~Well, shit is getting real. ~

1.6K 70 49
                                    

Και κάπως έτσι κατέληξα μόνη μου, σαν την τρελή, με το μπουφάν του Ίωνα στα χέρια.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Luke's POV

Βρίσκομαι πάλι στο γραφείο του Ηλία, προσπαθώντας να πάρω πληροφορίες για το σχέδιο που ετοιμάζει και ας μην ξεχνιόμαστε, και για την εκδίκηση μου. 

" Πώς ξέρεις ότι ο Ίωνας δεν θα την ερωτευτεί στα αλήθεια την Ίρις;" Τον ρωτάω.

Ο Ηλίας γυρνάει και με κοιτάει με ένα ψυχρό και πονηρό βλέμμα.

"Πολλά ρωτάς μικρέ, που πραγματικά δεν θες να ξέρεις." Μου απαντάει με ένα ειρωνικό βλέμμα

Αφήνω μια ανάσα, που μάλλον κρατούσα ώρα,από μέσα μου,και κάνω μια προσπάθεια να ηρεμήσω τον εαυτό μου και να μην αρχίζω να ουρλιάζω εδώ μέσα.

Ο Ηλίας παίρνει ξανά τον λόγο.

"Θα σου θυμίσω πάλι το σχέδιο γιατί δεν θέλω λάθη εδώ μέσα και σε λίγο έρχεται." Μου λέει γρήγορα καθώς κάθεται σε μια μαύρη, δερμάτινη καρέκλα.

Έχε χάρη, αυτό μόνο.

"Πρέπει να κάνει την Ίρις να τον ερωτευτεί για να πάρει τον φάκελο με τους βιολογικούς του γονείς, αν δεν το κάνει" κάνει μια παύση,με κοιτάει και συνεχίζει "κακό του κεφαλιού του, δεν θα μάθει ποτέ ποιοι είναι οι γονείς του"

Γυρνάω και τον κοιτάω.

"Και ο Γιάννης τι ρόλο βαράει;"

Μου ρίχνει μια γρήγορη ματιά και κοιτάει μπροστά ξανά.

"Όσο λιγότερα ξέρεις τόσο το καλύτερο." Μου απαντάει ξερά.

Παίρνω μία βαθιά ανάσα και τον ρωτάω κάτι το οποίο το σκέφτομαι καιρό.

"Εσύ γιατί θέλεις να ερωτευτεί τόσο πολύ την Ίρις και όχι καμία άλλη; Τι σημασία έχει;"

Ο Ηλίας τότε σηκώνεται από την καρέκλα και κατευθύνετε προς το παράθυρο, κοιτώντας τον γεμάτο από αμάξια δρόμο.

Βάζει τα χέρια του πίσω από την μέση του και γυρνάει για με βλέπει.

"Γιατί η Ίρις ειναι-" δεν τελειώνει την πρόταση σου, γιατί ακούμε χτυπήματα στην πόρτα.

Άι στο διάολο σήμερα.

Αφού ο Ηλίας δίνει την άδεια να μπει, πίσω από την πόρτα ξεπροβάλει το σώμα του Ίωνα.

Καλός τον γαμπρό.

"Έλα λέγε τι θες έχω κανονίσει." Λέει ο Ίωνας βιαστικά.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 05, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Me And The User(SLOW UPDATES) Where stories live. Discover now