Yeni aldığı kitaplardan birini seçerek okumak istemişti fakat aynı kitabı aynı odayı paylaştığı arkadaşı da istiyordu. Jeonghan'da çözüm olarak kitabın tam ortasını işaretleyerek kim daha hızlı okursa kitabın diğer yarısınıda tek okuyacaktı. Seungcheol bu çözümü beğenmemişti başta,sondan başlayarak ne anlayabilirim diye söyleniyordu sürekli. Fakat umursamıyordu Jeonghan,laf ede ede sondan başladı."Ya bana doğru uzat birazda!" Sayfayı biraz daha kendine çekerek okumayı denedi. Jeonghan omuz silkerek ona yaklaştı. Böylece çekiştiren kimse olmazdı.
"Jeonghan?"
Cevap vermek yerine hm'ladı.
"Kitabın ortasında buluştuğumuzda öpüşelim mi?" Gamsızca söylediği şeyden sonra sırıtarak kitaba odaklanmaya çalışana baktı.
Jeonghan söylenenle başını yavaşça kitaptan kaldırarak ifadesizce suratına baktı. Seungcheol bu tepki karşısında "şaka" demekle yetindi. En iyisi rahatsız etmemkti.
Kitabın tam ortasına gelen Jeonghan oldu. Kitabın diğer yarısını da okumak için elinden çekti.
Seungcheol'da can sıkıntısından balkona çıktı. Dört duvarlı yerlerden pek hoşlanmazdı. Özgürlüğünü seviyordu. Yarım saat boyunca öylece boş boş balkonda oturdu. İçeri gelmesini sağlayan da hemşire Mincha'nın gelişiydi.Gelişiyle son iki sayfanın okumasını da yarına bıraktı, Jeonghan'da. İlaç vaktiydi. İlaçları aldıktan sonra yataklarına girdiler. Hemşire iyi geceler dileğinde bulunarak odadan ayrıldı.
"Bana hikaye anlatır mısın?" Jeonghan başını yastığından kaldırarak gülümsedi. Bir kaç dakika nasıl bir hikaye anlatsam diye düşündükten sonra başladı.
"Bir fayşe-
"Hey hey! Hangi çocuğa böyle başlayan bir hikaye anlatılır?!"
"Demek çocuk olduğunu kabul ediyorsun. İlgini çeker diye düşünmüştüm..."
Yastığını alarak kahkaha atan gence fırlattı. Yastığı yakalayarak başının altına koydu. Kahkaha atmaya devam etti.
"Hayır,çocuk derken yani mesela sana bir çocuk bana hikaye anlat derse öyle türde bir hikaye mi anlatacaksın? Bu uygunsuz."
"Hassas birisiniz galiba Bay Cherry?"
Başını yatağına gömdü.
"Bay Cherry senin hassas yerlerine dokunur!"
Söylenenle tekrar kahkaha atarak yatağından çıkarak başını hala yatağa bastıran gence yaklaştı.
"Dokun.Hmm. Dokun, kaslarıma da dokunabilirsin."
Başını kaldırdı. "Uzaklaş" dedi Eliyle ittirerek kendinden uzalaşırmayı denedi.
Jeonghan birkaç adım gerileyerek öksürdü. Seungcheol hızla yatağından kalkarak onun koluna girdi.
"İyi misin?Üzgünüm daha yavaş olmalıydım."
Jeonghan gülümseyerek elinden tuttu.
"Sakin ol,yanlızca kuru bir öksürük."
Başıyla tamam diyerek yatağına ittitirdi, Jeonghan'ı. Kendi yastığını alarak onun uzanmasını sağladı. Bardağa doldurduğu suyu ona uzattı. İçtikten sonra kendisi de yerine geçti. Sessiz kaldılar bir süre,birden Jeonghan kahkaha attı. Siyah saçlı irkilerek yatakta kıpırdadı.
"Abartıyorsun."
Siyah saçlı görünmediği halde göz deviremeden edemedi. Yaklaşık on dakika önce olan konudan bahsediyordu. Cevap vermek yerine sessiz kalıp uyumayı denedi. Telaşlanması normaldi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
three month/jeongcheol
Fanfiction"Keşke seni daha önce tanısaydım da 26 yıllık zamanım boşa gitmeseydi"