sam nečije ruke oko struka i toplo tijelo naslonjeno uz moja leđa. Kad sam okrenula glavu u stranu da vidim tko je vidjela sam nasmiješenog Zayna.
Poljubio me u obraz i pustio. Odmaknula sam se od njega i tek sada shvatila da oko mene stoje Luke,Ace,Zayn i Louis. Pogled mi je letio od jednog do drugog dok su mi se u očima miješali strah,gađenje i panika.
''Rosie je puno više vrištala…'' Prokomentirao je Ace. Tko je dovraga Rosie?
Louis ga je prostrijelio pogledom.
Luke mi je prišao od iza i stavio ruke na moj mali struk. Trznula sam se i gurnula ga.
''Ne diraj me!''
''Oh,pa ti govoriš.'' Nakesio se Ace.
''Lou?'' Pogledala sam ga bespomoćno. Njegove inače svijetlo plave oči sada su bile prljavo plave. Iz njih je sijala samo požuda i glad. Očekivala sam pomoć od njega,ali on me prvi pribio uz zid i obrušio usne na moju kožu. Pokušala sam ga odgurnuti od sebe,ali prečvrsto me držao.
''Lou,molim te…'' Sada sam već bila na rubu plača dok je on gurnuo ruku pod moju haljinu i jednim potezom ruke strgnuo gaćice s mene.
''Shh,budi dobra djevojčica.''
Povukao me od zida i prislonio uz stol držeći me za vrat.
Ostali su već bili u boksericama i Louis me pustio njima. Osjećala sam se tako nestvarno,kao da je sve ovo samo loš san. Htjela sam da bude samo loš san,ali nažalost bila je gorka stvarnost.
Polegli su me na stol,dvoje od njih držali su me za ruke prikovanu za stol. Pokušala sam udariti bilo koga od njih nogom,ali Zayn ih je držao.
''Ne opiri se. Znaš da to želiš.'' Namignuo mi je.
''NE,NE ŽELIM!'' Derala sam se uzalud jer je vani muzika triještila i bilo je gotovo nemoguće da me itko osim njih čuje.
Strgnuli su haljinu i grudnjak s mene,a meni su suze samo još više potekle. Osjećala sam se tako odvratno i jadno.
Zayn je prošao prstima po mojoj ženskosti. Pokušala sam prekrižiti noge,barem se malo zakloniti.
Osjetila sam nečije vlažne usne na svom trbuhu i zatvorila oči u pokušaju da zaustavim suze.
''Pustite me,molim vas..''
Samo su se nasmijali na moje molbe i plač.
''Nevina si?'' Pitao me Luke sa odvratnim osmijehom na licu.
Kimnula sam uplašeno. Još uvijek ne vjerujem što će se upravo dogoditi. Želim ispariti,ne mogu ovo podnijeti. Zašto nisam poslušala Harrya? Zašto moram biti tako tvrdoglava?
Ace i Zayn su mi držali noge raširene,a ja sam ih uporno pokušavala skupiti.
Louis se popeo ''na'' mene i osjetila sam kako se dolje trlja o mene. Nasmijao mi se i prošao dlanom po mom licu.
Pljunula sam mu u facu i požalila već slijedeću sekundu jer sam pokupila šamar.
''No,no,no…postala si zločesta. Izgleda da želiš biti kažnjena.''
''Ne…molim te,nem-…'' Rečenicu sam prekinula vriskom kad sam osjetila da ga je naglo gurnuo u mene. Stisnula sam ruke u šake,molila sam Boga ili bilo koga da ga zaustavi,da se probudim,da maknu svoje prljave ruke s mene. Nije se zaustavljao,uživao je u svakom vrisku i jecaju koji sam ispustila,uživao je u mojoj boli i suzama kao i svi oni.
Izvadio je ga je iz mene i kleknuo tako da su mu koljena bila sa svake strane moje glave. Pokušao mi ga je gurnuti u usta. Opirala sam,okretala glavu u stranu i plakala što njih nimalo nije omekšalo,samo ih je još više ohrabrivalo u njihovom odvratnom činu. Jedan par ruku je popustio s mog tijela i mislila sam da će me napokon pustiti,ali tako gadno sam se prevarila. Louis mi ga je uspio ugurati u usta dok sam sad dolje osjetila nekog drugog. Lukea.
Louis se uskoro 'ispustio' u moja usta i prisilio me da progutam. Pravila sam kao da jesam i kad je maknuo ruku s mojih usta pljunula sam mu to u facu. Zaključila sam da mi se ne može ništa strašnije od ovog. Slijedeći udarac koji sam dobila od njega nije bilo ni upola tako strašan i bolan kao ono što su mi radili.
''Mrzim te.'' Procijedila sam kroz plač.
''Sve to kažu.'' Ima ih još? Koliko jadnih djevojaka je ovo proživjelo? Zašto im ovako uništava živote? Odvratan je. Harry je bio u pravu.
Luke se zabio u mene još jednom toliko jako da sam zavrištala,svježe suze potekle su niz moje maskarom umrljano lice.
Osjetila sam toplu tekućinu u sebi i prestravljeno sam raširila oči. ''Š-Što si to napravio...?''
I on je bio vidno uznemiren. ''Nisam...nisam se mogao zaustaviti...ja..o jebote.''
Preostala trojica su se zagledala u njega kao da su potpuno zaboravili na mene.
''Svršio si u nju!?'' Iznenada se proderao Ace. ''Ti nisi normalan! I šta ćeš sad ako zatrudni?''
Ne,neću zatrudnjeti. Ne želim njegovo kopile. Ne želim da me išta podsjeća na ovo odvratno iskustvo.
Obukli su se brzinom svijetlosti i odjurili negdje s Lukeom. Pretpostavljam da će pokupiti batine. Neka. Što se mene tiče neka ga ubiju,ma svi nek se ubiju,gamad prokleta. Louis je ostao,uhvatio me za vrat i zagledao mi se duboko u oči. Gledala sam opasnu oluju u očima u kojima sam nekada vidjela mirno more.
''Sjeti se,Crystal. Znam gdje živiš..ako policija ili bilo tko drugi sazna za ovo..mrtva si. I ti i tvoja obitelj.'' Stisnuo mi je vrat čvršće,a onda ga pustio bacajući me u stranu te napuštajući prostoriju.
Muzika je još treštala i čim su se vrata zatvorila sklupčala sam se u malenu lopticu i počela histerično plakati. Gadim se sama sebi. Boljela me glava,boljelo me među nogama,boljela me duša.
Povukla sam potrganu haljinu preko sebe i nastavila plakati.
''Mrzim te..'' Prošaptala sam još uvijek uplakana. Mrzila sam sebe,njega,njih. Ostala sam ležati na tom podu još satima prije nego sam smogla snage podići se i navući na sebe strganu odjeću. Jedino što je još bilo u jednom komadu jest jakna. Toliko je teško hodati i uopće disati. Suze se nisu prestale spuštati dok sam se izvukla nekako iz kluba. Nisam pojma imala gdje sam,a nisam imala ni koga nazvati. Pogledala sam prema nebu. ''Tata..zašto si im to dopustio?'' Procvilila sam.
Hodala sam u jednom smjeru u nadi da ću barem nešto prepoznati pa da se prema tome orijentiram. Mobitel mi je zavibrirao.
You have one new message from BooBear!
Istu sekundu nova navala suza je krenula i otvorila sam poruku.
Vratit ću se ponovno!
Krv mi se sledila u žilama. Ne...ne...
Drščući otipkala sam odgovor.
Crkni.
Pred jutro uspjela sam naći put do kuće,ušla sam unutra smrznuta,ozlijeđena,prljava i ponižena.
Ušla sam u kupaonicu i pod tuš,tek tamo sam skinula odjeću sa sebe. Svaki milimetar kože sam izribala toliko da mi se koža već crvenila i pekla. Sjela sam i pustila da voda teče po meni dok su moji glasni jecaji ispunjali kupaonicu.
''Mrzim te..'' Ponovila sam.
''Crystal..?'' Začula sam kucanje i poznat glas sa druge strane vrata.
_________________________________________________________________________
Neee znam jeste li očekivali ovakav nastavak već na početku,ali kao što rekoh..poslije ovog nastavka kreću rollercoasteri emocija,radnji,zapleta,likova i svega i svačega. Get ready,our journey is about to begin. <3Stay awesome!
DarkCyborg