~Με αφορά όσο δεν φαντάζεσαι μωρό μου.~

2.1K 122 104
                                    

Οταν το βλέμμα του συναντάει το δικό μου,κάτι άρχισε να κάνει πάρτυ στο στομάχι μου.

Όταν συναντήθηκαν τα βλέμματά μας,δεν είμουνα πια θυμωμένη μαζί του.

Όταν συναντήθηκαν τα βλέμματά μας, ξέχασα ότι έγινε εχθές και ότι μου είχε κάνει,ξέχασα τον λόγω που είμουνα θυμωμένη μαζί του.

Όταν τα βλέμματα μας συναντήθηκαν, κατάλαβα πόσο ερωτευμένη είμαι μαζί του.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ξαφνικά βλέπω τα χαρακτηριστικά του προσώπου του να σοβαρεύουν.

Έσφιξε τις γροθιές του και τα μάτια του σκοτείνιασαν.

Τι σκατα;

Η εμένα κοιτάει ή κάποιον άλλον.

Και τελικά οι σκέψεις μου επιβεβαιώθηκαν, εμένα κοιτάει.

Αρχίζει να κάνει νευρικά βήματα προς το μέρος μου.

Λέτε να είναι αυτό το κακό προαίσθημα που είχα;

Ρούλα: το να σε πλησιάζει το κρας σου γκερλ δεν είναι κακό συναίσθημα.

Το να σε πλησιάζει το κρας χωρίς να ξέρεις τον λόγο είναι κακό συναίσθημα γκερλ.

Άι σιχτιρι και εσύ.

Όταν φτάνει αρκετά κοντά μου,με πιάνει από το αριστερό καρπό και με τραβάει χωρίς να μιλάει.

Εγώ προσπαθούσα να βάλω αντίσταση και ταυτόχρονα να κοιτάω δεξιά και αριστερά για τον Γιώργο ή έστω,την μάνα μου.

Αλλά κανένας.

Πού είναι ρε φίλε όταν τους χρειάζεσαι;

"Πας καλά άνθρωπε μου; Άσε με να φύγω." Του λέω προσπαθώντας να απελευθερωθώ.

Τζάμπα κόπος κοπελιά.

Όταν φτάνουμε στις τουαλέτες,με κολλάει στον τοίχο, με τα χέρια του να βρίσκονται, δεξια και αριστερά από το κεφάλι μου και την ανάσα του να πέφτει ακανόνιστα στο πρόσωπο του.

Παίζει όντως τώρα να είναι θυμωμένος χωρίς αστεία.

"Τι δουλειά είχες εσύ εχθές εκεί;"

Μου λέει φανερά νευριασμένος.

Πιθανές ερωτήσεις

1. Πώς το ξέρεις;

2. Εσύ τι δουλειά είχες εκεί;

3. Δεν νομίζω να σε ενδιαφέρει.

Αν πω την τελευταία θα με σκοτώσει οπότε...




















Me And The User(SLOW UPDATES) Where stories live. Discover now