Μαλάκας
Α και που είσαι; Φόρεσε κανένα σέξυ φόρεμα, ξέρεις εσύ.
Προβλέπεται μεγάλη βραδιά η σημερινή.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
"ΊΡΙΣ ΜΑ ΤΟΝ ΘΕΌ ΑΜΑ ΔΕΝ ΕΊΣΑΙ ΈΤΟΙΜΗ ΣΕ ΔΈΚΑ ΘΑ ΣΕ ΦΈΡΩ ΓΥΜΝΉ"Μου φωνάζει ο Γιώργος χτυπώντας την πόρτα του μπάνιου.
Με τα πόδια του μάλλον.
"ΈΤΟΙΜΗ ΣΕ ΔΈΚΑ ΛΕΠΤΆ Ή ΣΕ ΔΈΚΑ ΏΡΕΣ;" Του φωνάζω πίσω.
Η μόνη απάντηση που πείρα ήταν η βαριά ανάσα του Γιώργου πίσω από την πόρτα.
Όταν έκλεισα την βρύση του μπάνιου,τύλιξα γύρω μου μια πετσέτα και κοίταξα την ώρα στο κινητό μου.
Η ώρα είναι 7:30 και οχτώ είναι το πάρτυ,αυτό μου δίνει, σύμφωνα με τους υπολογισμούς μου, μισή ώρα.
Ρούλα: στροφαρει πάντως δεν μπορώ να πω... ΤΕΛΕΊΩΝΕ ΜΩΡΗ.
Αχου νεύρα αυτή.
Ανοίγω την καφέ πόρτα του μπάνιου με ένα μπιτς βλέμμα και κοιτάω τον αδερφό μου, που με περιμένει με τα χέρια σταυρωμένα, στηριγμένος στον μπεζ τοίχο.
Αποφάσισα να τον αγνοήσω,γιατί δεν προλαβαίνω.
Μπαίνω στο δωμάτιο μου, παίρνω το μαύρο σεσουάρ μαλλιών και αρχίζω να στεγνώνω τα μαλλιά μου.
Δεν θα τα κάνω ίσια θα τα αφήσω σγουρά απλά θα βάλω λίγο αφρό.
Ανοίγω την ντουλάπα μου και ψάχνω να βρω, τι ρούχα θα βάλω, σε αυτό το περιβόητο πάρτυ.
Τελικά κατέληξα σε ένα μπλε, στενό, βελούδινο φόρεμα.
ΤΟ ΟΠΟΊΟ ΕΊΝΑΙ ΘΕΟΣΤΕΝΟ.
Πηγαίνω στο γραφείο μου να πάρω τα καλλυντικά μου και δεν βάζω τίποτε άλλο, εκτός από ένα κόκκινο κραγιόν.
Παίρνω την τσάντα μου με ότι άλλο απαραίτητο χρειάζομαι,φοράω τα παπούτσια μου, και βγαίνω από το δωμάτιο.
Κατεβαίνω την σκάλες,και βλέπω τον Γιώργο έτοιμο να εκραγεί.
"Έλα χριστιανή μου εκατό ώρες"
"Έλα Γιώργο,μην αργήσουμε εξαιτίας σου." Του λέω και αυτός με τραβάει από το χέρι,ψελλιζοντας στον εαυτό του, βρισιές μάλλον.
Αφού μπαίνουμε στο αμάξι, σε δέκα λεπτά είμαστε στο σπίτι του Ίωνα.
Καλέ, πολύ κόσμο έχει.
Και δεν σας είπα το χειρότερο.
Δεν θα έχω παρέα.
Η Στεφανία δεν είναι party animal,και για τον Γιάννη δεν το συζητώ καν.
ESTÁS LEYENDO
Me And The User(SLOW UPDATES)
Humor"Τελικά θα με βοηθήσεις κοπέλα μου ναι ή όχι;" Μου λέει με ένα βλέμμα που φωνάζει "πρόσεχε τι θα πεις γιατί σε σκότωσα" Πως θα του το ζητήσω αυτό; Στραβό καταπίνω "Πρώτον δεν είμαι κοπέλα ΣΟΥ και δεύτερον υπό έναν όρο" "Τι όρο;" Μου λέει καθώς σφίγγ...